4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Rattapolte ei ole. Mutritega kinnitub velg rummule.
ABS pumbast tulevad otse torud tagasillani. Muid priboore vahel pole. Korra nagu proovisin ka vanade silindritega niplist vunki välja samal eesmärgil lasta,aga nagu ei olnud tulemust. A proovin nüüd uutega ka korra veel.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Põhja-Tallinna chapteri maasturi-korjandus on edukalt täitunud ja järgmise masina seemneks jäi ka. Minu ja ksf. Nastiku jõulukuu möödub garanteeritult garaazis. Kui keegi veel soovib aidata, siis toetage ksf. Wagoneeri transiti projekti. Eile käisin vaatamas ühte Sorentot, mis oli 350k Eestis läbi sõitnud ja tagamisi rattakoopaid tuleb hoolega plaasterdada. Kaupa veel ei teinud, kuna korjanuse tulemus polnud veel selge. Kui kellelgi jääb miskit alternatiivi silma kuni 2.5k hinnavahemikus, siis andke märku. Koju jõudes tundsin ennast lääbakil nagu purukslastud vene sõjatehnika Ukrainas. Kahtlustasin esiti, et sain Sorentolt aafrika roostekatku aga peale testi tegemist selgus, et kõige tavalisem covid. Piiks.
See seab tulevaks nädalaks mõningad piirangud.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(03-12-2022, 17:55 PM)wagoneer Kirjutas:  Kui suurema kiirusega sõita,hakkab tagant kostma sellist kolk kolk häält ja tekib vibra. Korraks tõmbad kässarit ja kaob kolks koos vibraga ära. Aga tuleb jälle mingi hetk tagasi.
Krt mõistus otsas. 

Klotsid ei püsi oma kohtadel, käsipidur kutsub need veidiks ajaks korrale.
Teeks trumli seest sinega kokku või laseks õhukese värvikihi peale, näeb puutekoha ära.
Tõenäoliselt on mõni paigalduskomplekti jupp tiba vales mõõdus ja sellest piisab. Klõgin sõites ei taha eriti voolikusse jääva survega klappida ka.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Seesama mittesobiv paigalduskomplekt võib teoorias lubada klotsidel teatud tingimustel oma kohalt nihkuda ja trumlil kinni kiiluda. Kas kasutati oem paigalduskomplekti ja klotse või miskid odavamad?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(04-12-2022, 14:36 PM)Walter Kirjutas:  Seesama mittesobiv paigalduskomplekt võib teoorias lubada klotsidel teatud tingimustel oma kohalt nihkuda ja trumlil kinni kiiluda. Kas kasutati oem paigalduskomplekti ja klotse või miskid odavamad?
Ei ole OEM asjad. Aga samas pärinevad just transitite remontimisega tegelevast ettevõttest Suur-Sõjamäelt.  Ehk siis komplekt kus sees need vedrud,võib olla jama põhjuseks? 
Täiesti kosmose teema maailma lihtsama pidurisüsteemiga  Big Grin
Neid OEM asju saab ilmselt ainult esindusest?

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Trummel tagapiduritel on reeglina "automaatne regulaator"  mis tootjate lõikes oma ehituselt veidi erineb. Aga idee on selles, et pidurikingade kuludes keeratakse seal samm sammult polti/mutrit mis reguleerib seda, kui kaugel kingad trumli seinast on. Minuarust töötab see süsteem eranditult ainult uuel autol mõne aasta  Smile
Kui see reguleer mutter peaks seal hetkel peale jooksma, siis kõige mõistlikum oleks see oma optimaalsele kohale lihtsalt keermeliimiga fikseerida.
Vasta

