KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

(04-06-2022, 11:21 AM)Janka Kirjutas:  Kui head on kogemused Loctite 3455 kasutanutel? Kas võib vahendit usaldada, sest loomuses pole just suurem asi tegevus asju kaks korda remontida?
Vaja ühte al.torukesse tekkinud mõra kuidagi kinni saada. Keevitamine ei tule kõne allagi mitte ja toruke ise maksab suurusjärgus 300.-€  Big Grin
Numbrit peast ei ütle, aga miski loctite alu liimiga mitu peenemat sorti asja kokku saanud, treipingi kopeerpea kinnitusest paagi luugi kinnituseni. Kui see toruke mingi kõvemat survet ei pea pidama, siis ehk kestab. Aluspind peab puhas ja karestatud olema, kui just murdunud tükke ei liimi.


Vasta

(04-06-2022, 21:50 PM)hulgus Kirjutas:  
(04-06-2022, 11:21 AM)Janka Kirjutas:  Kui head on kogemused Loctite 3455 kasutanutel? Kas võib vahendit usaldada, sest loomuses pole just suurem asi tegevus asju kaks korda remontida?
Vaja ühte al.torukesse tekkinud mõra kuidagi kinni saada. Keevitamine ei tule kõne allagi mitte ja toruke ise maksab suurusjärgus 300.-€  Big Grin
Numbrit peast ei ütle, aga miski loctite alu liimiga mitu peenemat sorti asja kokku saanud, treipingi kopeerpea kinnitusest paagi luugi kinnituseni. Kui see toruke mingi kõvemat survet ei pea pidama, siis ehk kestab. Aluspind peab puhas ja karestatud olema, kui just murdunud tükke ei liimi.

Enda Vagi kõhualuse kliimatoru auk sai mõni aasta tagasi selle materjali ja miskisuguse mitte kõige tihedama metallvõrgu abil remonditud. Karedaks, lahustiga puhtaks, esimene kiht kahekomponentset peale, võrk selle peale/sisse, mõned tiirud ümber ja siis veel läbi võrgu kahekomponentsega siledaks. Jäi pidama.
Eelnevad katsed seda auku lihtsalt selle möginaga katta ei olnud eriti pikaealised.
Vasta

A eks ma vaatan, mida selle liimiga teha saab. Ostsin ära täna, aga tegudeni ei jõudnud.
Eile sai niisama kummist voolikuga kinni käkerdatud see mikropragu, millest kütust lekkis. Enam ei leki.
Tegemist rahvavaguni golvi neljanda järeltulijaga, millele tont-teab-mis-mõttega kütuse tagasivoolu liinile tehase poolt lisajahuti külge poogitud ja mis maksab uuest peast te-ei-taha-teada-millist tabuuni....

   
Vasta

(04-06-2022, 23:26 PM)Janka Kirjutas:  Tegemist rahvavaguni golvi neljanda järeltulijaga, millele tont-teab-mis-mõttega kütuse tagasivoolu liinile tehase poolt lisajahuti külge poogitud ja mis maksab uuest peast te-ei-taha-teada-millist tabuuni....
 Kui hädasti Eesti oludes seda jahutit vaja on üldse kui paaki alati 10+ liitrit jätta? Seda ei tohiks ju tagasivool nii üles kütta ka palaval suvel või siiski?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

Ta ikka läheb üpris soojaks ja seda üsna kiiresti. Mingid 40-60 kraadi kerib tühikäigul mõne minutiga üles, kui käe tunnet usaldada.
Aga eks ta selleks rohkem mõeldud ole, kui kiirteel katad ühe paagitäiega nii palju maad, et vahepeal jalga parklasse ei toeta. Muidugi, Eesti jõuab mitu korda enne otsa saada  Big Grin
Vasta

Miks te "madala"temperatuurilisi alumiiniumvardaid ei kasuta alumiiniumi ja vase ja pronksi juures? Pinnad puhtaks nagu ikka jootmisel ja natukene leeki ja saab päris ilusad pidamised selle kraamiga.
Vasta

