Eh jah. Müsteerium lahendatud. Sai silmatud,et trummel nagu loksub poltide otsas. Ehk ei tsentreeri ennast ära ja iga kord on teises asendis kui rattamutrid kinni keerata.
Täna sai silmitsetud samalaadse transiti paduoriginaal trumlit ja tõdetud,et trummel tsentreerib ennast rummu servale. Selleks otstarbeks siis trummlisse treitud ka vastav pesa.
B trumlil aga seda pole. Ehk trumlit ei tsentreeri mitte miski. Iga kord on erinev. Ja ühtlasi selgitas see ka asjaolu,et klotside pleki poolsel serval oli näha,et klots on trumli alt väljas nii 1mm. Ehk ei ole vastu käinud trumlile. Ja kui natuke mõõtsin,siis tõesti peaks trummel olema nii 5mm sügavamal kui hetkel on.
Nüüd kolm võimalust.
1. Treida vastav süvis trummlisse
2. Kasutada Jaan Tatika meetodit mida õpetati. Ehk reguleerid klotsid võimalikult vastu trumlit(jõuad veel käega keerata). Siis rebid kässari jõuga peale. Seejärel installeerid rattad ja keerad mutrid kinni. Siis lased kässari maha ning teed viirukiga ühe ringi auto ümber ja lähed katsetama. Ma just nii tegin(viirukit ei olnud ainult) ja pean tõdema,et toimis.
3. Tipa tapa esindusse uusi ostma.
Nr 2 meetodi puhul siis peab alati ratast vahetades meeles pidama,et kässar tuleb peale tirida. Muidu ei saa äkki kohalt minema enam
PS! õnnetuseks olid sellel transitil juba trummlid ka vahetatud ja vanad olid samuti ilma vajaliku süvendita,seega ei osanud nagu puudusele tähelepanu pöörata.
Vot selline rant peab sees olema. B trumlil aga pole seda. On küll vist isegi päris piisavalt materjali,et sinna see sisse lõigata.