07-03-2023, 15:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-03-2023, 21:35 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(07-03-2023, 10:34 AM)Myrka00 Kirjutas: Söögiga olime rahul ja õhtune pidu oli nagu ikka pidu (ei ülista ega laida).Kuna ka Sina oled vast üks potensiaalseid uusi Korraldajaid, siis paar minu tähelepanekut:
Ma keelaks Eestis suisa Seadusega ära IGASUGUSE ühekordsete nõude kasutamise. Jaagumäe TAlu keiteringi pakutud söök oli imehea ja seda jagus kõigile ja jäi üle ,siis POOL sööginaudingust on silmadega nähtav ja vanatehnikahuvilistele sobin pigem portselan, kristall ja lauahõbe, nagu Euroopas sellistel sõitudel kohane, mitte mikihiirte papptopsikud. Aga me jookseme kinni jälel kohtadega ja AINSANA suudab maapiirkonans kultuurset pärisnõudega toitlustust tagada kohalik suur gümnaasium.
Õhtu Kandles oli vist parem just vahendite poolelt???
Pidu. Ka see on puhtalt minu "leiutis", nagu see orgunnitud lõuna- ja õhtusöök. Narva-Jõesuus ol imeid ni ivähe ,et see hotelli all baaris tiksumine peoks ei kvalifitseeru, viinavõtuks küll

Esimene pidu oli Hiiumaal 2003 ja spontaansena, lihstalt Vetsi Tall oli käigutee kaugusel ja see pidu toimis!!! Kes esines, ei mäleta keegi ja polegi oluline. See ol ivõib-olal üldse kõige "rajum" pidu...
Kolmas sõit läks 2004 Pärnusse ja seal keeglis oli kutuuriprogrammiks just "sport".
Teadlik pidu oli 2005 Järvamaa tiirul, kui me Jänedal olime kinni pannud enamuse Musta Täku Tallist ja sealsest õhtuesinejast. See oli ka kõva tantsupidu.
2006 Rakverre oli juba esimene tellitud bänd, selleks hetkeks aktiivselt toimima hakanud MosseLiiga punt Fast Moskiitos. Siin tolle õhtu pildimaterjal.
Edasi on juba ajalugu. V - XV ja XX Talveralli oli sisi õhtune asi minu "orgunnida" KÕIGE muu kõrval. Eks tase ole kõikunud aga mõned korard on ikka täkkesse ka läinud ja Alvari/Heleni mõlemal korral on ise ka karata saanud. Nelijärvel "uute jalgadega" reaalse nõrkemiseni

Edit: ksf!Assakurat meenutas tõsiasja, et esines ans.KODANIK kus trumme tagus Kupits-noorem, Sahistaja oli Reismann, mingil hetkel oli laval ka Talve ja siis muidugi filigraanset piilikäsitsemist näidanud purupurjus Liitmaa, lisaks käis lavalt läbi Teearu, siis keegi tundmatu talverallitaja miski Teppo lõõtsa vms instrumendiga jne (viimases kahtustab Proua OjaTommi kätt?)


Ausaltöeldes on "tühi maa" ka mõlema Alvari sõidu ja Voore2 asjaga. 19.kord oli ans. Hea Tuju + makidisko "Koolipidu" nime all või mis seal kooli saalis toimus

Seega tasub juba eos mõelda täiesti eraldi õhtuse ürituse-peo organisaatorile!!! See tegelane ei tegele rajaga, tulemustega, ei arvuta ajakaristusi ega midagi, ta isegi ei pea teadma kustkaudu rada käib, vaid ta tegelebki vaid ja ainult õhtuga. Tegelikult nii lõnasöögi kui õhtuse poolega + vajadusel natuke majutuse "regulli". Kui seda peab veel distantsilt ka tegema, seda enam.
Ja midagi pole teha - kõik need kell 01 sulgemised jms ei ole piisav! Ka meil jäi seekord kõvasti pidu puudu!!! OK, mina olen harjunud, ma olen üldse vähestest saanud mingilgi moel osa aga siis on pärast südaööd väiksemas seltskonnas jämmimine ja natuke tantsu jätkunud. Ehk JÄLLE oleme tagasi suurima väljakutse ees: KOHT, mis suudaks mahutada 200-300 Võiduajajat/Kohtunikku ja seda vähemalt kuni 03 öösel koos muusikaga. See 550 tegelast õhtul on vast ajalugu tänaseks. OK, mistahes moel "peab" saama Tulemused palju kiiremini ja veatult kätte AGA asi ei tohi olla ikkagi äpipõhine! See pole siis VANATEHNIKA sõit enam. Uunikute Talveralli PEAB saama sõita läbi paberkaardi, mehaanilise stopperi, lükati ja pliiatsiga, telefoni olemasolu ei ole tähtis. Aja registreerimine võib aga olla küll GPS-seadme või muu anduriga (QR-kood, triipkood jms), mis on autost ja Juhist sõltumatu. Reaalselt Ajakaardil mida kaardilugeja ISE peab ju esitama, võib see olla peal ja Kohtunik lihtsalt piiksutab aga võib ka SI-jaama kombel asi automaatne olla.
Üks asi mida ma siin juba ette soovitan ja seda võiks aastakese ettegi avalikumalt arutada. Sport ja Turist aga nii nagu ma tegin Alvarile raja 16.Talverallil Nelijärvel! Kaks "kõrva", mida siis kumbki klass sõidab eraldi! "Sport" tuleb ära, siis "Moodne" ja nende järel kohe "rasketehnika". Kerge VANEM tehnika on teisel rajal. See on jälel raja kokkujoonsitamsie küsimus aga kusagil keskel võib olla üks statsionaarne rada, mida siis Sport mõlemal ringil külastab aga teised mitte. See on jälle inimressursi kokkuhoiu koht. See mõiste "Sport" tähendabki kunagi sisse toodud "Moodne" ehk vanatehnikana liiga kiiret! Meie olukord on see, kus vana ja reaalselt aeglast enam peaagu pole rajal. Seda 25-40 hobujõu flathead-klassi ju pole ammu. Tänane kättesaadavas hinnas vana on 80'te väga hästi sõidetav tehnika, kus kiirused peavad olema kõrged ja teed pikad. A'la W201 "kutsikaga" alla 300 kildi 50km/h väikeste lteedel keskmisega pole nagu mõtet, sinna juurde siis 100 kilti maanteekiirust ülesõitudena põnevatele radadele või lisakatsetele. Kui maantee oleks küll neutraalajas aga AKPst välja maantee + korralik katse + maantee järgmisse AKPsse on ikkagi pisiavalt tempokas, on ka see põnev! Siis pole ka 90 km/h "keskmiseks" küsimus. Katse eel on ooteaeg, puurita autode katsed peavad olema "aeglased" (EAlil vist äkki kuni 70 on rahvarallis lubatud kui katse on tehnilise vaatleja poolt heaks kiidetud), ehk ka kogu pikas neutraalajas arvutuslik keskmine tuleb kosšer kuni 55

Ja jõuame peamise asjani - rahani! Ka selle üle on ju lõputult vingutud!!!! Jaanuaris Rapla Rahvarallil oli see 260€ auto kohta + võistejakaart jne. Ühekordne litsents on 30€, hooajale 90. Eraiskule registreerijalitsents juurde 325€ kui mingis edevad EALi liikmes"klubis "ei sõida. Muidu maksab näiteks Klubi Unic MTÜle see 900€. Seega 10 registreeringut aastas maksaks igaühele 90raha. Eraldi on veel rahvaspordi käula tehniline kaart 25€. Tahad ühe suvalise ralli sõita, on kuludeks: 260+2X30 + 325 + 25 = 670€!!! See teeb 335 näkku. Süüa ei saa, pidu pole, kopsikud on ka üldiselt mõttetud mitte erilised autoritööd nagu meil