(04-06-2022, 23:26 PM)Janka Kirjutas:  A eks ma vaatan, mida selle liimiga teha saab. Ostsin ära täna, aga tegudeni ei jõudnud.
Eile sai niisama kummist voolikuga kinni käkerdatud see mikropragu, millest kütust lekkis. Enam ei leki.
Tegemist rahvavaguni golvi neljanda järeltulijaga, millele tont-teab-mis-mõttega kütuse tagasivoolu liinile tehase poolt lisajahuti külge poogitud ja mis maksab uuest peast te-ei-taha-teada-millist tabuuni....
Selle katkise koha võiks välja lõigata ja ühenduse teha põlve juurde.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

tagasivoolul pole ju mingit survet.milleks mängida, raha ja aega raisata liimide , hermeetikute  ja jootmise peale
Vasta

(05-06-2022, 10:00 AM)sturmbannführer Kirjutas:  tagasivoolul pole ju mingit survet.milleks mängida, raha ja aega raisata liimide , hermeetikute  ja jootmise peale

Jah, pole survet, aga lekib, kui praoke sees on. Diisel siiski. See poeb kohe välja. 

Mis puutub joodisesse, siis ka see on variant ja vbl saakski parem selle poolest, et jääks ehkl siledam ja saab paigaldada korrektselt tagasi ka katte, mis sinna originaalis peale käib.
Katte üks kinnitamise klips jääb täpselt tulevase paikamise koha peale ja kui toru liiga jämedaks muutub, läheb kogu algne kontseptsioon käest.
Mulle aga meeldiks, kui originaal säiliks. Vaatamata auto eale, 19 aastat, on sel isendil üldises pildis kõik plastikute kinnitamise kõrvakesed üllatavalt hästi säilinud ehk siis kuskilt midagi ei ligise-logise ning on justkui tehasekonditsioonis Smile .  Tore oleks ju seda tradisjuuni jätkata või mis?

   
Vasta

(04-06-2022, 20:15 PM)nustu826 Kirjutas:  Küsimus siin siis Euroopas reisijatele - nimelt teekasutustasu.

Kuidas sellest kategooriate asjast aru saada. Lätist ei suutnud leida neid M, N, jms. kategooriate võrdlust. Leidsin A, B, C jms. kategooriad, ehk nagu aru saan siis tähistus riigiti erinev.
Kus riigis käib kaalu ja kus kategooria järgi, et teaks mis riigis osta ja millises mitte. 

Kindlasti on ka vastav leht netis - Aga Googlest ei märganud kogu Euroopa kohta nn. ühtset kaarti. Et kus käib kaalu ja kus kategooria järgi... Ja kuidas need kategooriad meie arusaamade kohalt on...... 

https://www.tolls.eu/european-countries

Sealt peaks saama adekvaatse info.

Lätis maksad igal juhul, seal juba alates 3000kg täismassist, sõltumata kategooriast maksud peal.
Leedus M1 ei maksa.
Poolas maksad ainult tasuliste teede eest jne.
Vasta

Lätis maksad kui autorong on üle 3000kg.  www.lvvignette.eu

Leedus alates N1 kategooriast. https://keliumokestis.lt

Poolas nagu sõidukale käru järgi võtad kuulud maksustamisele. Ostad piiri pealt või Szcuplickist, peale piiri7km esimene küla, (Supiküla) boksi ja sõidad.
Kui poolast välja lähed saad selle boksi samasse tagasi müüa. Allesjäänud raha kantakse tagasi. 

Tšehhis ostad piiri pealt vinjetti.

Austrias ostad piiri pealt vinjetti.

Saksas algab 12tonnist maks. 

Belgias ostad piiri pealt automaadist üle 3,5t masinale boksi. OBU.

Hollandis, Luxemburgis, Rootsis ja Taanis kehtib alates 12t vinjett. Osta saab www.eurovignette.eu

Aquila captas non muscas.
Vasta

(05-06-2022, 13:40 PM)Daff Kirjutas:  Lätis maksad kui autorong on üle 3000kg.  www.lvvignette.eu

Leedus alates N1 kategooriast. https://keliumokestis.lt

Poolas nagu sõidukale käru järgi võtad kuulud maksustamisele. Ostad piiri pealt või Szcuplickist, peale piiri7km esimene küla, (Supiküla) boksi ja sõidad.
Kui poolast välja lähed saad selle boksi samasse tagasi müüa. Allesjäänud raha kantakse tagasi. 

Tšehhis ostad piiri pealt vinjetti.

Austrias ostad piiri pealt vinjetti.

Saksas algab 12tonnist maks. 

Belgias ostad piiri pealt automaadist üle 3,5t masinale boksi. OBU.

Hollandis, Luxemburgis, Rootsis ja Taanis kehtib alates 12t vinjett. Osta saab www.eurovignette.eu
Üldiselt jutt õige v.a. Poola osa. Piirilt ei saa midagi ja supikülast ka mitte.boksigi pole enam, on etoll app. Seda saab teha suwalkist mööda sõites asuvas moya tanklas.tagastamise kohta andmed puuduvad, viimane kord ei teadnud üheski tanklas keegi, kuidas see käia võiks.deinstallid äpi ja raha läheb korstnasse.
Vasta

Ks malmi keevitamine MIG'iga SELLISE TRAADIGA kannataks töötada ka 20% C02 + Ar gaasiga? Või siiski ainult 100% argooniga?
Vasta

Võimalik,et saab.Roostevaba saab ka puhta co2 keevitada,aga õmblus ei ole nii ilus.Koolis lihtsalt huvi ja pulli pärast praavisin ka tig-iga keevitada argooniseguga ja ka sai keevitada küll ja silmaga vaadates suurt vahet ei olnud.
Vasta

Kui su 100% arg ja arg/co2 mix keevitused ühesugused välja nägid, siis argooniga keevitades üle selle vist tulemus ei küündinud?
[Pilt: bad-tig-welding.jpg?width=300&name=bad-tig-welding.jpg]
TIG'ga seguga keevitades on tulemus enamvähem sama mis kaitsegaasi üldse mitte kasutada.
Vasta

Selle radika teema jätkuks, mul oli touranil sama jama, leidsin varuosadeks aparaadi ja sain sealt parema radika. See radikas on küljes neil isenditel, millel jahutusvedeliku kontuur läbib ka küttefiltrit. Ja päris tuliseks läheb see jahuti ja küte ikka. Lammarist sain ka veel ühe, aga too mulle ei sobinud, ei teagi, kus ma ta panin, äkki oligi Gulfi jagu.
Vasta

(08-06-2022, 08:47 AM)muska71 Kirjutas:  Võimalik,et saab.Roostevaba saab ka puhta co2 keevitada,aga õmblus ei ole nii ilus.Koolis lihtsalt huvi ja pulli pärast praavisin ka tig-iga keevitada argooniseguga ja ka sai keevitada küll ja silmaga vaadates suurt vahet ei olnud.

Tsitaat:TIG'ga seguga keevitades on tulemus enamvähem sama mis kaitsegaasi üldse mitte kasutada.
Mul õnnestus tavalise täidistraadiga ja ilma gaasita trakatsi malmist kollektor/summutipüksid (sumpa jäi puuoksa taha kinni ja murdis puruks) kokku panna ja kestab juba aastaid, ilus ei jäänud aga sai tugev ja toimiv, seega katsetada võib, võib-olla et ilma kaitsegaasita saab ka täitsa ok.
Vasta

(05-06-2022, 20:47 PM)maniakk Kirjutas:  
(05-06-2022, 13:40 PM)Daff Kirjutas:  Lätis maksad kui autorong on üle 3000kg.  www.lvvignette.eu

