29-06-2015, 14:31 PM
....ja kui juba ülal nii staatust kui tagasivaadet kirja pandud sai, siis natuke ke suurematest jamadest või tagasilöökidest, mis meenuvad (ehk välismaa keeles "lessons learned"):
- juhipoolne soojatunneli kõrgus on algupärasest kõrgem. Äkki 5..7mm. Elab üle, aga kui uks kunagi loksuma hakkab, tuleb aegsasti selle kõrgust korrigeerida.
- salongi tagaotsa "kokkutõmbumine ca 10mm. Ehk siis tagaistme esimese alumise ääre kohapealt on kere algsest ca 10mm kitsam. Põhja ja kere sain siiski suht ok-lt ja poldiavasid laiendamata sobima.
- soetatud "uute" uste mittesobimine ja suht nutuste originaaluste tarbitavaks muutmine
- esisilla ja "uue" põhja erinevus. Sai lahendatud ülalkirjeldatud vahetükkidega, mis viivad silla 22..24mm ettepoole. Ülemine sillakinnituspolt jäi paika (tuli lihtsalt pikem polt), alumise asukoht muutus ja nn frameheadi tekkisid uued augud. Kere ja silla sai teineteise külge kah kinni - bensupaagi juures olevaid kinnitusavasid tuli kerel laiendada. Roolisüsteem jms õnneks muutmist ei vajanud. Roolikarp mahub suht napilt ning ninaosas asuva tagavararatta tagune roolikarbi katteplekk tuleb uus ja ümar teha
- "uuest" põhjast tulenev esimese käigukastikinnituse erinevus. Teen sinna veel vahetüki ja saab suurema kära ja vaevata viisakalt kinni
- juhipoolse ratakoopa pinnakatete (krundid + kerehermeetik) irdumised metallilt: http://forum.automoto.ee/showthread.php?...pid=373054
- ...ning kentsakal kombel olen suutnud signaalipasuna kinnituse valele kerepoolele keevitada. Oli algselt juhi poolses rattakoopas, nüüd paikneb millekipärast kõrvalistuja pool. Mäletan veel, kuidas otsisin õiget asukohta koopa sees - see alusplekk on uus. Millegipärast läks aga sellele keskendudes suur pilt kaduma
- juhipoolne soojatunneli kõrgus on algupärasest kõrgem. Äkki 5..7mm. Elab üle, aga kui uks kunagi loksuma hakkab, tuleb aegsasti selle kõrgust korrigeerida.
- salongi tagaotsa "kokkutõmbumine ca 10mm. Ehk siis tagaistme esimese alumise ääre kohapealt on kere algsest ca 10mm kitsam. Põhja ja kere sain siiski suht ok-lt ja poldiavasid laiendamata sobima.
- soetatud "uute" uste mittesobimine ja suht nutuste originaaluste tarbitavaks muutmine
- esisilla ja "uue" põhja erinevus. Sai lahendatud ülalkirjeldatud vahetükkidega, mis viivad silla 22..24mm ettepoole. Ülemine sillakinnituspolt jäi paika (tuli lihtsalt pikem polt), alumise asukoht muutus ja nn frameheadi tekkisid uued augud. Kere ja silla sai teineteise külge kah kinni - bensupaagi juures olevaid kinnitusavasid tuli kerel laiendada. Roolisüsteem jms õnneks muutmist ei vajanud. Roolikarp mahub suht napilt ning ninaosas asuva tagavararatta tagune roolikarbi katteplekk tuleb uus ja ümar teha
- "uuest" põhjast tulenev esimese käigukastikinnituse erinevus. Teen sinna veel vahetüki ja saab suurema kära ja vaevata viisakalt kinni
- juhipoolse ratakoopa pinnakatete (krundid + kerehermeetik) irdumised metallilt: http://forum.automoto.ee/showthread.php?...pid=373054
- ...ning kentsakal kombel olen suutnud signaalipasuna kinnituse valele kerepoolele keevitada. Oli algselt juhi poolses rattakoopas, nüüd paikneb millekipärast kõrvalistuja pool. Mäletan veel, kuidas otsisin õiget asukohta koopa sees - see alusplekk on uus. Millegipärast läks aga sellele keskendudes suur pilt kaduma
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"