Postitused: 1,288
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Kui sa seda kanalit vett täis ei lase, siis on päris paha sisse ja välja käia. Trepp võiks ka ühes otsas olla ja redel teises vms.
Postitused: 2,275
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
Ehita see kanal vastavalt võimalustele ja kuidas tahad, aga seda ma soovitan küll, et tee nii pikk kui vähegi kannatab. Kasvõi kohe uksest alates ja seinaga lõpetades.
Ei sa tea iial, kui pika sõidukiga tulevikus tegemist tuleb teha. Alati on lihtsam liigne osa kinni katta, kui pärast kurta, et ajasid auto kanalile, aga ise selle alla enam ei pääsegi.
Postitused: 341
Teemad: 1
Liitus: Jan 2006
Maine:
16
+1
Mul näiteks teisaldatav metallredel, mille annab kanali mõlemasse otsa kinnitada.
Kanali uksest kaugemas otsas eemaldatav aas, kust laes oleva telfriga saan üle ploki mõne raskema laiba sisse tirida.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kui juba hakata konkse põrandasse panema, siis ümber garaazi perimeetri iga meetri tagant et vajadusel saab ka mõne auto sirgeks venitada.
Veel ägedam kui otsaseinas on kaks rööbast põrandast laeni.
Ise tunnen sellest kõige rohkem puudust praegu.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Hea et mingistki minu soovitusest kasu on ......
Aga tegelikult - oled sa kunagi kanalis proovinud tööd teha???? Okei, mul on kahjuks kogemused nõukogudeaegsete garaazikanalitega(soojustamata olid kõik, aga suveaegadel kasutatud +18 ja rohkem) siiski, aga see niiskus mis selga tuli - rohkem ei taha nagu. Ntx - Audi 100 k.kasti otsa panek kahe mehega(esivedu). Sai küll hakkama aga see tunnike oli tuntavalt nutune(külm ja kõle +20 kraadi juures) ja no ka see ruumipuudus. Ja olin ise tollaal - ~25 aastat vana, seega tervis veel ei andnud märku.
Mõtle - kui 2 posti tõstukit ei kannata ruumi poolest siis äkki platvorm. 10cm põranda süvendust annab 10cm tõstet juurde. Ja muidugi ei pea ju autot täiesti üles tõstma. Töökoja boss(sina, mina vms. sõber kelle oma) teab kui palju võib................ Alati saab ka teatud asju selili teha.....
Usu - Ka lihtlabasel summutikeevituse(või ka vahetuse) tööl on 2 posti(või rataste alla platvorm) tõstukil versus kanal - juurdepääsu ja mugavuse mõttes palju lihtsam toimetada. Isegi kui täiesti üles ei saa tõsta. Kui ka suvalist jeepu peaks remontima siis mina ei vahetaks 50% tõstega tõstukit ühegi 100%kanali vastu...
Ise olin ka ülimalt kanali usku kunagi, aga need üksikud korrad millal maa all toimetasin enam paraku maa alla ei meelita...
Võib tunduda et 2 posti tõstuki potensiaal jääb kasutamata madalas garaazis, aga tegelikult mitte.....
Paide - Türi vahel asun ise ja kui on huvi pikemalt rääkida või vaadata sis toivo.tokke@gmail.com
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 1,285
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Selle kanali ja tõstuki jutu peale hakkas peas keerlema mõte, et miks mitte teha kaks ühes? Näiteks platvorm tõstuki alla postide vahele saaks ju teha süvendi, mis võiks tavakanalist isegi tunduvalt laiem olla.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
On kanalil ka omad eelised, kui neid osata ära kasutada.
Näiteks rataste-sildade remont ja hooldus sujub väga mugavalt kui kanali serva mööda sõidab käru millel omakorda hüdrosilinder.
Selle lahendusega tõstab autol silla üles alla minuti ja kui silindril käiku näiteks meeter saab tõsta auto maast mugavale kõrgusele ning panna pukid alla.
Tuttaval keretööde mehel see lisa olemas ja tõstis äkki isegi 1,5m kõrgusele.
Siis on tal tehtud kollektsioon erinevaid pukke mille saab autole alla panna ja jääb mugavale kõrgusele küljekarbi vahetuseks.
Kaheposti tõstukil ju karpi väga ei vaheta...
Relsid-konksud on ka olemas ja saab kõik asjad ära tõmmatud-tõugatud.
Konksud on muidugi 20mm varvast keeratud sest mõni asi tahab ikka rohkem jõudu kui ankrupoldiga ohutu.
Tõmbab nende tõmmitsatega, millega ekskavaator treilerile kinnitub.
Põhiline siiski, et kanalil piisavalt pikkust oleks ja mõlemalt poolt alla mahuks.
Kanali laudade hulka ei pea ka kartma ja näiteks selsamal keremehel on kanali lauad omavahel kokku pandud transportöörlindi ribaga kummaltki poolt ning laudade vahel õhuvahed 3cm.
Kui tal kanalisse asja kerib ta selle kaheks jagatud asja rulli, paneb konksuga kinni ja veeretab välja.
Pärast rull sisse tagasi ja ühe jalatõukega on kanal kaetud.
Jumalast ehitamise teemast välja läks jälle ja kui ei sobi võin ära kustutada.
Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Et töstad kaheposti töstukiga auto pukkidele, ja siis see töstuk maagiliselt haihtub kuhugi, et sul parem ligipääs oleks ?
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 2,942
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
30
Google "portable car lift" ja valikut on igale maitsele.
Postitused: 2,942
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
30
Tegelikult ka kodukeeles "teisaldatav tõstuk" annab valikut.