09-06-2023, 11:24 AM
KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)
09-06-2023, 11:26 AM
Selge, tänud seletamast. Siis keeran kruvid tagasi kinni.
12-06-2023, 14:25 PM
Loll küsimus... Mis juhtub pikemas perspektiivis, kui alumiinimdetaili sisse keerata roostevabad A2 poldid? Taust selline, et vastavate pikkuste ja peakujuga roostevabad poldid on kodus olemas, aga tavalisi M4 keermega polte päris igas ajaleheputkas ei müüda, mistõttu nende hankimiseks peab omajagu vaeva nägema. Või on see vaev siiski võrreldes A2 kasutamisega "tasuv investeering"?
12-06-2023, 15:10 PM
(12-06-2023, 14:25 PM)oltsberg Kirjutas: Loll küsimus... Mis juhtub pikemas perspektiivis, kui alumiinimdetaili sisse keerata roostevabad A2 poldid? Taust selline, et vastavate pikkuste ja peakujuga roostevabad poldid on kodus olemas, aga tavalisi M4 keermega polte päris igas ajaleheputkas ei müüda, mistõttu nende hankimiseks peab omajagu vaeva nägema. Või on see vaev siiski võrreldes A2 kasutamisega "tasuv investeering"?Raamaturtarkuste järgi täielik no-no aga päriselu veidi teine. Oleneb kui olulisse alu detaili need sisse keerad, kui näiteks kuhugi mootoriblokki või sarnasesse siis ei riskiks, oleneb ka keskkonnast, üldiselt kui päris merepeale ei lähe ja väga oluline alu tükk ei ole siis tegelikult ei juhtu midagi, alu hakkab ümbert rohkem oksüdeeruma ja kui kunagi välja tahad keerata siis ei pruugi nii hästi tulla. Määret võib ka sisse keeramisel kasutada veidi leevendab.
12-06-2023, 20:40 PM
Ülevaatuselt tulid sellised huvitavad näidud. Mitte ühtegi sümptomit pole ja kütusekulu normis.
Eelmine aasta oli tühikäigul CO näit 0.09 ja täna selline.
Mootoriks kurikuulus Audi 2.3 NG.
12-06-2023, 21:21 PM
Kas kellegil on kokkupuudet Lada Niva vahekastiga, nimelt huvitab kuidas ta peaks vastu väiksemal aiatraktoril, mootoriks tuleks ilmselt mingi <60kw esiveolise diiselmootor koos käigukastiga. Vahekasti sokutaks silladiffrite ja käigukasti vahele.
12-06-2023, 21:36 PM
(12-06-2023, 20:40 PM)KertP Kirjutas: Ülevaatuselt tulid sellised huvitavad näidud. Mitte ühtegi sümptomit pole ja kütusekulu normis.
Eelmine aasta oli tühikäigul CO näit 0.09 ja täna selline.
Mootoriks kurikuulus Audi 2.3 NG.
Segu on liiga rikas, Lambda näit 0,8 on selle kinnituseks. Sellest tulenevalt ka CH, ehk põlemata osakesed üle lubatu ja CO ka paigast ära.
13-06-2023, 08:01 AM
Mis on liikluses lubatud veoautode kõrgus ilma erisusteta. Kas see oli 4m ?
13-06-2023, 08:17 AM
(12-06-2023, 15:10 PM)meeterkeere Kirjutas:Täpsustame situatsiooni, merest on asi ikka väga kaugel Selline vahva sõbralikus DDRis valmistatud emulsioonipump:(12-06-2023, 14:25 PM)oltsberg Kirjutas: Loll küsimus... Mis juhtub pikemas perspektiivis, kui alumiinimdetaili sisse keerata roostevabad A2 poldid? ...Raamaturtarkuste järgi täielik no-no aga päriselu veidi teine. Oleneb kui olulisse alu detaili need sisse keerad, kui näiteks kuhugi mootoriblokki või sarnasesse siis ei riskiks, oleneb ka keskkonnast, üldiselt kui päris merepeale ei lähe ja väga oluline alu tükk ei ole siis tegelikult ei juhtu midagi...
Roostevabad poldid hakkavad olema sõna otseses mõttes õli sees, kakkavad koos hoidma pumbakambrit ja kinnitavad pumbakambri ülejäänud värgenduse külge. Samas võib millalgi (näiteks elektrimootori remondi puhul) tekkida vajadus need poldid lahti keerata.
Täiendav küsimus: all paremas nurgas näeme mitte lammast vaid stutserit. Kuidas selle kätte saab? Nagu pildiltki näha, on asi käinud kruustangide vahel, aga tulemusteta Väga suure loomajõuga väänata ei julge, ikkagi alumiinium. Kuuma ei julge kah väga anda, sest tegemist elektrimootoriga.
13-06-2023, 08:21 AM
(13-06-2023, 08:01 AM)MeelisV Kirjutas: Mis on liikluses lubatud veoautode kõrgus ilma erisusteta. Kas see oli 4m ?
Jah. 4m.
Aquila captas non muscas.
13-06-2023, 08:28 AM
Ok. Tln. Järvevana. Tunnel.
Mustamäe poolt Lasnamäe poole.
Järjepidevalt on seal pikali sõidetud kõrguse piiraja post/märk. Kõrgus on seal 4.3m
Alles eile hommikul sai uus post viimase lihvi ja õhtul jälle pikali.
Ütleme et seda on seal maha sõidetud vist juba üle kümne korra.
Mis kala selle kõrgusega siis on. Et muidu lastaksegi tuimalt üle 4m koormatega ringi sest piiravaid kohti pole ja seda 4.3m takistust ei osata oodata?
Mustamäe poolt Lasnamäe poole.
Järjepidevalt on seal pikali sõidetud kõrguse piiraja post/märk. Kõrgus on seal 4.3m
Alles eile hommikul sai uus post viimase lihvi ja õhtul jälle pikali.
Ütleme et seda on seal maha sõidetud vist juba üle kümne korra.
Mis kala selle kõrgusega siis on. Et muidu lastaksegi tuimalt üle 4m koormatega ringi sest piiravaid kohti pole ja seda 4.3m takistust ei osata oodata?
13-06-2023, 10:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2023, 10:04 AM ja muutjaks oli maaks.)
(13-06-2023, 08:28 AM)MeelisV Kirjutas: Ok. Tln. Järvevana. Tunnel.Pigem on need tihendid rooli ja istme vahel "ajuvabad"
Mustamäe poolt Lasnamäe poole.
Järjepidevalt on seal pikali sõidetud kõrguse piiraja post/märk. Kõrgus on seal 4.3m
Alles eile hommikul sai uus post viimase lihvi ja õhtul jälle pikali.
Ütleme et seda on seal maha sõidetud vist juba üle kümne korra.
Mis kala selle kõrgusega siis on. Et muidu lastaksegi tuimalt üle 4m koormatega ringi sest piiravaid kohti pole ja seda 4.3m takistust ei osata oodata?
Aeg-ajal ikka tuleb lausa hirm peale, milliste idikatega mul naine peab teid jagama ...
PS Korra olen ise näinud kui mingi treila +JCB selle Järvevana värava maha võttis. Suht kaugelt oli näha, et error - huvitav, et lähedalt ei saadud aru.
13-06-2023, 10:20 AM
Mazda BT50 kastika raam on tehtud karprauast ja sees on 3cm paksune savikiht.
Mis oleks parim viis selle savi eemaldamiseks?
Veega välja loputada?
Lõigata raam lahti ja välja kraapida?
Mis oleks parim viis selle savi eemaldamiseks?
Veega välja loputada?
Lõigata raam lahti ja välja kraapida?
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
13-06-2023, 11:18 AM
Kas survepesur ei võiks esimeseks katseks mõistlik valik olla?
13-06-2023, 11:37 AM
(13-06-2023, 10:20 AM)tõnn Kirjutas: Mazda BT50 kastika raam on tehtud karprauast ja sees on 3cm paksune savikiht.Omal ka ees seisab, kui talv pihta hakkab. Selline praktika kuskilt silma jäänud:
Mis oleks parim viis selle savi eemaldamiseks?
Veega välja loputada?
Lõigata raam lahti ja välja kraapida?
https://www.kaercher.com/ee/home-garden/...amine.html
https://www.kaercher.com/ee/lisatarvikud...77290.html
Äkki saab kuskilt laenata ühekordseks tööks.
