(19-07-2023, 15:42 PM)v6sa Kirjutas: Huvitav sarnasus ksf! hendriku ja mõni tund tagasi raadios küsimustest mööda vastanud "rahandusministri" jutu vahel
Minu ja härra Võrklaeva vahe oleks selles, et ma ei kehtestaks automaksu ilma kui see läheks 100%’iliselt teede- ja tänavate ehituseks/rekonstrueerimiseks. Sama teema on kütuseaktsiisiga. Mind ei kotiks, et õpetajad, päästjad tahavad suuremat palka ja eelarvelisi vahendeid ei jätku ning selleks haugatakse osa kütuseaktsiisist laekunud vahenditest lihtsalt ära. Maksumaksjad tahavad saada läbipaistvust, mis nende rahaga riik edasi teeb ja kuidas kasutab. Hetkel segatakse see lihtsalt ühte suurde supipotti ära ning kokkuvõttes ei tea keegi, kuhu konkreetselt see laekunud euro kasutati. Sama lugu on riigikaitse finantseerimisega, mida ammutatakse praegu käibe- ja tulumaksu laekumisest.
Juhul kui teede- ja tänavate ehitusse/korrashoidu hakkab ühel hetkel kuluma oluliselt vähem raha, kui on automaksust ja kütuseaktsiisist laekumine, võiks vabalt siis emba-kumba vastavalt vähendada, et eelarve tasakaalus hoida. Ja vat see oleks läbipaistev lahendus, mis sobiks paljudele praegustele automaksu vastastele.
(19-07-2023, 15:42 PM)v6sa Kirjutas: Mõlemad räägivad hoolega olemasolevate "pahade mürgiste autude" seadusekohasest utiliseerimsiest selleks asutatud kasumit teenivate ettevõtete kaudu ka siis, kui neilt küsida füüsiliselt mitteeksisteeriva auto arvelt kaotamise võimaluse kohta
Keegi ei keela Teil sebida enda ettevõttele keskkonnakaitseluba ja minu pärast lammutage karjakesi seal neid autosid nii palju kui tahate, sest Keskkonnaamet teeb sellisel juhul sellele tegevusele järelevalvet ning keskkonnasaaste ohu tõenäosus on väiksem. Kokkuvõttes, olete Teie õnnelik, et saate enda risud registrist oma kuludega maha ja on riik õnnelik, et seda tegevust on tehtud keskkonda säästvalt.
Mis puutub füüsiliselt mitteeksisteerivate sõidukite registrist maha saamist, siis lugege
antud postitust: seaduslik lahendus on ju olemas, lihtsalt härrased ei viitsi ametiasutuste uksi kulutada.