Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Kui garaaži ei jõua siis tuleb mõtteid mõlgutada. Nimelt teemas on süüteahel. Ainuke mida puutuda pole vaja on moodul ja kui see peaks minema on vol 1-st uus ja tänapäevane sisu olemas. Kaablid, mis moodulist tulevad on aga kurikuulsad laguneva sisu tõttu. Ei olnud ka minu omad selle poolest erilisemad ning see teema tuleb ette võtta. Vol 1 puhul said need kuumaliimist uued thea ja väga hästi jäid pidama.
Nüüd aga see keerulisem osa. Alates poolist kuni küünaldeni on kaablid nii ja naa kvaliteediga. Kohati on praod võrdlemisi kanged nii et uued praod on ukse taga. Uusi on muidugi saada - militaari hinnaga. Pigem on küsimus kas kuskil neid ka tehakse? Ideaalne variant oleks, et saaks säilitada:
1. jagajast küünaldeni jagaja poolsed MIL otsad (keermega)
2. jagaja ning süütepooli vahelise kaabli otsad
Ehk siis küünla poolse kaabliotsa saaks tsiviilile ringi teha. Tuleviku mõttes mõjub rahakotile oluliselt paremini (nö MIL küünlad 36.- tk ning on ajas muutuv). Muidugi kõik töötab hetkel aga alati jääb väike kahtluseuss, et äkki ikka läheb sealt näppide ka paremaks.
Postitused: 2,491
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Järelturu kobedamad tootjad pakuvad kõik mõõtulõigatavaid soolikaid.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
18-12-2022, 22:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2022, 22:20 PM ja muutjaks oli
Daff.)
See on juhtrist. Töötab komplektis koos ""Tarnlicht"- iga ehk kamuflaažvalgusega. Mingi valgusallikas mis asub maismaa ratas ja roomiksõidukitel ees vasakus nurgas ja tagumine auto orjenteerub selle risti järgi.
Tarnlichti aktiveerimise korral muud valgusallikad lülitatakse välja.
Wikipeedia väidab nii.
Nii et ette ka veel ühte kavalat lambikest vaja!
Aquila captas non muscas.
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Ette pole sellist risti ettenähtud, ka skeem ei näita seda. Ees on omaette camovalgustid.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(18-12-2022, 22:27 PM)jrgen20 Kirjutas: Ette pole sellist risti ettenähtud, ka skeem ei näita seda. Ees on omaette camovalgustid.
Mainisin lampi mitte risti. Aga kui lambid olemas siis ju kõik ganz guut.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 6,888
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(17-12-2022, 19:53 PM)jrgen20 Kirjutas: Toodi mulle selline lällar - täitsa niisama. Netis muud infot ei leidnud, kui et aastast 84 seega oleks nagu ajastukohane? See lällari teema on mu jaoks täiesti tume maa, tea, kas tänapäev antud isendit kasutada saab?
See on kommertsraadiojaam, niisama tuututama hakata ei tohi, sagedusluba vaja!
Lällari vabakanalid on 27 MHz juures.
https://www.radiomuseum.org/r/dantronik_...guage_id=2
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Väikene tagasilöök süüte osas. Varane jõulukink vaakumpumba näol tõi rõõmu kui muret.Mõlemad vaakummembraanid nii karpas kui ka jagajas on omadega õhtal, sama ka varuks olnud jagajal. Tuleb antud hetkel süüteosa rahule jätta ning keskenduda uuesti muudele asjadele.
Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Sellist kumm membraani materjali võiks leida gaasiarvestite seest.
Kui huvi, siis võin mõne varuosadeks teha.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Pühad on möödas ning peab tunnistama, et sai tubli oldud ja terve aeg oli pere päralt. Jõulusalm lunastas väljalasketorustiku uued püksid ja nö Eesti Iltistel puuduoleva akuruumi katte. Ütlemata meeldiv üllatus.
Töö tegemise koha pealt likvideerisin (vähemalt loodan, et likvideerisin) lekkiva radika ülevoolu jala. Jahutusega jätkates, ilmnes sama jama mis Vol 1 puhul: salongiradika kraan lekkis. Kuna leke ei tulnud mitte ainult tihendi vahelt vaid ka hoova kinnituse vahelt, vahetasin teise vastu välja. Vana hakkan lahkama, kas saab veel pidama või õpib lendama. Testida kõike ei saa kuniks süüteasjandus korras on.
Nipet näpet sai veel nagu akudele kummialused, spidoka tross sai kinni jne.
Hetkel käib aga kõikide vajalike süütesüsteemi osade otsimine ning loodetavasti sellega probleemid lahenevad.
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Head vana lõppu!
Teen ka selle aasta kokkuvõtte.
Piiratud võimaluste ja ressursside juures on läinud väga edukalt. Selle aasta sees sai keretööd tehtud, värvitööd tehtud, osline komplekteerimine ja esmakäivitus peale ostu (2 aastat minu omandis sai täis). Puhkused aitasid ehitusele kõvasti kaasa ning kuu-ajane keevitusralli jääb küll eluks ajaks meelde seda enam, et kõik sai ise tehtud.
Nagu projektimasinate puhul ikka, ei saa ka ilma probleemideta. Kardetud süütesüsteemi uuendus ei tulnud väga üllatusena aga ikkagi... Samuti lootsin, et tendiraami esimene osa on veel taastatav kuid kus sa sellega, mõlemad mida oman, on omadega õhtal ja tuleb leida meistrimees või vähe kobedam kasutatud. Rohkem suuremaid üllatusi nagu polnud ja väikesed asjad nagu radika leke ja salongiradika kraani leke, olid suht etteaimatavad. Loodan, et kõik veerik on korras, kuna peale ostu pole ta ju veel kordagi sõitnud.
Mis siis toob aasta 2023? Põhieesmärk on saada suveks tänavalegaalseks ehk siis sõitma ja ÜV peale, lisaks lõpeb ajutiselt arvelt maas olek. Selleks tuleb süütesüsteem ära uuendada, karpa korralikult timmida, väljalase lõpuni ehitada, rehvid osta, esiklaas ette ja muud sõiduks vajalikud asjad korda teha. Ahjaa, istmekatted on ka veel vaja osta või lasta teha. Muu nagu tent ja uksed on kõige viimased.
Ei saa kurta, väga eduliselt on läinud ja kui vähegi tulev aasta soosib, on sügiseks midagi uut garaažis - ei välista ise Vol 3-e, kui peaks muidugi müüki tulema.
Seniks kõigile head lõppu ja projektirohket uut aastat!