Postitused: 20
Teemad: 1
Liitus: Mar 2022
Maine:
0
Tere!
probleem audi 80 kütuselekkega.
lekib voolik mis jookseb kütusefiltrist välja, lõikasin vana ja väga mõralise vooliku pooleks panin ühele poole uue vooliku ja ühendasin selle vana voolikuga ära aga lekib ikka. voolikut rohkem ära lõigata ei saa sest Voolik jookseb metall toruks üle.
ise arvan, et kui metalltoruni ära lõigata ja uus voolik peale panna siis hakkab ka lekkima, oskab keegi mingit nõu anda mida edasi teha?
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(28-11-2022, 13:07 PM)Oliver06 Kirjutas: Tere!
probleem audi 80 kütuselekkega.
lekib voolik mis jookseb kütusefiltrist välja, lõikasin vana ja väga mõralise vooliku pooleks panin ühele poole uue vooliku ja ühendasin selle vana voolikuga ära aga lekib ikka. voolikut rohkem ära lõigata ei saa sest Voolik jookseb metall toruks üle.
ise arvan, et kui metalltoruni ära lõigata ja uus voolik peale panna siis hakkab ka lekkima, oskab keegi mingit nõu anda mida edasi teha?
Kui voolik selle metalltoru juures on veel terve siis ise paneks nö kuuse ehk siis vooliku ülemineku selle ja uue vooliku vahele ning loomulikult klambrid mõlemale vooliku otsale peale.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 10,753
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
Ja voolik pane heaga nii pikk, kui kahtlase toru asendamiseks vaja.
10 bar bensiinivoolik kestab selle vähese surve kenasti (kestab ka 30 bar, nagu loomkatse ummistunud tagasivooluga MB-l näitas). Kindlus emõttes võid ju topeltklambrid panna.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(28-11-2022, 19:15 PM)v6sa Kirjutas: Ja voolik pane heaga nii pikk, kui kahtlase toru asendamiseks vaja.
10 bar bensiinivoolik kestab selle vähese surve kenasti (kestab ka 30 bar, nagu loomkatse ummistunud tagasivooluga MB-l näitas). Kindlus emõttes võid ju topeltklambrid panna.
Oleneb mootorist (pritsest), 80nel võib seal olla K-jetronicu puhul ka üle 6 bar'i. Monol küll jep alla 1 või "normaalsel" pritsel ca 3 bar.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Ja võti hoia süütelukus! Sotsialismi ajal juhtus varilo kaare ülesvõtmisel elektroodi tagumise otsaga paaki tonksama. Õnneks võti ees. Sai ümber autorea paak tühjaks sõidetud, tulejutt maad mööda järgi tulemas...Viisnurgaga värav lukus, välja ka ei saanud.
Postitused: 20
Teemad: 1
Liitus: Mar 2022
Maine:
0
Nüüd sai selle lekke ära parandatud aga autol on koguaeg üks probleem olnud, et jõudu pole ja pöördesse ei lähe. Algul oli see suht tühine aga mida aeg edasi seda hullem on ja praegu on nii et kui sõidad siis jõud kaob 2500 plörde peal ära ja kohapeal lapatsit andes ta üle 4000 ri lähe vaid läheb 4000 välja ja hakkab vaikselt kukkuma.
Mis viga võiks olla?
Ise kahtlustan, et kas ei saa kütsi peale piisavalt või katt umbes.
Postitused: 1,782
Teemad: 74
Liitus: Sep 2001
Maine:
14
kui kütsi ei saa, siis hakkab puterdama, mitte ei hakka pöördeid piirama
Postitused: 6,908
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Ummistunud katalüsaatoriga auto hakkab susisema. Kontrolliks peab kati lihtsalt lahti keerama korraks.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.