On sel üksik- või paarisratastega tagasild? Kas tagapidurite pildi (varuosakataloogist?) saab keegi üles panna?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(04-12-2022, 15:34 PM)qwerty009 Kirjutas:  Trummel tagapiduritel on reeglina "automaatne regulaator"  mis tootjate lõikes oma ehituselt veidi erineb. Aga idee on selles, et pidurikingade kuludes keeratakse seal samm sammult polti/mutrit mis reguleerib seda, kui kaugel kingad trumli seinast on. Minuarust töötab see süsteem eranditult ainult uuel autol mõne aasta  Smile
Kui see reguleer mutter peaks seal hetkel peale jooksma, siis kõige mõistlikum oleks see oma optimaalsele kohale lihtsalt keermeliimiga fikseerida.
Vot sellega ka selline lugu,et alul olid originaalsed need keerajad seal klotsidel. Jooksis peale. Ostsin uued keerutajad ja keerutaja liigutajad. Ikka sama jama. 
Aga nüüd tekkis ka endal kerge kahtlus,et äkki see sama asi jeblab seal. Mõtlesin,et regullin manuaalselt enam vähem ligidale klotsid ja siis painutan selle tila mis seal seda tähikut keerab eemale lihtsalt. Igaks juhuks panen ka teise paigalduskomplekti vedrud.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(04-12-2022, 16:03 PM)Walter Kirjutas:  On sel üksik- või paarisratastega tagasild? Kas tagapidurite pildi (varuosakataloogist?) saab keegi üles panna?
Üherattaline ikka. Aga kataloogi mul pole ja interneedusest ka kohe ei leidnud pilti. Aga täiesti klassikaline lahendus.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Äkki siit midagi?

https://catcar.info/ford/
Vasta

Lähinädalatel tuleb teha seibideks selline mahuti. Kui keegi soovib mingit tükki sellest, andke teada.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(04-12-2022, 17:52 PM)isandpauk Kirjutas:  Lähinädalatel tuleb teha seibideks selline mahuti.

Kellelgi oli siin talisuplusbasseini ehitus plaanis, ehk tervelt vaja?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(04-12-2022, 16:04 PM)wagoneer Kirjutas:  
(04-12-2022, 15:34 PM)qwerty009 Kirjutas:  Trummel tagapiduritel on reeglina "automaatne regulaator"  mis tootjate lõikes oma ehituselt veidi erineb. Aga idee on selles, et pidurikingade kuludes keeratakse seal samm sammult polti/mutrit mis reguleerib seda, kui kaugel kingad trumli seinast on. Minuarust töötab see süsteem eranditult ainult uuel autol mõne aasta  Smile
Kui see reguleer mutter peaks seal hetkel peale jooksma, siis kõige mõistlikum oleks see oma optimaalsele kohale lihtsalt keermeliimiga fikseerida.
Vot sellega ka selline lugu,et alul olid originaalsed need keerajad seal klotsidel. Jooksis peale. Ostsin uued keerutajad ja keerutaja liigutajad. Ikka sama jama. 
Aga nüüd tekkis ka endal kerge kahtlus,et äkki see sama asi jeblab seal. Mõtlesin,et regullin manuaalselt enam vähem ligidale klotsid ja siis painutan selle tila mis seal seda tähikut keerab eemale lihtsalt. Igaks juhuks panen ka teise paigalduskomplekti vedrud.
Seesama asi ei saa seal jeblada, kui süsteem (vedrud-hoovad jne...) on õigesti paigaldatud. Mis seal valesti võib olla, ei oska öelda, sest pole siin pilta ega midagist...
Ma oma Transitiga sõidan juba seitse aastat ülevaatuselt ülevaatusele selliselt, et pole pidanud tagumiste pidurite töösse süvenema. Sai kunagi aastal 2015 kõik korralikult puhtaks tehtud, sisse määritud ja paika timmitud. Töötab nagu priidu viiul, probleemivabalt.
Vasta

Tassisin täna kohale uue annetatud CRV, kuigi üldiselt eelistan raskete haagistega talvel mitte sõita. 
Neli aastat õues seisnud auto kohta täitsa kobe aga eks täpsemalt selgub kui üle hakkame vaatama. Hetkel on teada, et puuduvad pidurid.
   
Vasta

(04-12-2022, 18:20 PM)Marko Kirjutas:  
(04-12-2022, 17:52 PM)isandpauk Kirjutas:  Lähinädalatel tuleb teha seibideks selline mahuti.

Kellelgi oli siin talisuplusbasseini ehitus plaanis, ehk tervelt vaja?

Tänan pakkumast. Basseini teema hetkel maas Smile

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta

Kuna eeldatavalt rohkem remonti vajav CRV lükati täna garaazi sulama, siis on vähemalt nädal kindlasti aega, et leida eeldatavalt ainult ülevõõpamist/hooldust vajav masin.
Laupäeval ülevaadatud Sorentost jäime ilma ja seega alustame uuesti otsinguid.
Paar masinat on silmapiiril aga kahjuks ei ole mahti minna Narva või Tartusse spetsiaalselt vaatama. Kui keegi lõuna- või idaosariikides ülevaatusega aidata saab oleks ka asi.

Kui keegi silmab midagi sobivat, mis vastab alltoodud tingimustele, pange viide otse siia.
Hind peaks jääma 2500EUR sisse, toimiv nelivedu, diisel.
Kindlasti Eesti registris.
Ei peaks olema Hyundai Terracan, Opel Frontera (isegi ukrainlased kurdavad).
Samas võib olla Kia Sorento, Sangyong Rexton, ML mersu vms.
Kui all on korralikud lamellid, on kõva pluss.
Kõik kasulik, mis on küljes, võiks ka toimida. Tagaluugi kojamehele ja konditsioneerile võib selles osas erandi teha.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(04-12-2022, 16:03 PM)Walter Kirjutas:  On sel üksik- või paarisratastega tagasild? Kas tagapidurite pildi (varuosakataloogist?) saab keegi üles panna?

Isand Wagoneer, kas see on säärane Transu:



Ega juhuslikult pole õnnestunud regulaatoreid ära vahetada? Need on paremal ja vasakul peegelpildis. Ega need hästi ei istu valepidi, aga kerge vägivallaga lähevad külge küll.

Ärge küsige, kust ma tean Big Grin
Vasta

Vanemal Toyo Corollal - 1999 aasta omal siis juhtus regulaatorite omavahelisel äravahetamisel selline asi, et tagumised pidurid hakkasid maha jooksma ja neid tuli iga paari kuu tagant peale reguleerida.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta

Tekkis korra uitmõte, et äkki on tagumised piduriplekid kulunud. Et on mingisugused sooned sees ja klots liigub pidurdades nurga alla ja kiilub kinni. Mõtlen siis noid plekke kuhu silinder ja ka klotsid kinnituvad. 

Teine asi ka, et omal on olnud selline juhus kus siis klotside tagasitõmbevedrud olid paigaldatud kellegi poolt valetpidi - pealevaadates siis klotside ettepoole(trumli poole), mitte tahapoole(kinnituspleki poole). Klotsid olid valetpidi pinge all, tagasitõmbevedrud vedasid klotsid piduriplekist eemale, kinnitusvedrud ei suutnud asendit hoida ja mingitel hetkedel poos klotsi viltu trumlisse kinni...  Äkki tasuks kontrollida

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta

Eh jah. Müsteerium lahendatud. Sai silmatud,et trummel nagu loksub poltide otsas. Ehk ei tsentreeri ennast ära ja iga kord on teises asendis kui rattamutrid kinni keerata. 
Täna sai silmitsetud samalaadse transiti paduoriginaal trumlit ja tõdetud,et trummel tsentreerib ennast rummu servale. Selleks otstarbeks siis trummlisse treitud ka vastav pesa. 
B trumlil aga seda pole. Ehk trumlit ei tsentreeri mitte miski. Iga kord on erinev. Ja ühtlasi selgitas see ka asjaolu,et klotside pleki poolsel serval oli näha,et klots on trumli alt väljas nii 1mm. Ehk ei ole vastu käinud trumlile. Ja kui natuke mõõtsin,siis tõesti peaks trummel olema nii 5mm sügavamal kui hetkel on.
Nüüd kolm võimalust. 
1. Treida vastav süvis trummlisse
2. Kasutada Jaan Tatika meetodit mida õpetati. Ehk reguleerid klotsid võimalikult vastu trumlit(jõuad veel käega keerata). Siis rebid kässari jõuga peale. Seejärel installeerid rattad ja keerad mutrid kinni. Siis lased kässari maha ning teed viirukiga ühe ringi auto ümber ja lähed katsetama. Ma just nii tegin(viirukit ei olnud ainult) ja pean tõdema,et toimis.
3. Tipa tapa esindusse uusi ostma.

Nr 2 meetodi puhul siis peab alati ratast vahetades meeles pidama,et kässar tuleb peale tirida. Muidu ei saa äkki kohalt minema enam  Big Grin

PS! õnnetuseks olid sellel transitil juba trummlid ka vahetatud ja vanad olid samuti ilma vajaliku süvendita,seega ei osanud nagu puudusele tähelepanu pöörata.
Vot selline rant peab sees olema. B trumlil aga pole seda. On küll vist isegi päris piisavalt materjali,et sinna see sisse lõigata.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne