4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Väga tänuväärne algatus ja teostus. Ma usun,et igat võimalikku moodi abistamine on ühtviisi tänuväärne. 
Aga nagu lubasin,siis stiilinäide ksf-i valmistatud ahjust. Kohe õudne oma põrsaid vaadata  Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       


Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Sõgedalt aega raisanud kaasfoorumlase ahjule võid panna lisamärke - ohvitserski Smile
Astu läbi, siin ka miskit ootel samal teemal!

PS see kenadus on vasakukäelistele ju

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kerge tagamõttega küsin, et kas Ukrainas sellisest mündist ollakse teadlikud: https://pood.omniva.ee/et/eurokaeibemuen...badus.html
Vasta

Pildil vihje Poola päritolule. Kusagilt võiks selguda: made in estonia. Vastuvõtja küll teab kellelt aga kaevikus on ta ikka poola päritolu.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(06-01-2023, 02:47 AM)hobiautod Kirjutas:  
(05-01-2023, 16:05 PM)Marko Kirjutas:  
(04-01-2023, 21:26 PM)41Degree Kirjutas:  Aitäh, kui keegi seda üritust toetada võtab!

Täna hr. 41Degreega ülekande andmeid täpsustades tulin sellisele mõttele:
Meie, annetajad, peame tänulikud olema neile inimestele, kes kindlustavad vahendite ja kauba jõudmise lõpptarbijale. See on teinekord ilmselt keerukamgi kui siin mõne autorääbise lahingukorda sättimine.
Sa ikka oskad...


Egas see lõpptarbijani viimine kerge pole. Novembri lõpus kaks sellist lõpptarbijani viijat oleks mul külje maha vedanud. Eesti numbritega Grand Cheroke ja Voyager poolas Supikülas. Tüübid täis kui sokud. Lällavad, ajavad mingit jura suust välja. Üritavad selgeks teha, et nendega tuleb rääkida ainult ukraina keeles, nemad vene keelt ei räägi põhimõtteliselt.
kahju, et mul kiire oli muidu oleks lasknud Pan policijal asja korrigeerida.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kia sai täna edukalt Eesti kodakondsuse. Nüüd siis vaja korrastada nelivedu, teha tavapärane mahlade-filtrite vahetus, vaadata üle pidurid jne. Lisandub lmselt palju asju, mis selguvad eelpool toodud tööde käigus. Näiteks üleeile töökoja põrandal tundmatu päritoluga loigu tekitajat otsides selgus, et Kia paak ajab ka läbi ja märgamine intensiivistub, kui paak täis panna.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Pimeduses ikka toimub. Kahest üks sai kohale. Algne plaan tuua üks treileril ja teine omal jalal loomulikult ei õnnestunud. Sõitvale võttis Soomlane küll ka ajutised numbrid ja puha,aga kohale saabudes selgus,et pidurid jäävad peale ja mingi elektri kala starteri piirkonnas. Ehk sinna ta hetkel jäi. Ilmselt ikka treileri teema jälle  Sad
Kohale jõudnud pill läheb käima ja kergelt ka liigub  Big Grin  Aga ilmselt sidur on otsas mis otsas. A kuna külm oli väljas,siis ei viitsinud rohkem hetkel uurida. Nii,et kui keegi tunned kustumatut vajadust Fronteral sidurit vahetada,võib ülilahkelt märku anda.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Parem on kui treilal. 
Igaks juhuks mainin, et sommide "siirtokilvet" on legaalsed kuni laeva, ehk Soome piirini. Maarjamaa pinnal need numbrid ja ilmselt ka kindlustus ei kehti, sadamas ikka treilale.
Vasta

Tegelikult nii on jah. Eesti ei ole ametlikult nende mõne riigi hulgas kus Soome siirtokilvet ametlikult kehtivad. Samas ei tehta väga midagi kui need ajaliselt kehtivad on. Lähevad autod otse laevalt ka läbi Baltikumi ning Poola Ukrainasse. Jälgitakse ainult seda,et oleks kehtiv see number koos kindlustusega. Aga noh,mingi aktivisti otsa satud,siis on jah seletamist.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(08-01-2023, 03:25 AM)wagoneer Kirjutas:  Tegelikult nii on jah. Eesti ei ole ametlikult nende mõne riigi hulgas kus Soome siirtokilvet ametlikult kehtivad. Samas ei tehta väga midagi kui need ajaliselt kehtivad on. Lähevad autod otse laevalt ka läbi Baltikumi ning Poola Ukrainasse. Jälgitakse ainult seda,et oleks kehtiv see number koos kindlustusega. Aga noh,mingi aktivisti otsa satud,siis on jah seletamist.

