Postitused: 756
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
See HC/ CH kõrge näit võib viidata ka väljalaskeklappide ebatihedusele aga , esmalt mina paneks uue õhufiltri , uus õli , uued küünlad ja kui väljalase tihe siis ei peaks muresi olema . Mu monopritsega Audi näidud olid sel ülevaatusel tavapärasest 2 korda nigelamad ja ise arvan et kui enne ülevaatust tankisin statoilis siis seekord tankisin alexelas , selline on minu arvamine .
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
(06-06-2023, 10:08 AM)Wiki432 Kirjutas: Monopritsel (pole vahet, kas mono-jetronic või mono-motronic) ei ole õhukulu mõõtjat. On sisselaske vaakumi andur ja kahe rajaga seguklapi asendi andur. Õhukulu arvutatakse kaudselt.
Kui see andur ei ole otse sisselaske kollektoril vaid sellest voolikuga eraldatud, jääb mõte samaks.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
06-06-2023, 12:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2023, 13:27 PM ja muutjaks oli
isandpauk.)
(05-06-2023, 20:09 PM)Xtreme Kirjutas: Ahoi! Seletab keegi mulle ära mis avadega on täpsemalt tegemist ja mis nendesse ühendatakse. Tegemist siis hüdrojaamaga.
Ilmtingimata polegi tarvis igasse auku midagi ühendada. Voolikud paistavad sul teises küljes juba kinni. Üks ava võib olla paaki tagastuva õli surve mõõtmiseks enne filtrit - et saaks aru, millal filter umbe on läinud. Ummistunud filtrist saab muidugi ka siis aru, kui filtri valtsist lahti lööb ja õli igas suunas pritsima hakkab.
Ülejäänud avad võivad olla lihtsalt ülerõhu klappide paigaldamiseks, survemõõdiku jaoks ja muidu tehnoloogilised avad.
Väga suure tõenäosusega on selle jaama tööks vajalik ka mootori pöörlemine õiges suunas. Lükka mõlemad vooliku otsad lahtiselt paaki ja vaata, kumbapidi see ringi peaks käima. siis saad ka aru, kumb on surve ja kumb tagastuv voolik.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
4
kas mootor töötab lahjalt ,või rikkalt on lihtne kontrollida tavalise testriga.ühenda testri miinus massi ja pluss lambda info juhtmesse.testri näit peab pidevalt muutuma vahemikus 0,2-0,9 volti.kui sul on näit konstanselt nt.0,9,siis mootor töötab rikkalt ja katt ei pruugi oma ülesandega hakkama saada,kuna mootor toodab liiga rikast segu
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(06-06-2023, 13:21 PM)giordanobruno Kirjutas: (06-06-2023, 13:17 PM)sturmbannführer Kirjutas: kas mootor töötab lahjalt ,või rikkalt on lihtne kontrollida tavalise testriga.ühenda testri miinus massi ja pluss lambda info juhtmesse.testri näit peab pidevalt muutuma vahemikus 0,2-0,9 volti.kui sul on näit konstanselt nt.0,9,siis mootor töötab rikkalt ja katt ei pruugi oma ülesandega hakkama saada,kuna mootor toodab liiga rikast segu
Selle kontrollin kindlasti üle.
Lambda kontroll pole ka nii üksühele nagu arvatakse. Veidi lugemist:
https://www.maitene.ee/2020/04/02/lambda/
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 2,952
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
Tekis teema ja küsimus ehk mis on kõige üllatavam ehk uuem, suurem, võimsam vms. auto millele tehas pani veel trummelpidurid. Midagi millelt poleks seda oodanud.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(08-06-2023, 11:30 AM)MeelisV Kirjutas: Üks loll jälle küsib.
Aga kas täna veel pakutakse vändaga aknaid või millel veel viimati üllatusena neid pakuti ?
No miks siis kohe nii?
Aha vändaga aken on veokal lisavsrustusena täiesti saadaval.
Aquila captas non muscas.