05-04-2022, 22:44 PM
Zenkevitsch-i video sellest masinast.
Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn
(05-04-2022, 22:44 PM)krossifänn Kirjutas: Zenkevitsch-i video sellest masinast.Huvitav, kas videos nähtav auto on originaal või koopia? Igatahes restaureerimisel on vähemalt üks väga labane viga tehtud - 1974. aasta autole on paigaldatud hilisema variandi tagatuled. Originaalis peaks need olema kolmeosalise klaasiga ja ilma reflektorita, sestap ka reflektorid tagapõllel. Naljaka vahemärkusena, kes on tähelepanelikult vaadanud filmi "Keskea rõõmud", on ilmselt märganud, et Tõnu A-76 tarbival hallil Volgal on olukord vastupidi .
(07-04-2022, 22:12 PM)Mossemees Kirjutas:See auto on originaal ja juba hulga aastaid tagasi renoveeritud. Asub see muuseumis nimega Garaz Osobova Znazenija, ei oskagi seda täpselt Eesti keelde panna. Sinna ei õnnestunud seda vaatama minna. Isend, mida mina vaatamas käisin asub Moskva Tehnikamuuseumis ja on Petekas, liikumisvõimetu isend, mille rooli saab keerata ainult 20 kraadi paremale ja vasakule. Samuti kasutati GAZ 69 vahekasti, UAZ oma asemel. Proovisõidul tabas autot ka kohutav vibratsioon. Mingi probleem oli ka esisillaga. On see ju Volga ja UAZ ristsugutis. Selle tegemine oleks küllalt suur väljakutse. Õnneks meil oli originaalne esisild olemas.(05-04-2022, 22:44 PM)krossifänn Kirjutas: Zenkevitsch-i video sellest masinast.Huvitav, kas videos nähtav auto on originaal või koopia? Igatahes restaureerimisel on vähemalt üks väga labane viga tehtud - 1974. aasta autole on paigaldatud hilisema variandi tagatuled. Originaalis peaks need olema kolmeosalise klaasiga ja ilma reflektorita, sestap ka reflektorid tagapõllel. Naljaka vahemärkusena, kes on tähelepanelikult vaadanud filmi "Keskea rõõmud", on ilmselt märganud, et Tõnu A-76 tarbival hallil Volgal on olukord vastupidi .
(30-04-2022, 16:48 PM)taruvaras Kirjutas: Millise väljalaske aastaga on doonorkere, mille peale auto üles ehitatakse? Hetkel juba külgelaotud osad on küll Volga omad, kuid ei sobi nagu üldse aastatega 1973/74, on tunduvalt hilisemast aastakäigust.Milliseid osasid sa mõtled? Probleem muidugi selles nagu eelnevaltki mainitud, polnud ju minu auto. Vägesid juhtis idanaaber ja seal sellist "peensust" taga ei aeta.
(30-04-2022, 21:35 PM)taruvaras Kirjutas: Eelkõige jäi silma rohkete pistikotstega juhtmestik, mis eeldab osutiga spidoploki panekut. Lintspidoga kaasneval juhtmestikul on minu mälu järgi pistikotstega ühendused vaid kojameeste lüliti taga. Peale selle on armatuuri alaosas pehme kattega riba, mis ilmus alles aastaid hiljem. Samuti on juhtimisseadmete nupud uuemat tüüpi. Armatuuri plekk oli 73. aastal kere värvi, seega siin peaks ka roheline olema. Ühtlasi peaksid rohelised olema A ja B piilari sisemised katteplekid, see on hetkel juba ennetav teave. Armatuur ise peaks hiljem olema ehitud lintspidoplokiga, hõbedaselt säbrulisete sätendadavate kroomitud paneelidega. Ka pardatsoki kaane (halli tooni, nagu spidoplokkki) hingede mehanism oli alguseotsa volgadel teise lahendusega ja keerukam, kui juba selle pehmendusega alaservaga armatuuridel.Vot mis tähendab, kui ise algusest peale vägesid ei juhi. Kõik läheb valesti. Tõenäoliselt jäävadki enamus asju parandamata. Ei saa kõike ümber ka ehitama hakata. Läheb kalliks. Poritiibadel olevad suunatule augud otsustasin likvideerida. See juba kallis lõbu. Võibolla 5 aasta pärast idanaaber tahab oma autot ikkagi kätte saada. Juba praegu on inflatsioon sellest autost 20% ära hammustanud ja kui see asi niimoodi jätkub (mis on väga tõenäoline), siis viie aasta pärast on praegusest euro ostujõust järel 50 senti kui sedagi.
Tiibadel olid augud suunatuledele, mida tõesti olema ei peaks. Küll peaks olema augud tiiva kirjakestele, mida aga ei olnud.
Esipõll on uuem, seal on 4 kandilist auku, vanal on kaks. Välimised augud tekkisid alles periooodil, kui Volgale hakati standardis udulaternaid monteerima, montaažiavad, kust kaudu ka ühlasi uduka juhe jõuab juhtmestikuni. Silmaga ei erista, kuid kui on uus põll, võib olla numbri alus laiem varasemast. Numbrialuse kõrvale teine teisele poole kinnituvad stange ja põlle vahelised väikesed kroomkihvakesed. Ka stange ise peaks olema ilma uduka avadeta ilma suurte puhriteta, kuid väikeste kihvakeste kinnitusvõimalusega. Esistangesi on läbi aegade vähemalt 4 erinevat, tagastange keskosi tean kolme erinevat. Väga varajastel esistangedel kinnitusid kihvad stange alaosale kumbki kahe 6mm poldi abil, hiljem neid lihtsustati ja kumbki kinnitus vaid ühe 8 mm poldi abil. Teine ots põlle alaserva külge kinnitub pikkade 5mm kruvipeaga poltide abil.