Minu meelest suurem probleem on selles, et nendega kaasnev kindlustus väljaspool Soomet-Rootsit-Norrat ei kehti. Tegelikult sõidad ilma kindlustuseta. Selle vältimiseks on olemas liikluskindlustus "tarnes" autole.
Vasta

Uuel aastal uue hooga. Ukrainalased otsivad omale kastikaid ja Soomes hetkel pakutakse Nissan King cab-i hinnaga 2200.- eur. Ütlesin Ukrainlastele,et natuke peavad seekord ka ise midagi nuputama,sest lihtsalt ei jõua ise enam. Lubasid uurida võimalusi.
Kui oleks toetamise huvilisi,siis võib mulle sõnumiga märku anda. Asjaga päris kiire,sest müüja ei taha selle hinna eest väga oodata.
Ma ise väga suurelt toetada kahjuks ei saa,sest ostsin just 2 Opel Fronterat(millest üks kohal ja teine veel seal) ja mis vajavad ka üksjaga korrastamist.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Minu poolt uudiseid balloonide tarne rindelt.
Kiirkokkuvõte on selline, et praeguse seisuga on selgunud tõsiasi, et eeldamine pidi teadagi kelle eelkäija olema, aga antud juhul on eeldamine osutunud hoopis kellegi teise lähisugulaseks. Tuletan meelde enda esimeses üleskutses tehtud eeldusi, mis lähtus lootusest kaasfoorumlaste ja minu enda osalusega kokku saada 588 eurot ning ballooni tükihinnaks 4,2 eurot. Nende eeldustega läks nüüd vähe teistmoodi... Esiteks ei jõudnud ma õigel ajal foorumlastele pidurit tõmmata ehk umbes ühe ööpäevaga laekus mu kontole tervenisti 866,05 eurot (vt detailset aruannet sellest postitusest). Teiseks alahindasin ma hulgi ning ilma poeriiuli vahenduseta tehtava ostu allahindluse suurust, sest selgus, et ühe balooni hinnaks kujuneb lähima sendini ümardamisel 3,50 eurot.

Balloonid on 24 kaupa kastis ning kasti hinnaks kujunes 84,10 eurot, mis tähendab, et kui ma aitan summa järgmise täiskastini ümardada, saab padruneid tellida kokku 11 kasti ehk 264 tk! Kui meenutada, siis ma unistasin alguses 140 padrunist, aga, kuram küll, antud juhul saan ma väga õnnelik olla, et niimoodi eksisin!  Smile

Järgmised sammud on sellised, et saadan tarnijale kinnituskirja ära ning tarne ise peaks toimuma algava nädala sees. Ksf! isandpauk oli õnneks nõus laopidajaks hakkama, nii et kogu see hunnik maandub tema õuele. Kuna seda kogust ei ole ilmselt mõistlik kõike ühte kohta saata, siis teeme pisut plaani, kuidas seda Ukrainas vähemalt kahe sihtkoha vahel ära jagada.

Gaasist endast ka: need on Tarmo 230g padrunid (vt nt Bauhausi kodukat), mis on butaani ja propaani segu. Puhas propaan ehk matkakeeli "talvegaas" oleks kindlasti oluliselt parem olnud, nagu siin ka eelnevalt mainiti, kuid ühtlasi ka vähemalt 2,5 korda kallim ning halvema saadavusega. Ka praeguse hanke jaoks oli üks määravatest tingimustest lühike ooteaeg, sest sain ka pakkumisi küsitud kogus veebruari lõpuks kohale tuua, aga seda ei tahaks kaevikus kükitajatele küll öelda, et elage enne talv muud moodi üle, küll siis saate sooja süüa-juua ka...

Veel kord, suur aitäh kõikidele panustajatele! Loodetavasti tulevad järgmised gaasitamisuudised isandpaugult ühe kastidega pildikese näol  Cool
Vasta

Vahemärkuseks, et talvel saab ka butaani põletada vabalt, kuid selle jaoks peab olema eelsoojendi ehk gaasitoru peab läbi leegi käima, siis lastakse vedelgaas kuni leegini ja seal aurustatakse, parim näide, mida tuua, oleks selline: https://www.aliexpress.com/item/1005003792634404.html
Kasutan ise seda juba 9+ aastat (Trangia vajalik) ja vahet pole, mis asendis purk on, võid vabalt tagurpidi ka keerata, ikka töötab.
Butaani ja propaani seguga on selline lugu, et seistes propaan ja butaan kihistuvad ära jahedas ning lihtsalt põletatakse propaan seest ära ning butaan jääb sisse vedelasse kujusse. Kätte saab teda ainult sellise süsteemiga põletitega või peab suve ootama.

Üks mõttevälgatus veel, mis peast läbi käis, et tahkekütus on suht universaalne asi, mul endal on mõned tabletid alati seljakotis juhuks kui peaks ootamatult gaas otsa saama. Aeglasem on nende peal küll süüa teha, gaas on vaieldamatult kiireim, kuid tagavarana on maru hea asi, mida kaasas kanda. Loomulikult ma ei tea, mis vajadused on, äkki neil on neid tablakaid nii et kipitab seal.
Vasta

(09-01-2023, 12:40 PM)deus Kirjutas:  Vahemärkuseks, et talvel saab ka butaani põletada vabalt, kuid selle jaoks peab olema eelsoojendi ehk gaasitoru peab läbi leegi käima, siis lastakse vedelgaas kuni leegini ja seal aurustatakse, parim näide, mida tuua, oleks selline: https://www.aliexpress.com/item/1005003792634404.html
Kasutan ise seda juba 9+ aastat (Trangia vajalik) ja vahet pole, mis asendis purk on, võid vabalt tagurpidi ka keerata, ikka töötab.
Butaani ja propaani seguga on selline lugu, et seistes propaan ja butaan kihistuvad ära jahedas ning lihtsalt põletatakse propaan seest ära ning butaan jääb sisse vedelasse kujusse. Kätte saab teda ainult sellise süsteemiga põletitega või peab suve ootama.

Mulle on kuskilt meelde jäänud, et butaan ei sobi talvel külmaga kasutamiseks. Vaatasin kiirelt wikipeediasse ja butaani keemispunkt on 0C ringis, kui miinusesse läheb siis kuidas ta sealt padrunist välja tuleb, aururõhku pole ju? Voolata ju võiks, aga kuna padrun on umbne, siis pole sellestki abi. Kui padrunis on butaani-propaani segu, siis peaks küll toimima, sest propaani aururõhk lükkab tagurpidi keeratud padrunist vedela butaani välja.
Vasta

Natukene rõhku ikka sees on, ega ta täitsa ära ei veeldu seal nulli juures. Pistad kasvõi korraks põue ja pärast hoiad tule lähedal ballooni või jalgevahel ennast jahutades, pärast sooja teega kütad ülesse uuest või mis iganes. Saab, kui tahtmist ja vajadust on ja keskkooli keemiatunni meenutused on täesti abiks asjad sellistel hetkedel. Kui vajadust ja teadmisi pole, siis ei soovita katsetada, surma ei saa aga kulmudest võib ilma jääda ilusti.
Vasta

Neid priimuseid saab kasutada ka tavalise gaasipõleti ballooniga/gaasiga, keere on sama aga peenema ballooniga peab natuke ettevaatlikum olema et ümber ei kukuks. Ma ei olegi tegelikult ühtegi seda jämedat ballooni ostnud, sest lihtsam on olnud garaazist või ehituspoest peenike baloon võtta kui matkapoodi jämedat otsima minna  Smile Lihtsalt infoks, võibolla on hea hinnaga saada sellist ballooni.  300ml supergas balloon mahtus ilusti rakmete taskusse ka.
Vasta

(10-01-2023, 10:49 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Neid priimuseid saab kasutada ka tavalise gaasipõleti ballooniga/gaasiga, keere on sama aga peenema ballooniga peab natuke ettevaatlikum olema et ümber ei kukuks. Ma ei olegi tegelikult ühtegi seda jämedat ballooni ostnud, sest lihtsam on olnud garaazist või ehituspoest peenike baloon võtta kui matkapoodi jämedat otsima minna  Smile Lihtsalt infoks, võibolla on hea hinnaga saada sellist ballooni.  300ml supergas balloon mahtus ilusti rakmete taskusse ka.

Ma olen ehituspoe kõrget silindrilist gaasiballooni Primuse multifuel põletiga kasutanud. Selle käigus avastasin, et osa neist kõrgetest balloonidest ei sobi, sest keermestatud osa on umbes 1,5-2 keermeniiti lühike. Põleti kinnituskäpp ei suru ballooni ventiili lahti, väike ora mis keskel on ei ulatu. Kuna Primuse kinnituskäpp on üleni messingust, siis lasin lihtsalt vana jämeda vene jootekolviga orale pehmejoodise tilga otsa peale, see jäi pindpinevuse tõttu kena ümmargune ja parajalt kõrge. Neid balloone kasutasin vedelkütte režiimis, s.t. tagurpidi.

Ahjaa, eile peale butaani jutu postitamist hakkas silma, et seda on veel kahte liiki, butaan/isobutaan. Viimase keemispunkt jääb -12C kanti ja aururõhk on ka kõrgem. R600a nime all kasutatakse seda vist juba rohkem kui 15 a. külmikutes, isegi garaaži ürgvanas Snaiges on sees Wink Ma ei tea, aga ju sedasama sinna priimuste gaasisegusse pannakse. Ega ma gaasi talvel kasutamisest suurt midagi tea, olen rohkem vedela peal olnud.
Vasta

Kuidas diislist teha gaasiauto. Võtta alusetäis gaasi ja ...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Nii. Ei oskagi tänu kirjeldada,aga juhtus nüüd nii,et enda tuttavad toetasid kastika ostu 450.- EUR eest ja siis üks KSF kirjutas ja pakkus,et tema tasuks ülejäänud. Tundus uskumatu,aga nii ka läks. Mega suured tänud.

Parimatega,
Raivo

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kui nii edasi läheb, peame hakkama Soome maastureid ksf. Wagoneeri juurest tooma Big Grin
Igatahes on väga hea meel, et see masin kuidagi nö. raisku ei läinud.
Arvesta palun järgmise reisu koormasse siis ka pooled gaasiballoonid ja põletid.
Üleandmisega tegeleme nagu tavaliselt, viimasel hetkel.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 26 külali(st)ne