Postitused: 4,444
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
25-05-2022, 13:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2022, 13:55 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Need elektri- ja gaasi peal liikurid on kapriissed. Neile ämbriga voolu või gaasi teeäärde järele ei too.
HEAD AMPERDAMIST!
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 79
Teemad: 3
Liitus: Jan 2020
Maine:
1
Kogu selle pulli juures on üks irooniline fakt.
Istud Jüris pargipingi peal, väike õlmar vatjovka nurka peidetud ja vaatad, et kurat troll sõidab JÜRIS!!! Okei.. siis õhinaga räägid oma sõpradele, et troll sõitis Jüris ja kõik ütlevad, et sõber.. ära joo nii palju ning mitte keegi ei usu sind.
Postitused: 1,836
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Järgmine tase oleks tramm panna samamoodi maanteed mööda sõitma..
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 454
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Ega ca 70 ongi max mis veel kannatab. Üle hakkab kogu elektrivärk kiirelt vananema ja edasi võivad ka erinevad komponendid katki minna ja põlema.
Postitused: 1,810
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
Mul on üks väga rumal küsimus aga kuidas sellise Trolliga liikluses osalemine käib?
Postitused: 2,063
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Paljud elektrimootorid töötavad kusagil 120 kraadi juures veel viisakalt. Aga sealt natuke edasi on juba oht demagnetiseerumiseks, olen seda ühel puhul kohanud.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
(08-06-2022, 00:08 AM)hobiautod Kirjutas: Mul on üks väga rumal küsimus aga kuidas sellise Trolliga liikluses osalemine käib?
Mul tekkis ka sama mõte. Silm nagu eespool ei seleta reg.numbrit. Mõtlen siis legaalselt...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
(08-06-2022, 18:34 PM)nustu826 Kirjutas: (08-06-2022, 00:08 AM)hobiautod Kirjutas: Mul on üks väga rumal küsimus aga kuidas sellise Trolliga liikluses osalemine käib?
Mul tekkis ka sama mõte. Silm nagu eespool ei seleta reg.numbrit. Mõtlen siis legaalselt...
Kas te Tallinnas olete käinud ja mõnda reg.numbriga trolli näinud? Miks siis külas kohe kõik peab teisiti olema, aru ma ei taipa.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 432
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
12
08-06-2022, 19:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2022, 20:00 PM ja muutjaks oli
raulex.)
See troll on nii hall ala, et siin mingeid reegleid leida eeldab tohutult juriidiliste materjalide lappamist.
Trolle ei registreerita, aga see on praegu ju pigem elektrimootoriga buss.
Nõuka aeg oli sellised isegi tootmises kus diiselgene vedas elektrimootorit.
Ebaseaduslik ümberehitus minimaalselt.
Kordniku reaktsioon võib olla õlale patsutusest anaalse (finantsi mõttes) noomituseni.
Huvitav mis juhtuks, kui Tallinna kontaktliini sarved pista? Elektrivargus või ka hall ala?
Edit kehtiv liiklusseadus : troll on sõitjate vedamiseks ettenähtud elektrikontaktliiniga ühendatud auto, millel on lisaks juhikohale rohkem kui kaheksa istekohta
Postitused: 2,962
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
Ka linnas sõidavad vahel trollid ilma sarvedeta.
Ehk siis sarved alla tõmmatud ja ei ole pukseeritav s.t. täitsa ise omal jõul liigub.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
08-06-2022, 21:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2022, 21:40 PM ja muutjaks oli
2715.)
See mootori ümber olev kast oleks vaja kuidagi paremini hingama saada sest muidu neid asju ära ei jahuta.
Näiteks radikale korralik kest ümber, kuhu ventilaator puhub tuulekojast õhu sisse ja teiselt poolt läheb kanal välja ja soovitavalt kasvõi läbi katuseluugi aga vähemalt ventilaatori tuulekoja pindalaga.
Generaatori poolt aga siseneb õhk ümber generaatori ja liigub ümber mootori ventilaatorisse.
Muul moel seda asja jahedaks ei õnnestu saada.
Järgmine võimalus on juba radikas kasvõi põhjaalla ehitada või miks mitte ka katusele, kus elektrimootor sellest õhku läbi imeb, kuid see oleks poolik lahendus, kuna mootor ja generaator on ikka kuumas kastis mis ventilaatorit vajab.
Sellise viguri liikluses kasutamine on aga trikiga küsimus ning enamvähem reguleerimata, kuna keegi pole tulnud selle peale, et keegi tahaks sellist asja eraviisiliselt tarbida.
Eeldades, et juht omab vastava kategooria juhtimise õigust ja suudab ära tõestada, et tegu on trollibussiga polegi nagu kuskilt kinni hakata.
Kas ja kuidas tema kindlustatud peaks olema ei hakanud väga peenelt uurima.
Igatahes liiklusseaduse § 76 punkt 8 ütleb, et "Trollibussi ja selle haagise registreerib ja nende üle peab arvestust nende omanik."
Edit:soovitan sõita üksi, kuna reisijate veol lisandub palju igasugu nõudeid, mille täitmine võib käia üle inimvõimete.
Postitused: 1,302
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Reisijatega küll, aga näiteks kaubasaatja? Ja kas kuskil on kirjas, mitu neid võib olla?
Postitused: 603
Teemad: 23
Liitus: Apr 2007
Maine:
21
Kuniks asi kontaktliini küljes ei ole, on tegemist hariliku M3 kategooria liigendbussiga ja sellest tulenevalt kuulub Transpordiametis registreerimisele.
Proovisõidud sünnivad hetkel kindlustuseta, nagu näib.
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Tore, et meil on olemas nii palju teadlikke ja kuulekaid kodanikke. Võiks ju kohe delfisse või postimehele kirjutada.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!