Leedus alates N1 kategooriast. https://keliumokestis.lt

Poolas nagu sõidukale käru järgi võtad kuulud maksustamisele. Ostad piiri pealt või Szcuplickist, peale piiri7km esimene küla, (Supiküla) boksi ja sõidad.
Kui poolast välja lähed saad selle boksi samasse tagasi müüa. Allesjäänud raha kantakse tagasi. 
Üldiselt jutt õige v.a. Poola osa. Piirilt ei saa midagi ja supikülast ka mitte.boksigi pole enam, on etoll app. Seda saab teha suwalkist mööda sõites asuvas moya tanklas.tagastamise kohta andmed puuduvad, viimane kord ei teadnud üheski tanklas keegi, kuidas see käia võiks.deinstallid äpi ja raha läheb korstnasse.

Lähinädalate jooksul vaja Bialystokis käia, võibolla sõiduka ja käruga, võibolla kaubikuga, kui kuskilt leiab.

Mina lugesin ametlikult lehelt välja, et sõidukal on vaja maksu tasuda alates 3,5 tonnist, mitte kohe kui käru taha on lükatud. Pealegi, maksu alla kuuluvad vaid kaks lõiku  A4 ja A2 kiirteedel, riiklikud teed on sõidetavad ilma äppideta.   

https://etoll.gov.pl/en/
Vasta

(09-06-2022, 08:29 AM)alfredo Kirjutas:  
(05-06-2022, 20:47 PM)maniakk Kirjutas:  
(05-06-2022, 13:40 PM)Daff Kirjutas:  Lätis maksad kui autorong on üle 3000kg.  www.lvvignette.eu

Leedus alates N1 kategooriast. https://keliumokestis.lt

Poolas nagu sõidukale käru järgi võtad kuulud maksustamisele. Ostad piiri pealt või Szcuplickist, peale piiri7km esimene küla, (Supiküla) boksi ja sõidad.
Kui poolast välja lähed saad selle boksi samasse tagasi müüa. Allesjäänud raha kantakse tagasi. 
Üldiselt jutt õige v.a. Poola osa. Piirilt ei saa midagi ja supikülast ka mitte.boksigi pole enam, on etoll app. Seda saab teha suwalkist mööda sõites asuvas moya tanklas.tagastamise kohta andmed puuduvad, viimane kord ei teadnud üheski tanklas keegi, kuidas see käia võiks.deinstallid äpi ja raha läheb korstnasse.

Lähinädalate jooksul vaja Bialystokis käia, võibolla sõiduka ja käruga, võibolla kaubikuga, kui kuskilt leiab.

Mina lugesin ametlikult lehelt välja, et sõidukal on vaja maksu tasuda alates 3,5 tonnist, mitte kohe kui käru taha on lükatud. Pealegi, maksu alla kuuluvad vaid kaks lõiku  A4 ja A2 kiirteedel, riiklikud teed on sõidetavad ilma äppideta.   

https://etoll.gov.pl/en/


Ma üritan täna kätte saada ühe kolleegi kes pidevalt käib käruga läbi poola. Sõidukaga. Oma ala spets.
NB. Mujal võid eksida, poolas mitte. Kalliks läheb.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(09-06-2022, 08:29 AM)alfredo Kirjutas:  ...
Mina lugesin ametlikult lehelt välja, et sõidukal on vaja maksu tasuda alates 3,5 tonnist, mitte kohe kui käru taha on lükatud. Pealegi, maksu alla kuuluvad vaid kaks lõiku  A4 ja A2 kiirteedel, riiklikud teed on sõidetavad ilma äppideta.   

https://etoll.gov.pl/en/
Ma lugesin aga välja, et 2 lõiku on ka sõidukatele maksulised, ülejäänud maksulistel teedel alates 3,5 tonnist (käruga või ilma), eriti kui vaadata süsteemi teede kaarti eri kategooriate kaupa.
https://etoll.gov.pl/ru/legkovye/kal-kul...g-sistemy/
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne