21-07-2023, 22:08 PM
(21-07-2023, 18:05 PM)hendrik Kirjutas:Mida need ametkonnad analüüsi tulemusena leidsid on sulaselge jama.(21-07-2023, 14:16 PM)2715 Kirjutas: Nüüd ma tahaks küll seletust et kas sa tahad seadustada inimeste karistamist asja eest mida nad teinud ei ole?
Millisel põhjusel, peale ebaseadusliku lammutamise, on need fantoomid registrisse siis tekkinud? Varastatud sõidukitest, mille registrist kustutamisega autoomanikud ei viitsi tegeleda, me juba rääkisime.
Ma eeldan, et härra kirikus ei käi et mitte sattuda vägivalla ohvriks?
Kui on vaja siis karistage neid kes ei suuda ette näidata küsimise peale oma registris olevaid jõuvankreid aga eeldada, et kõik keda hakatakse selles kahtlustatuna karistama on täiesti ebaseaduslik ja nii rumalale mõttelegi tulles puudub täielikult teadmine kuidas toimib õigusriik.
Kui minu kinnistul mille omanik ma kinnistusraamatus olen ja millelt maamaksu maksan on minu omanduses olevaid jõuvankreid 8 tükki ja igaüks võib veenduda, et nad on füüsiliselt alles siis oleks selle väitega neid maksustada nii ebaseaduslik kui veel olla saab.
(21-07-2023, 14:16 PM)2715 Kirjutas: Selleks on meil olemas ametkonnad kelle pädevuses on mõelda välja kuidas saab inimesi karistada kui nad midagi ebaseaduslikku on korda saatnud.
Täpselt, need ametkonnad ongi analüüsi tulemusel leidnud, et automaks on ainuõige lahendus fantoomiprobleemile. Kui Teil on paremaid ideid, laduge aga lagedale.
Sellisele järeldusele tulla et registri korrastamiseks on vaja hakata autoomanikke maksustama on väga loll argument ja kes ei tea, siis selle registri korrashoiuks ja ülalpidamiseks on nende toimingule pandud maks nimega riigilõiv.
Mul on ideid päris mitu lahendust sellele nn "fantoomiprobleemile" aga ma tahaks alustuseks teada milles probleem on?
Ruumid on füüsiliselt maast laeni paberit täis ja enam ei mahu või?
Tehti ju register kaheosaliseks kus aktiivne ja mitteaktiivne osa eraldi.
Nüüd siis ettepanekud:
Kui hakata sealt tagantpoolt ettepoole tulema siis esimeseks saab käsile võtta jõuvankrid kelle omanik on surnud.
Kui inimene on surnud ilma pärijateta saab kohe välja arvata.
Kui on pärijaid siis saab saata päringu mis on sõidukist saanud ning vastavalt edasi talitada.
Järgmiseks inimesed kes elus ja kelle jõuvanker pole aastaid tehnoülevaatust läbinud saavad juhuslikkuse alusel kirja palvega kas arvelt maha võtta või selle soovi puudumisel tekib võimalus kontrollida sõiduki olemasolu ning sõiduki puudumisel on võimalik keelatud lammutustegevuse eest võtta münti ning kanda see sõiduk maha.
Tegu oleks ka täiesti isemajandava süsteemiga kus kaks tädi töötavad päevas läbi 10 juhtumit ning kui nad teevad ühele isikule 100 eur trahvi teenivad kumbki 50 eur päevas ning see jätkuks kuni tädid enam ise ära ei majanda aga selle aja peale on juba registris selgus.
Tegu oleks seadusliku järelevalvega keelatud tegevuse üle erinevalt haigest plaanist korjata münti ka neilt kes midagi valesti pole teinud.