4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Päris palju on küsitud,et miks sa neid autosid sinna saada? Et varsti kõik põllumehed seal nendega kihutavad jne.
PS! nõrgema närviga mitte vaadata. Siin siis üks klipp,et aru saada miks sinna nii palju autosid läheb. Kahjuks tagaistuja(Andro) hukkus kui mürsk neid tabas. 
Tänaseks on Tayl(autojuht) jälle positsioonidel tegutsemas. Ja hea meel oli aidata tema järgmisele autole varuosi tellida(USA-st). 
MTÜ Toeta Ukrainat ja Ants Erm koos kaaslastega viivad jubinad UA-sse kus need juba edasi toimetatakse. 

https://www.youtube.com/watch?v=wMI2uJCcSLg

PS! video on avaliskutatud asjaosaliste nõusolekul,aga selle kasutamine ärilistel eesmärkidel on keelatud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Ja veel üks enne ja pärast. Eluvaim jäi õnneks kõigile kolmele sisse. Üks küll raskelt vigastatuna haiglas.
Kahjuks on hetkel kaotused suuremad kui siiani seal,sest UA omadest on saanud ründav pool ja kahjuks on tiblad jõudnud ennast korralikult sisse kaevata.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Bussipargist uudiseid.

H1 "Kunda" - marineerib Rakvere töökoja õue peal. Saab uue kardaaniristi ja kütuseikalduse põhjustas üllatuslikult filtripealne käsipump, mis ka välja vahetub 

H1 "Haapsalu" - kokku tuvastati pooleks tagavedrulehti kolm. Seega taha uued vedrupakid ja kuna trumm läks, viskasin pulgad järele ja võtsin ka amortisaatorid uued.
Paar kaigast esisillas ka juurde ja sillastend.
Tulemuseks masin, millel katel üle käidud ja veermikus samuti katkised kohad ravitud. Võiks nüüd mõnda aega muretult kulgeda.
Vasta

Teema aeglasema tehnikaga teekond Poolas ja loomkatsed Wink Kuna mulle viimased meeldivad, siis seekordne loomkatseline tulemus videona. 

Kõik me teame ja mäletame Poola õudsaid teid. Nad olidki õudsad, kuniks Poola on ulmelise koguse uusi kiirteid valmis ehitanud ja vanad maanteed transiitliiklusest vabaks saanud. Eelkõige rasketehnika transiidist. Samas on kiirteed jälle ise kohutavalt õudsad ja üheülbased kohad autodele, mis üle 100km/h ei liigu Big Grin 140 km/h Vitoga oli ksf!zazikuga seal tore lasta, seekordne L200 mis suutis korraks mõnel möödasõidul ka 110 sisse saada, sest 3000rpm oli 97 km/h, oli piin! Piin endale, piin autole. Päris õhtul mööda viimast kiriteed sõitsin üldse 80 km/h aga siis polnud enam liiklust ega rekkaidki, reedel peale 21'te. 

Seega ksf! Heiksoni tavapärastest ideedest mööda kiirteid sõita irdusin juba kohe Mariampoles ja sõitsin läbi linna. VÕITSIN, sest ümbersõidu ehitusummik on meeletu. Ja siis Łomżast teele nr.63 ja tulin sirgelt läbi Sokołów Podlaski, Łukówi ja sisi suunas googlemapsi navigaaator mind ülds eTalveralli teedele, mis olid kõik sile asfaldt! Lõpu jälle kiirteedele aga mis oli tulemus, kuna teekond oli pea 100 kilti lühem aga arvutuslikult ajaliselt pikem??? Kusagil enne Rzeszówi ümbersõitu hakkas diisel lõppema ja tegin kiire peatuse parklas, ja siis jõudis kohale alles kiire tagasiteeautokese Pugiga aga rahulikult eeskirjade järgi mööda kiirteid sõitnud ksf!Didyk. Mina olin keskmise kiirusega 75-80 km/h OTSE sirgelt läbi Poola külavahesid, Poolat nautodes, jõudnud kohale kiiremini! Heikson ja Paulberg olid veel tund kaugemal... Siis vajutas Didyk lõpuks ka gaasi et väsimust peletada, mina käisin teelt maas kaugemal Kraśnikis tankimas ja Pug oli enne kohal 20 minti ja teised ka 100+ sõites julud 20 minti hiljem. See oli täpselt 200 kildiga ja mina sõitsin lõpuks alla 90ne, ei viitsinud enam. No ei ole mingit mõtet aeglase autoga ringi sõita!

Tagasi sain rohkem veel "oma tahtmist" ja mulle omast Maailma vaatamist ehk Talverallit Big Grin Kuna Poolas oli esimene rekkakeelupühapäev sel aastal, see kestab septembri esimese pühapäevani turismihuvilistele teadmiseks, ja ka laupäevad on Poolas palju rahulikumad, eriti väikeste teede kohaliku Poola sisese rasketranspordi osas, siis  kui keerasime kiirteelt maha nr.50 peale Kołbielis ja sõime seal Bistro50s, siis Białystoki ööbima lõin "korra majja" ja tulime jällr otse! Eks neid taskutarkureid on ju vaja sundida aga paned vahepeale vahepunkti mingisse "kolkasse", saab täitsa mõnusad teed kokku. Lõpuks jälle samale teele nr.63 ja sealt Zambrówi kaudu kiirteele. 
Pühapäev, kuna ka kõik kaubakeskused on Poolas kinni, siis on teed tühjad ja tagasi istusin rooli ming Białystok-Augustów-Lazdijai-Marijampolė oli tõsiasi ja ÜLIKÕVA sõita! Metsad, ilus, mõnus. Just liiklsuvabal pühapäeval. 
Ehk järgmine kord mingi aeglasega võtan veel mõne sirgema tee ette. Alustades juba Pärnu ja Riia vältimisest. Nõmme Järve Keskuse parklast läbi Vändra ja Viljandi Karksi-Nuia Lilli piiri, Ruhja, Aizkraukle HEJ tamm-sild Daugaval, Suvainiškis piir, Panevėžys ja Kaunas. See teeb 670 km ja näitab 9 tundi sõitu ja see on realistlik. Otse klassika ViaBalticat pidi Pärnus ja Riias piineldes 570 kilti ja ilma liikluseta 7:30, tegelikkuses seesama 9 tundi ilget piina. Kaunasest edasi peab ka mõtlema aga tööpäeval on Lazdijai kaudu vist jube masohhism. See kehtib suvisel ajal ilusa ilmaga. Talv ja pime on teine teema, loomad teel jms jutud.  Aga mingite hädapärast 100 sõitvate asjadega ikkagi mõte...

KES KUIDAS on alternatiivselt Tallinn-Lviv/piir asju sõitnud??? 

Vasta

PlyVal64 poolt ilus jutuke ja ilus kino valmis meisterdatud. Seda 63. teed on vahel sõidetud aga nüüd vastaks tekkinud küsimusele, et miks see tee nii tühi on. See tee on valepidi kaardipeal. Transiit kulgeb põhja lõuna suunal aga see 63 läheb risti läbi Poola.  Argipäeval või hooajatöödel on seal kohalik peedivedaja ja traktor traktoris kinni. 
Filmi lõpulause oli ilus, "Strasse unter den Linden" kuigi päris õiged Strassen unter den Linden jäävad vana saksa aladele kui Suwalkist keerata paremale ja mööda põhja võtta suund Elblagi kaudu Gdanskisse.  (Sealkandis leiab isegi toidukohti kus menüü on kakskeelne ja kelner "sprechetab" saksat.)
Tolle idapoolse  piirkonna teid võib kutsuda "Autostrada pod lipami". Smile  Aga Poola on ilus kui kiirteelt maha lähed.  On mida vaadata kui veel aega ka on. Käid vahepeal  restauracijas ning võtad ühe "kolonka zemnjakami" ja naudid Poola kööki. 
Mina isiklikult ootaks sellistele jutukestele järge.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kuna meie vanarauaveok on taas korda saanud, hakkame plaanima liigse kola äravedu.
Loetud päevade jooksul on võimalik saada mõistliku toetuse eest pildil nähtavaid torusid jms.
115x5 toru, 2,3m pikad, 6tk.
Keevisliitega 4 tollised kuulkraanid 2tk
Saada on veel 61x4mm toru koos kummikompensaatoritega (6tk).
140x4 toru, 6 meetrit, 1tk, kasutamata
114x3 toru, 3 meetrit, 1tk, kasutamata


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Eile sai töökotta veeretatud Ford Ranger. Muus osas väga kobeda auto vedrupakkide eesmised kinnitused olid ühel küljel sellised nagu piltidel näha. Lisaks sellele tuleb välja vahetada raami karbi alumine külg umbes poole meetri ulatuses. Haamer läks läbi ja terves pikkuses on mõra ka sees. Teine külg ei ole ka väga palju parem aga vähemalt püsib veel koos.
Huvitav, kas see on Rangeril mingi tüüpviga?
Enne töökotta veeretamist sai puhastatud autot ja raamikarpe suruõhuga, et suurem osa kuivanud mudast õue jätta. Kuskil teises teemas oli küsimus, kuidas Rangeri karpe puhastada? Ma ütleks, et suruõhuga tundus täiesti tehtav, kuigi võttis aega. Karbil on auke piisavalt tihedalt. Mõne augu külge oleks võimalik ühendada ka tolmuimeja protsessi kiirendamiseks.
Samas tundsin puudust 1/2 või 3/4 õhuvoolikust, mis ulatuks otse mu kompressori 500l resiiverist autoni ilma vahepealsete kiirliidete jt.pudelikaeladeta.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

"Ainuüksi politsei oli eelmisel aastal sõja esimese 5-6 kuuga kaotanud umbes 2000 autot, nii et üldiselt autod kuluvad ja palju," kirjutab ta.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009699312.html
Vasta

Rangeri ja selle Mazda märki kandva sõsara raamide kabiini-kasti liitesektor (kus lösutavad ka vedrude esimesed kinnitused) on teadaolev nõrk koht. Oli ju raamatupidajate loodud BT-50 kurikuulus selle poolest, et raamid pooldusid veel garantiiajal tõsise kasutuse korral.

Raamide loputamiseks pruugitakse enamasti survevett. Lihtsam on vintsiga autodel: tõmbad ninapidi lakke ja annad veel voolata. Vajadusel eemaldad kaitserauad. Teil on samaks otstarbeks õuenarrSmile
Vasta

(05-07-2023, 19:11 PM)v6sa Kirjutas:  ... Raamide loputamiseks pruugitakse enamasti survevett. Lihtsam on vintsiga autodel: tõmbad ninapidi lakke ja annad veel voolata. Vajadusel eemaldad kaitserauad. Teil on samaks otstarbeks õuenarrSmile
Elupõlise kastikamehena kinnitan ... igast autopesust 3/4 aega kulub raami läbipesuks, no ca tunni panen iga kord selle alla. Profi survekaga täisrauaga igast raami august igasse suunda ja kõikse lõpuks ühest otsast (ninast) niipalju vett sisse kui kannatab lasta, ikka tuleb mingit liivapudi välja ükskõik kui palju ei ujutaks. Aga siiani pole mul autode raamidega probleeme olnud, v.a. 20 a õuel seisnud uaz-452, mille raam läbi mädanes koos puitkastiga ... a see jäi pärast viimast kasutamist pesemata ka.
Vasta

Täname ksf. Võsa heade nõuannete eest!
Täna rangerit leotama ei hakanud. Tassisime oma koopasse vanarauda juurde ja tegelesime koristamisega. Sorteerisime vahepeal laekunud metalli, testisime akusid, et koski ikka prügi viia. Ksf. Nastik lammutas terve õhtu üht sorondi doonorit, et ka see saaks kunagi naelteks tehtud. Siin foorumis kontot mitteomav Laura viis ühele siinsele Ukraina kontaktile 6 jalgratast, kes jagas Kohilas esimesed juba välja (pildil).


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Lisaks veel... vahepeal on saanud meie ranger esimesed raamikeevitused. Varasemal pildil nähtav irvakil vedrupaki kronsa on omal kohal tagasi. Tungrauaga sai paika lükatud ja keevitusega kokku kleebitud. Töö ei ole veel läbi- lisatugevdused tuleb peale veel kleepida.
Rangeri õli, filtrid ja jahutusvedeliku radiaator jõudsid ka täna kohale. Kui keegi soovib tulla appi vahetama, andke teada. Viimasel ajal kuidagi töökätega kitsas.
Kuna Ants Punning sätib samuti kahe rangeriga lähipäevil Ukraina suunas, siis läks teele ka väike "remontkomplekt", mida masinatele varustusse pakkida (pildil).


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Nii. Vanaraua ringiga tekkisid mõned asjad mida äkki on kellegil soov endale sümboolse hinnaga soetada enne kui kokkuostu külastan.
1. Kaks tünni korralikust plekist ja hingedel kaantega. Läbimõõt vast 400mm ja kõrgust 1200mm. 
2. Kodukootud? saag koos höövliga. Väidetavalt umbes 20a tagasi jäi töötavana seisma  Big Grin  Hetkel polnud julgust särtsu sisse lasta. Nii,et töökorrast ei ole teavet. Käega ringi igaljuhul käib kenasti.
3. LED lambid. 2tk mõõtudega ligikaudu 135x40mm ja üks pikk 1020x45mm (klaasi mõõdud siis). Tulid kaasa ühe autoga,aga UA omad ei pidanud neid vajalikuks.

Kui kellegil soovi võib märku anda. Raha nagu ikka UA-sse minevate autode parandamiseks ja varustuse ning muu vajaliku soetamiseks.

PS! tünnid ksf-ile maha äritud Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Rauarisu hunnik autol kasvab. Teine koorem tuleb juba jämedama rauaga. Tänan kõiki kes vahepeal on meie koopasse iseseisvalt rauda ja akusid tassinud. Kõik see läheb käiku ning tõenäoliselt jääb puudugi, kuna näiteks ainuüksi Ford Ranger vajab tervet jooksu uusi rehve ja kaht uut akut. Hinnanguliselt kuskil 400-500 euro kanti lähevad need kokku maksma. Kui keegi soovib meie eest poes ära käia ning toetada Ukrainasse saadetavat Ford Rangerit konkreetsete asjadega näiteks akud/rehvid/kojamehed, siis see on ka võimalik. Helistage ja ütlen, mida täpselt vaja.
Argo Ellisson
5II4238


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

245/70/16 Sailun Terramax A/T rehvid sain viimati Sorentole ja Fronterale hinnaga äkki oli 500.- sullis (8tk siis). Hinnad võrreldes algsega tõusnud pea 10.- rehv  Sad Varsti plaan veel üks jooks seda mõõtu võtta nädalavahetusel UA omadele soetatud Mitsu Pajerole ka. Kui huvi siis anna teada. Ilmselt järgmise nädala teises pooles plaanis. Või kui keegi suudab parema hinnaga pakkuda oleks huvitatud pakkumisest.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Võid ju uurida ka 235/75 R15 rehvide saadavust ja hinda. See mõõt meie rangeril all hetkel.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(06-07-2023, 23:05 PM)isandpauk Kirjutas:  Võid ju uurida ka 235/75 R15 rehvide saadavust ja hinda. See mõõt meie rangeril all hetkel.
Ok. Uurin seda mõõtu ka.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Võrus on ära anda 16 tolli veljed 4tk kui peaks rehvivalikul aitama.
Vasta

Koskis käidud. Ühe rehvi raha on olemas ja jääb veel ülegi.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Vanaraua kokkuostus käidud, Sorondi käigukast ja neli velge koormasse laotud (loodetavasti õnnestub Ants Punninguga saata Volodimirisse) ning ksf. Nastik taastab Sorondi kõverat nina.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 28 külali(st)ne