08-09-2022, 17:16 PM
Kas need kahevärvilised olid letikaup või kuidas ? Lihtsalt nii huvipärast. Tean, et kunagi siin foorumis on seda lahatud aga mitte ei mäleta.
(08-09-2022, 17:16 PM)hobiautod Kirjutas: Kas need kahevärvilised olid letikaup või kuidas ? Lihtsalt nii huvipärast. Tean, et kunagi siin foorumis on seda lahatud aga mitte ei mäleta.Ei olnud letikaup. Olid tellimise peale ja pidi 3000.- rbl juurde maksma. (pärast 1961 aasta rahareformi 300.-rbl.) Tegelikult sai kahevärvilisi
(08-09-2022, 17:16 PM)hobiautod Kirjutas: Kas need kahevärvilised olid letikaup või kuidas ? Lihtsalt nii huvipärast. Tean, et kunagi siin foorumis on seda lahatud aga mitte ei mäleta.
(03-10-2022, 10:32 AM)Formika Kirjutas: Kõigepealt vastuseks Zaziku eelmisele postitusele kahevärviliste Volgade asjas. Ivan Paderini raamatu "21" andmetel valmistati kahevärvilisi I ja II seeria Volgasid üle 2000-e. Meil Eestis pole sellest 10% I ja II seeria Volgasid ja tõenäoliselt pole 1%-gi musta numbri omi, ehk 20 autot. III seeria autosid enam kahevärvilisena ei tehtud.Mulle see värv teatud põhjustel meeldib. Edu kokku lappimisel.
Tasapisi toimub ka minu kahevärvilise komplekteerimine.
(16-10-2022, 01:40 AM)taruvaras Kirjutas:Tänan, võtan arvesse. Seda annab veel parandada.(16-12-2021, 00:45 AM)taruvaras Kirjutas: ... oli luuk seestpoolt ja ka pagasiruumi ülemised plekkosad koos vedrude karbikuga tehases värvitud mustaks (mitte kere värvi!)...
Meeldetuletav vihje eelviimasel pildil olevale puudusele alates hingedetailidest.
(08-11-2022, 13:01 PM)stern100 Kirjutas: Mis koodiga ja tootmisaastaga on starter? Pildilt paistab täpselt 412 oma(saab asendada volga omaga, aga too.on tunduvalt suurem). 412 omasi hakati tootma 66-67?(kuna ametlikult hakati mootorit tootma 67). Et kas see on õige asi sul seal? Vabandan kui eksin, lihtsalt selline silmaringi huvi.Sul on absoluutselt õigus, momendil peal uuem starter. Tegeleme õige starteri otsimisega. Tegelikult sobib III seeria Pobi starter. Kui kellelgi on pakkuda, laske tulla.
(07-11-2022, 20:23 PM)Formika Kirjutas: Tasapisi, elektrikatkestuste ja õhuhäirete vahel tehakse 0 seeria autot edasi. Nagu kunagi teema algul sai mainitud, siis toodeti neid autosid c 2500 tk., neist suures enamuses olid taksod. Momendi seisuga tean 4 autot. Üks Ukrainas, üks Venemaal. Mina olen leidnud veel kaks (minu oma Valgevenest ja ühe veel Ukrainast) Ukraina oma sai ühele Eesti huvilisele ära antud ja taastamistööd tolle auto kallal tasapisi käivad. Momendil on tal käsil maalritööd. Kindlasti võib mõni üksik veel kuskil olla. Probleemid selle auto juures ka elektrisüsteemiga, kuna generaator ja relee asuvad teisel pool kui tava Volgal. Seoses sellega tuleb ümber ehitada ka juhtmestik. Esisild ka ammu valmis, ikka keskmäärdega, nagu kõigil I ja II seeria Volgadel. Need keskmäärdega sillad on muutunud üliharuldasteks ja nende leidmine juba praktiliselt võimatu. Olen vähemalt neljale Volga taastajale neid aidanud otsida aga ühte oleks veel vaja, seni pole leitud. Mootor ka valmis ja ootab oma tundi. Mõni pilt ka.Kas rihmaseibid väntvõlli ja veepumba otsas mitte musta värvi ei peaks olema?