Ikka ja jälle seda automaksu!

(22-07-2023, 09:53 AM)moscito Kirjutas:  
(22-07-2023, 09:35 AM)KertP Kirjutas:  Olin sellel hetkel noor koolipoiss ja isaga viisime kokkuostu. Dokumendid siiani kapis.
Kahjuks puuduvad võimed, et teises ilmas inimeselt küsima minna, kas mingi dokument romu üle andes väljastati.
Vot sellise avalduse peabki kirjutama ARK büroos. Mina läksin 10 a. tagasi oma nissani dokumendiga ja kirjutasin avalduse, et viisin nooruses auto vanametalli, raha oli vaja, paberit ei saanud. Küsiti kus numbrid on, kui ei ole siis kirjuta kadunud. Ehk minul vedas ja ametnikul hea tuju, aga sain auto arvelt maha.

Enne 2004. aastat "kadunu" saabki ainult avaldusega maha.

Peale seda lammutatu võib maha minna, kui on esitada vanametalli vastuvõtuakt ja ametnik sodiks rääkida, et see on selle auto akt. Millise näoga vaadatakse ühel ilusalhommikul 2005. aasta OMlepinguga leti taha ilmuvat kodanikku, ma veel öelda ei oska. Iseenesest ei ole neil alust ju keelduda võõrandamisest teatamise protseduuriga autot minu nime küljest lahti sidumast.
Vasta

(21-07-2023, 23:12 PM)honkomees Kirjutas:  ... hoopis teisest vaatenurgast - peab kähku registris mitteolevad projektikandidaadid arvele võtma, muidu pärast peab hakkama maksma esmaregistreerimismaksu nt mõne 5,7l mootoriga väikeauto pealt ... Vist tuleb odavam maksta iga aasta seda miinimummaksu. ...
Kas keegi vanatehnikahuvilistest ja hobiautoentusiastidest on selle nurga alt mõelnud?

Et kui kalliks läheb mingi praegu reg. maas kuuri all seisva auto uuesti reg. saamine selle esmaregistreerimismaksuga? Eriti nt usakate jms suure mootoriga elukate puhul. Seda enam et kiimaministeerium ei taha vanadele autodele lubada rahaministeeriumi pakutud miinimummaksu. 
Ja neid mitte arvel olevaid reaalselt eksisteerivaid masinaid on ka ikka omajagu, st ei kajastu nn fantoomautode hulgas.
Vasta

(22-07-2023, 09:54 AM)Romka Kirjutas:  Ma olen vahest vaadanud transpordiametist, mis mul kunagistest autodest on saanud. Ühe auto müüsin 2014a, juba kuulutusse panin lause, et tuleb koheselt enne auto üleandmist uue omaniku nimele vormistada. Too aeg käis asi veel arkis kohapeal. Tuli ostma üks tüüp koos noore tüdrukuga, auto sai tüdruku nimele. Tüüp veel üleolevalt irvitades küsis, et "miks niimoodi kohe vormistada tahad". Käis ju siis kõik autoäri ostumüügi lepingutega. Aasta hiljem nägin seda autot enda kandis seismas, isegi käisin juba järgmiselt omanikult küsimas kas on müüa. Siis veidi hiljem müüs üks noor tatt seda juba facebookis varuosadeks, esisild oli põllurallitades kere küljest lahti tulnud. 
Aga jutu point on selles, et see auto on siiani selle tüdruku nimel! Pole tehtud peale 2014a rohkem ühtegi omanikuvahetust. Autol on praegu märge: "Sõiduk kantakse registrisse peale tehnoülevaatuse läbimist ja kindlustuslepingu sõlmimist." 
Huvitav kas see tüdruk üldse teab, et ta nimel mingi fantoom on, mis hakkab nüüd temalt automaksu nõudma...
Vot see on ka väga hea näide et miks sellist lollust pole vaja maksuna teha!
Kõik need asjad mida enam olemaski pole ja need mis on aga teatud põhjustel seisavad kohas kus nad avalikku ruumi ei täida siis miks ja kellele nad ette jäävad ja miks nad just nüüd hakkasid ette jääma???
Registris on kirjas.
No ja siis???
Kõik see on juba registris olemas, selle haldamine võtab ruumi ja kulu minimaalselt ning kui iga auto kohta on registris kaks, isegi kolm lehte paberit siis see mahub kõik ühte individuaalelamusse ning ei ole autoregistrile mingi tõsine kuluartikkel.
Võtke sealt surnud inimeste osa maha ja saab ruumi juurde.

Tahate piirata sõidukite eraviisilist lammutamist siis selleks on vastavad organid kes saavad käia ja nähes mõnda sõidukit millelt juppe võetud selgitada välja kas seda remonditakse või on käsil lammutamine.
Viimase eest saab välja kirjutada meetme riigikassasse ja anda paberi arvelt kustutamiseks.
Vasta

(22-07-2023, 09:35 AM)KertP Kirjutas:  Kahjuks puuduvad võimed, et teises ilmas inimeselt küsima minna, kas mingi dokument romu üle andes väljastati.

Kas tõepoolest peab riik Teile vastu tulema ja ajama Teid taga, kuna Teie isa ei tabanud/osanud/tahtnud küsida lammutuselt lammutustõendit?
Kas tõepoolest peab riik Teile vastu tulema ja ajama Teid taga, kuna lammutustõend on kadunud ja Teie isa ei lasknud selle alusel sõidukit kohe maha kanda?
Muideks tänapäeval liiguvad lammutustõendid lammutustelt otse Transpordiametisse ja sealt edasi autoregistrisse. Juhul, kui lammutaja jätab tõendi esitamata, tuleb sellega tegeleda koheselt, mitte jätta asjad ripakile ja aastad hiljem süüdistada tekkinud olukorras kedagi teist.


(22-07-2023, 09:49 AM)2715 Kirjutas:  Kuskohas see probleem siin täpsemalt on?

Siin, ühe kodaniku arvates, on ju probleem, kui need fantoomid registrisse jäävad. Või vaidlete talle vastu?


(22-07-2023, 10:02 AM)v6sa Kirjutas:  Millise näoga vaadatakse ühel ilusalhommikul 2005. aasta OMlepinguga leti taha ilmuvat kodanikku, ma veel öelda ei oska.

Lihtsam on tatsata Keskkonnaameti uksest sisse ja öelda, et sõiduk on 2005. aastal ebaseaduslikult lammutatud. Nemad trahvi teha ei saa, sest väärtegu on aegunud, lihtsalt väljastavad tõendi, mille alusel sõiduk registrist kustutatakse ja voila.


(22-07-2023, 11:11 AM)2715 Kirjutas:  Tahate piirata sõidukite eraviisilist lammutamist siis selleks on vastavad organid kes saavad käia ja nähes mõnda sõidukit millelt juppe võetud selgitada välja kas seda remonditakse või on käsil lammutamine.

Sitta need ametnikud näevad, kui sõidukit lammutatakse garaažis või kuuris, millel seinad ümber. Lammutaja saab alati öelda, et toimub sõiduki kapremont. Ametnikuna, kuidas tõestada vastupidist?
Lisaks kas Te tahate võtta riigi palgale tööle veel rohkem ametnikke, kes käiksid inimesi nillimas?

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta

Kodanik hendrik tahab tõsiselt väita, et kuna suur kogus fantoomautosid on arvel, siis tulebki omanikke süüdistada ja karistada, kuna nende varasemad otsused ei soosi praegust riiki.
Selline suhtumine ei lahenda probleeme, vaid süvendab rahva viha. 
Kui riik kotib rahvast, siis tuleb samaväärselt vastata - On alternatiive fantoomide arvelt eemaldamiseks.
Vasta

(22-07-2023, 12:52 PM)KertP Kirjutas:  Kodanik hendrik tahab tõsiselt väita, et kuna suur kogus fantoomautosid on arvel, siis tulebki omanikke süüdistada ja karistada, kuna nende varasemad otsused ei soosi praegust riiki.
Selline suhtumine ei lahenda probleeme, vaid süvendab rahva viha. 
Kui riik kotib rahvast, siis tuleb samaväärselt vastata - On alternatiive fantoomide arvelt eemaldamiseks.

Veel enam - Hendriku arvates on igati OK karistada kõiki seisvate autode omanikke selle eest, et mõnede teiste omanike mõned autod on "teadmata kadunud", mõned ebaseaduslikult lammutatud, mõned müüdud teadmata suunas, mõnel utiliseerimispaberid puudulikud või kadunud.

Sealjuures sobib anda ka nõuandeid kuidas riigile valetades "probleemidest" vabaneda.
Vasta

(22-07-2023, 12:52 PM)KertP Kirjutas:  Kodanik hendrik tahab tõsiselt väita, et kuna suur kogus fantoomautosid on arvel, siis tulebki omanikke süüdistada ja karistada, kuna nende varasemad otsused ei soosi praegust riiki.

Täpselt, karistada tuleb neid, kes on seadust rikkunud. Kõik on seaduse ees võrdsed: kui mina olen enda roimadest seaduslikul viisil vabanenud ja Te ei ole, siis selle eest peabki olema ette nähtud karistus. Vastasel juhul on tegemist ebavõrdse kohtlemisega.


(22-07-2023, 12:52 PM)KertP Kirjutas:  Selline suhtumine ei lahenda probleeme, vaid süvendab rahva viha.

Seda viha siit videost küll näha pole: keskmisel eestlasel on pohhui.

Sügisel, kui tuhatkond autopede Toompeale barrikaadidele läheb, annab märulipolitsei nendele korraliku ketuka. Loodetavasti mõnel mehel taotakse ka mõistus paika.


(22-07-2023, 12:52 PM)KertP Kirjutas:  Kui riik kotib rahvast, siis tuleb samaväärselt vastata - On alternatiive fantoomide arvelt eemaldamiseks.

Täpselt, seda automaks taotlebki, et inimesed hakkaksid lõpuks ometi end liigutama ja neid alternatiive otsima.

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta

Kui hakata karistama kõiki inimesi, kes on seadust rikkunud, siis Eestis ei oleks ametis praegust peaministrit, ega paljusid temale alluvaid kutsikaid, aga see selleks...

Soovitad "autopedesid" rünnata, kui nad end kaitsta üritaksid ebaõigluse eest?
Tead Sinu suhtumine on tõsiselt vaenulikuks muutunud ja tõsiselt raske mõista, mida Sinusugune siit foorumist üldse otsib?
Algul tundusite lihtsalt teise mõtteviisiga, aga nüüd olete tõelise suhtumise avalikustanud.
Öelge ausalt, kas olete siia suunatud trollimiseks?
Vasta

(22-07-2023, 13:15 PM)hendrik Kirjutas:  
(22-07-2023, 12:52 PM)KertP Kirjutas:  Kodanik hendrik tahab tõsiselt väita, et kuna suur kogus fantoomautosid on arvel, siis tulebki omanikke süüdistada ja karistada, kuna nende varasemad otsused ei soosi praegust riiki.

Täpselt, karistada tuleb neid, kes on seadust rikkunud. Kõik on seaduse ees võrdsed: kui mina olen enda roimadest seaduslikul viisil vabanenud ja Te ei ole, siis selle eest peabki olema ette nähtud karistus. Vastasel juhul on tegemist ebavõrdse kohtlemisega.

Ja kõigi nende maksustamine, kes pole midagi valesti teinud, kellel on lihtsalt mingi hulk seisvaid autosid, on õiglane ja võrdne kohtlemine?

See riik, kus võis süütuid karistada, peaasi et süüdlane karistamata ei jää, lõppes 32 aastat tagasi. Kas me peaksime soovima seda taaselustada?
Selle riigi üks põhilisi poliitikaid oli ka võrdsuse kuulutamine. Et kõigil oleks võrdselt halb, väljaarvatud nomenklatuuril.
Vasta

(22-07-2023, 13:15 PM)hendrik Kirjutas:  Seda viha siit videost küll näha pole: keskmisel eestlasel on pohhui.

Sügisel, kui tuhatkond autopede Toompeale barrikaadidele läheb, annab märulipolitsei nendele korraliku ketuka. Loodetavasti mõnel mehel taotakse ka mõistus paika.
Ilmselt siin vastus ongi, et sügisel avalikustatav asi on praegusest oluliselt erinev, sest muidu ei tule see 120 miljonit kuidagi kokku nende 20-30e aastamaksudega. Pigem saab olema 20-30e ühes kuus. Praegu käib lihtsalt selline unutamine, et "summa pole ju siiski suur ja kuidagi saab selle ikka kokku". 
Muud ei oska öelda, kui palju õnne teile kõigile, kes valisite "Valgeid jõude" ja olite nõus maksma, "äärmuslased" võimule ei saaks. Nüüd ilmselt koos kütuse-maamaksu tõusu ja ka käibe/tulumaksuga saavad tavakodanikud sellise litaka, et ilmselt tõesti ka juhmimatel "taotakse mõistus paika", kui klassikuid tsiteerida.

Oli see riik inimese jaoks või inimene riigi jaoks, vot mitte ei mäleta enam.
Vasta

Lugesin siin, et võiks murikamaalase eest ju 30 euri anda - mina ütlen, et ei võiks. põhimõtteline vastuseis peab olema, et 0 euri selliste omandite eest, muidu järgmisena peab veekeetja, kui ilge energiaraiskaja ja juba soomes kadunud telerimaksu meil nüüd maksma hakkama.

https://epl.delfi.ee/artikkel/120218413/...use-parast

Imelik oli lugeda sotsi suust selliseid sõnu, mis enda elufilosoofiaga klapivad.

Hendrik aga peab tagasi minema päristrenni, kus lisaks käte väänamise tehnikale räägitakse ka võitluskunstide taga olevast filosoofiast, ehk saab kord ka inimeseks. Välja toodud seadusepunktidele ei saa mitte midagi vastu öelda, nii ongi ja keegi ei ole öelnud ka, et sa midagi valet oled siia kleepinud. Mida sulle aga siin on seletatud väga paljude suude poolt, on see, et mine proovi praktikas seda teha. Palka advokaat ja mine riigikohtuni välja, kui sealt lahendi enda kasuks saad, plaksutab terve foorum sulle kaasa ja valib su järgmiseks transpordiministriks, sest riigikohtu otsus on lõplik ja laieneb kõigile.
Vasta

(22-07-2023, 14:50 PM)deus Kirjutas:  Lugesin siin, et võiks murikamaalase eest ju 30 euri anda - mina ütlen, et ei võiks. põhimõtteline vastuseis peab olema, et 0 euri selliste omandite eest, muidu järgmisena peab veekeetja, kui ilge energiaraiskaja ja juba soomes kadunud telerimaksu meil nüüd maksma hakkama.

https://epl.delfi.ee/artikkel/120218413/...use-parast

Imelik oli lugeda sotsi suust selliseid sõnu, mis enda elufilosoofiaga klapivad.

...
Mina ka täielikult olen selle jama vastu!
See saab olema nagu Pandoora laegas, mis juba avatuna enam kinni tagasi ei lähe ja ma kavatsen ka oma meelsust väljendada kirjutades selle jama väljamõtlejatele ning võttes kaasa plakati ning munad et ühineda teiste vastastega.

Kui on raha vaja siis küsige seda raha kuidagi nõnda, et see pole ebavõrdne sest autoomanik on üks väiksemaid süüdlasi et äkki jäi raha puudus.
Kui see 120 miljonit jagada rahvaarvuga saame muide, et iga jumala kärss imikust raugani peaks maksma 88 eurot!
Lisaks tõuseb käibemaks ja veel midagi ning see on juba eriliselt jabur maksukoormuse tõus.

Küsige see raha kas per nägu kodanikumaksuna, riigikaitsemaksuna või misiganes kujul aga mitte selle eest et mootorsõidukid seisaks seaduslikult lubatud viisil ja kohtades!
Vasta

(22-07-2023, 13:23 PM)KertP Kirjutas:  Soovitad "autopedesid" rünnata, kui nad end kaitsta üritaksid ebaõigluse eest?

Teile meeldib minu sõnavõtte kangesti muuta endale sobilikuks soustiks. Ma ütlesin, et kui Toompeal läheb mürgeldamiseks ja pekstakse sisse aknaid, siis ärge arvake, et märulipolitsei magab. Ka minul on pöial nende poolt tagurpidi väänatud, ausalt öeldes, uuesti ei taha.


(22-07-2023, 13:23 PM)KertP Kirjutas:  Öelge ausalt, kas olete siia suunatud trollimiseks?

Teile meeldib näha iga oponendi taga mingit mahhinatsiooni. Ok, oletame, et olen SALK liige. Ja mis siis? Kas need argumendid enam ei päde või on vähem väärtuslikumad, kuna kuulun antud rühmitusse? Kas amoksitsilliiniravil olev patsient ei võigi end siin veidi Teie kulul lõbustada?


(22-07-2023, 13:57 PM)zazik Kirjutas:  Ja kõigi nende maksustamine, kes pole midagi valesti teinud, kellel on lihtsalt mingi hulk seisvaid autosid, on õiglane ja võrdne kohtlemine?

Palun, ma arendasin edasi halli numbrimärgi teemat siin ja sain sellele täpselt null vastust. Härrastel oli vaja kangesti minu kallal materdada, selle asemel, et teemaga sisulise kohapealt edasi tegeleda. Tundub, et siin pole selle halli numbrimärgi teema vastu huvi, ainult „ei automaksule“ ja kõik ehk vastus Teie küsimusele on see, et Te ise ei taha erisust ju saada, miks peaksin siis mina?


(22-07-2023, 14:50 PM)deus Kirjutas:  Imelik oli lugeda sotsi suust selliseid sõnu, mis enda elufilosoofiaga klapivad.

Raimond Kaljulaid kirjutas: „On selge, et ilma varamaksudeta on paraku võimatu eelarve puudujääki vähendada ning valimislubadusi täita.“
Ma olen selle väitega 100% nõus, sest eelarvepuudujääki ei hakka riik lappima mitte vaeste, kes elavad peost suhu, vaid rikaste rahakoti najal, kel on suured, kallid, võimsad, kiired või siis lihtsalt palju autosid. See on minu meelest riigi poolt väga õige lähenemine puudujäägi küsimusele.


(22-07-2023, 14:50 PM)deus Kirjutas:  Hendrik aga peab tagasi minema päristrenni, kus lisaks käte väänamise tehnikale räägitakse ka võitluskunstide taga olevast filosoofiast, ehk saab kord ka inimeseks.

Kes rääkis käteväänamise ja võitluskunstide trennist?


(22-07-2023, 14:50 PM)deus Kirjutas:  Palka advokaat ja mine riigikohtuni välja, kui sealt lahendi enda kasuks saad, plaksutab terve foorum sulle kaasa ja valib su järgmiseks transpordiministriks, sest riigikohtu otsus on lõplik ja laieneb kõigile.

Kuulge, ma ei ole mingi Teie libu, et hakkan Teie jaoks tasuta tööd tegema. Minul ei ole ühtegi fantoomi, miks ma peaks hakkama kogu foorumile tõestama, kui kõva mees ma olen?

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta

SALK on praeguse valitsuse käsilane, kelle eesmärk on aidata neil võimul olla, ning teha igasugu infooperatsiooni teiste vastu, propagandat jne.
Kuna see rühmitus on samal poolel valitsusega, kes on selle foorumi kodanike vastu vaenulik, siis negatiivne arvamus õigustatud.
Ma ei näe kodanik Hendrikult mingit "lõbustamist",  vaid automaksu heakskiitmist, mis muudab siinsete tehnikahuviliste elu ainult halvemaks.
Vasta

Mnjah. Tuttav sattus aastat 15 tagasi Saksas ahelavariisse. Auto kanti maha. Nüüd tuleb välja, et siiski mitte - on registris tema nimel uinuvas seisundis. Hoolimata sellest, et kõik vajalikud avaldused ja muu hookus-pookus käis kindlustusfirmade tasemel. Mis siis tal tegemata jäi või mitte(oli ka haiglaravil mõned kuud ja hea et üldse ellu jäi), ei oska täpsemalt kommentaarida. Aga nii igastahes on. Iga inimene on selle aja jooksul korduvalt oma arvuteid ja telefone vahetanud, võib-olla ka meiliaadresse ja elukohtagi. Kust hakata otsima pabereid ja kirju, et tõestada juhtunut vastavatele asutustele, ei tea omanik hetkel veel mitte. Mõne arvates võiks vist antud kodaniku vähemalt vangi panna, kui mitte hullemat temaga teha. Tundub mõistlik, pole inimest, pole probleemi. Aga auto jääb, nagu ütleb laulusalm.

Endal on ka fantoom registris. Klassikaline lugu heast ostjast, kes lubab haruldasel, kuid mittetöötaval müügiobjektil ühe temale ülivajaliku jupi demonteerida(sest auto oli tõesti haruldane) ja ise kõik edasise paberimajanduse korda ajada. Ausalt ei mäleta, kas ma talt üldse mingit raha võtsin, rohkem oli nagu hea meel, et inimene sai oma vajaliku asja ja mina ühest ühikust "vabakas". Olen suhteliselt kergeusklik, natuke isegi loll. Oli ju ennegi külapoistele hoovipealt üks vrakk putitamiseks antud ja sellest ei juhtunud midagi halba. Tollal ei olnud seadused veel sedavõrd ühesed ja represseerivad. No olgu, fantoomi lugu jätkus nii, et ühel hilisel õhtul, ehk isegi öösel, sain kurja kõne poliisist, küsimusega, miks olen sõitnud maha bensujaama numbrite ja nullidega tabloo ja kiiresti jalgadele valu andes põgenenud, nagu näitab kaamera. Sai siis seda vahet käidud mõned korrad, uuriti ja puuriti, loo ajaline järjestus sai nagu selgeks, andsin mulle teadaolevad ostja andmed ja mind edaspidi jamas ei süüdistatud. Lugu üldiselt jäi muidugi hämaraks. Kui hiljem asja kohta küsisin, väideti et ei saa enne kohut mulle midagi rääkida. Nagu aru saan, jäigi kogu lugu "pimedaks", sest mingit kohtupidamist ei tulnud. See võis veel selline aeg olla, kui kuritegevusega võideldi nii, et peksasaanud inimesel soovitati avaldust mitte kirjutada, et statistiliselt vähem peksmisi oleks. Nojah, siis mingi aeg edasi kästi auto tasulisest parklast minema viia. Kohapeale minnes esitati sündmuskohalt pukseerimise ja mitme kuu hoiutasu(kuni lugu uuriti) selline, et viimased juuksed peast kukkusid. Jälginud mõnuga minu reaktsiooni, tehti siis juba ettepanek loovutada auto neile kulude katteks. Pidid ka kohe homme pressi alla saatma. Andsin loobumisallkirjad ja lahkusin juba veidi lahedamas meeleolus, et asi kuidagi ära lahenes. Oli see ju soliidne firma, mitte mingi tühikargaja kuskilt võpsikust. