Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Eelnevalt oli traktoril küljes kraavikett ja on muidu pikalt seisnud, võibolla nende koosmõjul.
Ostsin agropartsist uue laagri 6217(peaks kood olema), loodetavasti kestab.
Ma ei olegi plaaninud hakata laagrite hingeelusse süvenema, mõtlesin et äkki on mingi kestvam lahendus, aga ju siis on niisama ka hea küll.
Postitused: 2,952
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
See 6217 on mõõdu tähis.
Tähtsad on veel tähed ja numbrid peale seda.
Need määravad laagri spetsi.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Sinna ei käi tavaline 6217 vaid 217K5.
Sellel on kuule oluliselt rohkem ja kestab raskemaid töid.
Kunagi Võru traktoripood ka müüs rõõmsalt tavalist 6217 laagrit rattalaagri pähe ja kõik kes raskemaid töid tegid olid päris õnnetud.
Ma ei tea kas neid tooteid läbi akna tagasi ka saadeti.
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(05-05-2023, 13:29 PM)2715 Kirjutas: Sinna ei käi tavaline 6217 vaid 217K5.
See oli juba eelmises postis kirjas, paraku pole lugemine enam moes.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 204
Teemad: 4
Liitus: Nov 2017
Maine:
7
MTZ 50/52 kataloog annab laagri mõõduks 217A, kust see 217K5 võetud on?
Tahaks teada ,mis asju te veate nende traktorite haakes ,et pooltelje laagreid nii tihti läheb?
Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Laager mille ma ostsin omab markeeringut: 6217N VBF Russia
Neti järgi võiks olla sellised andmed, tähendagu see mis iganes.
Load capacity dynamic
85.36 KN
Load capacity static
62.72 KN
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(05-05-2023, 22:08 PM)Kult Kirjutas: tähendagu see mis iganes
Dünaamiline koormus 8,5 tonni, staatiline koormus 6,5 tonni nii jämedalt.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Kas rooliratta suur vabakäik põhjustab ka mingil määral rataste vänderdamist? Avastasin, et roolivõimendi nuudiga ühendataval puksil, millel sees nuudid ja tolle sisse käival võllil nuudid niivõrd palju kulunud juba, et roolirattal suur lõtk. Paistis veel originaal olevat. Sõitmisel niiväga aru ei saanud, teel nagu püsis, aga just august läbi sõites see vänderdamine. Roolivarda otsad on vahetatud kõik, rooliõlaku suur mutter kinni korralikult, võimendi ise uus peal. Käändtelje hülsi lõtku ülestõstetuna ja loksutades ei saa sealt midagi aru, rattalaagri lokse ka pole.
Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Postitused: 867
Teemad: 55
Liitus: Sep 2008
Maine:
32
Ainult sooveldamisega ei usu, et pidama jäävad, mõistlik oleks klapp ja pesa üle freesida ning siis sooveldada.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Põhiline on saavutada et klapi tööpind ehk soveldamisel matt vöö poleks laiem kui 2,5mm.
Laia pinnaga klapp ei pea sest sinna kogunevad jäägid tööpinnale mida ei suudeta välja suruda ja tulemusena tekivad väiksed lekkekohad ning põlevadki sellised väiksed konarused sisse ning klappe saab iga aasta teha.
Kas ja kuidas see saavutada jäägu iga tegija välja mõelda aga freesidega on kõige lihtsam.
Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Milles võib olla probleem, kui tuttava mtz- 80el mootorit rihmaseibist ringi ajada võtmega käib see ringi tihkelt samas kui tal plokikaas maas oli siis rihmaseibist keerates käis kergelt.Töötamise ajal käib ilusti siis küll midagi ei poo. Üks arvas, et nookurvõll kõver tänu sellele läbi tõukurvarraste poob nukkvõlli kinni. Ühel teisel russil tal käib mootor rihmaseibist keerades kergelt ringi.
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
08-06-2023, 11:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2023, 11:56 AM ja muutjaks oli
Marko.)
Raske uskuda, et deeremees kompressioonil ja ajami kinnikiilumisel vahet teha ei oska.
Keegi võiks ilkumise asemel üritada vastata...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.