12-09-2022, 18:37 PM
räägi ligast lähemalt. Mis täpsemalt?
Mannol vist miski odavtootja. Aga liiga head vast ka ei ole vaja.
Mannol vist miski odavtootja. Aga liiga head vast ka ei ole vaja.
(15-09-2022, 19:18 PM)pannkook Kirjutas: käpapolte saab vahetada vaid siis, kui mootor on pooleks?17 keeret ei ole olemas aga kui on 12mm polt 1,5 sammuga soovitan autolammutust külastada ja sortida omale mingid kvaliteetsed mutrid mis ise lukustuvad.
Siin on tehtud selline rats, et käpapoldi mutri all on 5 seibi. Käpapoldil on 2 auku, tihvt oli sees viimases augus ja keerme oli maha lükanud ning alumiiniumtraadi katki hammustanud.
Kui jätta alles 2 seibi, siis saab panna traadi eelmisesse auku ja hetkeks justkui peab.
See on mingi kõvema karastusega 17nene tihekeere?
Hangiks algatuseks uue mutri ja keeraks sügavamale....
Hea mõte?
Käpad ise on ka üsna kulunud olemisega, aga nende vahetamine vist ei anna suurt midagi...
Määrida seal midagi võib või see võib sattuda kettale ja ei tohi?
Seda kas survelaager õigest august pritsides õli saab, ma ei tea
Tsitaat:See on mingi kõvema karastusega 17nene tihekeere?Seal peaks olema m10-1 polt, mida 17 võtmega keeratakse.
(15-09-2022, 20:57 PM)saarrand Kirjutas: Oma masina kogemusest soovitan lasta reinul teha m12 12.9 poldist uued käpapoldid. Originaale pole isegi mōtet paigaldada, kui sa 2x aastas neid vahetama ei soovi hakata. Minu traktoril nüüdseks 8-9 aastat vast möödas ja kestab…Viimasel ajal olen teinud belarussi klappidest.Peaksid olema CCCP aegsed.tänapäevased on sädeme järgi süsinikterasest.Hiljuti tegin ühele Rapla mehele 7 komplekti,3tk on endal riiulis.
Ps! Rein asub Tōrvandis!
(15-09-2022, 21:54 PM)2715 Kirjutas: Seal võis tõesti olla M10x1 polt originaalis, igatahes M10x1 pikemat mutrit peale Gazi kepsupoltide ei meenu ja neile peaks ise lukustuse jaoks pilu laskma sisse kuid kui all on seibid siis võib seal veel piisavalt keeret olla et agooniat pikendada.Siis vahetan mutreid, kasvõi 2 pealestiku. Kui need läbi tõmbab, siis läheb Kemppi variant käiku, et agoonia võimalikult pikk oleks
Survelaagrite torni mahavõtt eeldab kasti lammutamist ja see on omaette porr.
(16-09-2022, 18:25 PM)pannkook Kirjutas:Kõigepealt kasuta õigeid termineid -17mm on võtme mõõt mis asjasse ei puutu.(m10-1mm) on olemas ka teitele võtmetele.(15-09-2022, 21:54 PM)2715 Kirjutas: Seal võis tõesti olla M10x1 polt originaalis, igatahes M10x1 pikemat mutrit peale Gazi kepsupoltide ei meenu ja neile peaks ise lukustuse jaoks pilu laskma sisse kuid kui all on seibid siis võib seal veel piisavalt keeret olla et agooniat pikendada.Siis vahetan mutreid, kasvõi 2 pealestiku. Kui need läbi tõmbab, siis läheb Kemppi variant käiku, et agoonia võimalikult pikk oleks
Survelaagrite torni mahavõtt eeldab kasti lammutamist ja see on omaette porr.
aga 3 mõtet nüüd
leidsin m10-1mm keermega, karastatud mutreid, mis 17mm pikad. Neile saaks sälgud otsa teha, kui just 17mm ei ole nii paras, et splint läbi ja korras.
Teine mõte on, kasutada mitut väiksemat mutrit üksteise peal ja need omavahel kinni keerata, nii et splinti ei panegi.
kolmas mõte on keermeliim 17mm mutri sisse.
Milline see kõige mõistlikum variant neist tunduks?
(26-09-2022, 10:35 AM)v6sa Kirjutas: ...Arvestades õlist leitud metallipuru, siis ilmselgelt tasub tihedamalt vahetada.Isiklik kogemus küll näitab, et õli vahetades metallipuru kättesaamine väga ei õnnestu.