04-04-2023, 13:37 PM
Las ma arvan. Kindlasti on huvi ka peale garantii aega seda autot omada.
(04-04-2023, 13:40 PM)spark Kirjutas: Kas on mingi seos Ad-Blue häirel ja käikukasti tarkvaral?Imeline lugu on nende käigukastidega. Mul on MAN TGM, suur veoauto, tehti siduri vahetus, käigukasti pistikud ühendati lahti ja pärast kinni. Kõik täpselt juhendi järgi, nii nagu peab. Peale remonti auto ei käivitunud - käigukast vaja installida, enne starterile käsku anda ei saa. Meister tahtis selle installi eest eraldi kopikat saada. Pidigi olema selline eripära. Liiga keeruliseks on asi aetud.
Automaatkastiga Peugeot Travelleril on.
Väidetavalt tingis Ad-Blue veateate see, et käigukasti tarkvara tahtis uuendust
Peugeotil lastakse õnneks sõita 1200km enne, kui tee ääres arvutit nõudma hakkab.
(04-04-2023, 15:54 PM)Raudpats Kirjutas: Imeline lugu on nende käigukastidega. Mul on MAN TGM, suur veoauto, tehti siduri vahetus, käigukasti pistikud ühendati lahti ja pärast kinni. Kõik täpselt juhendi järgi, nii nagu peab. Peale remonti auto ei käivitunud - käigukast vaja installida, enne starterile käsku anda ei saa. Meister tahtis selle installi eest eraldi kopikat saada. Pidigi olema selline eripära. Liiga keeruliseks on asi aetud.kas akuklemmid jäeti sidurivahetusel külge
(04-04-2023, 16:54 PM)sturmbannführer Kirjutas:Ei oska vastata, see pidi selle auto eripära olema, et alati vaja käigukast uuesti installida(04-04-2023, 15:54 PM)Raudpats Kirjutas: Imeline lugu on nende käigukastidega. Mul on MAN TGM, suur veoauto, tehti siduri vahetus, käigukasti pistikud ühendati lahti ja pärast kinni. Kõik täpselt juhendi järgi, nii nagu peab. Peale remonti auto ei käivitunud - käigukast vaja installida, enne starterile käsku anda ei saa. Meister tahtis selle installi eest eraldi kopikat saada. Pidigi olema selline eripära. Liiga keeruliseks on asi aetud.kas akuklemmid jäeti sidurivahetusel külge
(28-04-2023, 10:55 AM)tamar99 Kirjutas: Kas keegi on lähi aegadel uue Transiti tellinud ? Mõtlen suure kerega mitte Customit.Küsisin Transiti kohta kaks päeva tagasi. Pidi võimatu missioon olema. Siia Ida-Euroopasse ei tule midagi. Tootmiskohad liinil müüakse enne maha kui järg siia jõuab. Ei ole võimalik tellida. Tourneo Customit ootasin 10 kuud, nüüd 10 kuud on käes olnud. Veebruaris 2022 sai valmis, Jaanipäeval sain kätte.
Juulis saab 2 aastat oodatud. Eelmisel suvel, oli vin kood juba valmis. Augustis eelmisel aastal oli auto väidetavalt juba valmis ja ootas mingit salapärast moodulit. Hiljem räägitakse lihtsalt, et eitea pole veel tootmisse läinud. Saab, saab kindlalt. Aga kuna, seda ei tea keegi.
Elektriomaga saaks ruttu, kuid jah antud variant ei sobi.
(09-05-2023, 12:47 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: Kas kellelgi on kogemusi Citroen Spacetoureri/ Peugeot Travelleri / Toyota Proace Verso / Opel Zafira Lifega? Otsin suurt pereautot ja hetkel kipub valituks saama 130kw diiselmootoriga taoline buss, kuidas nendel vastupidavus on?ksf!Jansa sõitis päris pikalt sellise poekoti mugavusisendiga, Ta oskab kindlasti rääkida. Tuliterana "pole viga" aga peetud peast on vigu ikka omajagu. Aga millisel uuel neid hädasid poleks??? Tuttavad on tojoota-derivaadi peale aga suhteliselt verised sest ei ole tojoota vääriline. Ja rahul ollakse sama ajastu Traficuga, Parimal Sõbral on samasugune tiimikas talus ja peaaegu null probleemi siiani. Mingi filtri märgutule kamm küll on ehk kõiksugu sedasorti elektroonika hädad on neil kõigil. T4 Multivani enam ammu ei toodeta Suureks pereautoks võiks ju ka selline kärada? 9-kohalised on ikka parajad liinibussid ja Inimesele mõeldud asjad maksavad venekeeles.
(09-05-2023, 16:39 PM)PlyVal64 Kirjutas: Stellantise uusi saab ju vaid elektriga? Üldse on selliste riistadega juba paras ikaldus. Ma saan aru et miskit sellist? See on ju tegelikult ajuvaba hinnaga paras vana ront! Pool selle ressursist on tänaseks läbi mädanenud. Kui, siis pigem selline kus juba on mingid suured vidinad vahetatud aga hind on ka arusaadav. Ma siin viimastel aegadel tüka-lapa Vitodega sõitnud ja muidugi on mõnus - ma täitsa mõistan! Kui Long ei ole, siis saab ka kaubakeskuse parklas hakkama. Maal ja väikelinnas seda enam. Viskad 6 tegelast sisse, murutraktori kuuti ja lähed. Viimase asemel noor pere mitme tite vankrid, suuremate velod, reisivoodid ja muu kola lisaks. Siis on nupuga/kaugjuhitavad elektri-liuguksed, elektriga tagaluuk jms ka peaagu et must be.Siit nimekirjast ülemist 42900 soovitaks ainult "spetsoperaatsial" osalejale...
Et siis valik mitmeid lapsi saada plaaniva noore pere autosid Kuhu veel??? Noore pere auto tahaks olla uus Jogger aga seal pole ju mootoreid ega ka titevarustust!
42900
48000
57999
60990