13-06-2023, 12:12 PM
Remondiabi vaja: 2004. accordil sai just vahetatud pidurivõimendi, nüüd peale seda on eesmised pidurid päris kõvasti peal ja tagumised veidi nõrgemalt. Talvel vahetasin ees ära kogu kupatuse, sadulad, klotsid, kettad, natuke hiljem tagumistel sai säästlikumalt läbi aetud ja sadulatele läksid vaid remondikomplektid. Enne võimendi vahetamist kinnijäämist ei olnud, kui siis üks tagumine võis veidi kahtlane olla aga ees veeresid kindlalt vabalt. Mis kamm on?
13-06-2023, 12:18 PM
(13-06-2023, 08:28 AM)MeelisV Kirjutas: Ok. Tln. Järvevana. Tunnel.Kas seal enne metallpiiret kettide otsas rippuvat nö. hoiatuslatti pole? Tavaliselt selline asi enne sildu/viadukte ja kolina järgi saab aru et läbi ei mahu.
Mustamäe poolt Lasnamäe poole.
Järjepidevalt on seal pikali sõidetud kõrguse piiraja post/märk. Kõrgus on seal 4.3m
Alles eile hommikul sai uus post viimase lihvi ja õhtul jälle pikali.
Ütleme et seda on seal maha sõidetud vist juba üle kümne korra.
Mis kala selle kõrgusega siis on. Et muidu lastaksegi tuimalt üle 4m koormatega ringi sest piiravaid kohti pole ja seda 4.3m takistust ei osata oodata?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
13-06-2023, 12:30 PM
Ei ole. On esimene latt mis on kõrgel ja märgiga et tuleb 4.3m
Siis on kohe varsti see samane 4.3m latt ise ja siis on varsti tunnel.
Seal ka 70 ala ja teagi kas see rippuv asi on piisav et märgata enne kui piirdelatti sisse sõita.
Siis on kohe varsti see samane 4.3m latt ise ja siis on varsti tunnel.
Seal ka 70 ala ja teagi kas see rippuv asi on piisav et märgata enne kui piirdelatti sisse sõita.
13-06-2023, 13:22 PM
(13-06-2023, 12:12 PM)jussm Kirjutas: Remondiabi vaja: 2004. accordil sai just vahetatud pidurivõimendi, nüüd peale seda on eesmised pidurid päris kõvasti peal ja tagumised veidi nõrgemalt. Talvel vahetasin ees ära kogu kupatuse, sadulad, klotsid, kettad, natuke hiljem tagumistel sai säästlikumalt läbi aetud ja sadulatele läksid vaid remondikomplektid. Enne võimendi vahetamist kinnijäämist ei olnud, kui siis üks tagumine võis veidi kahtlane olla aga ees veeresid kindlalt vabalt. Mis kamm on?võimendi otsas peab olema regullkruvi.ilmselt pole sul võimendivarda ja pumba vahel piisavalt lõtku
13-06-2023, 14:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2023, 14:01 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
(13-06-2023, 11:37 AM)margus61 Kirjutas:(13-06-2023, 10:20 AM)tõnn Kirjutas: Mazda BT50 kastika raam on tehtud karprauast ja sees on 3cm paksune savikiht.Omal ka ees seisab, kui talv pihta hakkab. Selline praktika kuskilt silma jäänud:
Mis oleks parim viis selle savi eemaldamiseks?
Veega välja loputada?
Lõigata raam lahti ja välja kraapida?
https://www.kaercher.com/ee/home-garden/...amine.html
https://www.kaercher.com/ee/lisatarvikud...77290.html
Äkki saab kuskilt laenata ühekordseks tööks.
Seda torupuhastuskomplekti saab laenata küll, kuid selle jublaka kasutamise eelduseks on see, et karbid peaksid olema seest tühjad, takistusteta. Võtke enne liiva ja savi vedelakstegemist torukaamera ja vaadake karp üle. Minu hiluxilaadsel tootel on näiteks vedrupakkide kinnituskohtades ja tõenäoliselt ka mujal
tugevduseks kahe karbi külje vahelised sillad. Õhk käib läbi aga voolik mitte.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 22 külali(st)ne