24-12-2022, 19:24 PM
Panin selle eraldi õlitoruga. Eelmisel vända rikkega mootoril oli ka toruga õlitus, läks tolle oma kasutusse.
Minu youtube kanal: http://www.youtube.com/user/deeremees1/videos
(27-12-2022, 19:14 PM)hillar2 Kirjutas: Enda commonrailil teeb ka reduktor kõrinat külmalt ja madalatel pööretel. Kas seal remontida/laagreid vahetada ei anna?
(02-01-2023, 21:49 PM)tungla Kirjutas: TereÄkki uuem kapott mis on laiem ja sellel ongi summuti lähedal et punane värv põleb pruuniks kui põllul kütust lahkesti mootorisse anda?
Kas d-240 mootoril on erineva pikkusega(kaugusega)kollektori põlvi.Sumbuti ja kapoti vahet nigu ei olegi
(04-01-2023, 11:29 AM)2715 Kirjutas: Kel vaba hetk ja keelt oskab siis siin on käsitletud selle mootori probleeme.No samas milleks kellassepa tööd teha kui lõppeks läheb:
Varuosade kvaliteedil peatutakse eraldi ja ilmekalt näidatakse mida tihendikomplektis oleva kaanetihendiga teha.
Lõpus tulemus on nagu on...
Hammasrattad ikka kolisevad ja mootor väriseb ning töötab ebameeldivalt terava häälega.
See remondimees eristub venemaal teistest selle poolest, et kokku pannakse puhastest osadest ja puhtamas kohas kui liivakast.
(05-01-2023, 12:24 PM)Tegelane5 Kirjutas: No samas milleks kellassepa tööd teha kui lõppeks läheb:
-plokk lõhki kuna vesi sees ära jäätunud?!;
-kolvisõrm pikkupidi pooleks?
Jutust sai aru et tegu bussi mootoritega, need käivad vast rohkem pöördesse? Ilma turbota ja traktoril vbolla kestaks mootor paremini?
(05-01-2023, 19:15 PM)Daff Kirjutas: Ma vaatasin ka selle multika läbi. Tublit tööd teeb mees aga pole millest teha või siis need kellele ta teeb on pisut lohakad.Ma tahaks pisut oponeerida selle vastupidavuse osas.
Aga soe oli vaadata, et tehasest tulnud masinal on enam-vähem samasugused vinklist tehtud mootori ja kompressori kinnitused nagu ma kunagi kolhoosis tegin kombaini mootorile kui selle ZIL-i peale istutasin, ei tea kas nad spikerdasid maha ja peaks ehk patenditasu küsima.
No ja teine suur häda on slaavi mentaliteediruumis see, et midagi uut ei suudeta valmis teha. Reanimeerivad laipu. See russi mootor tehti valmis üle 50 aasta tagasi ja oli algselt 50 hobust. OK, täiendati teda 80 tarvis ja pigistati 75 hobust välja aga nüüd tahetakse sealt algsega võrreldes pea kolm korda rohkem välja võluda. Kui ikka vundament on nõrk siis ei saa sealt midagi head tulla. Konstruktsioon lihtsalt ei pea vastu. Ja ega lõpuni üleskruvitud sportmootorile ei olegi garanteeritud läbisõitu või mototunde. Risk omal vastutusel. Sõidab kuniks kõige nõrgem detail otsustab ansamblist lahkuda.
Kui kogu maailma mootoriehitus läheb seda teed, et mootori pöörded surutakse alla siis MMZ ujub vastuvoolu ja kruvib pöörete tõstmisega jõudu juurde.
Selge, traktoriga ei saa lökutada 900 pöördega, haakeseadmed vajavad pöördeid aga buss. Siin peaks ikka olema kaasaegne lahendus. Pöörded alla ja käike rohkem.
Veavad ju kaasaegsed veoauto diislid 900-1300 pöörde vahel väga edukalt.
No ja see lärm mis seal bussis on kui sturman lööb mootorile 2400 pööret selga. Ma ei kujuta ette seda pilti.
Aitab siunamisest, Pavlovo mehed juba luksuvad.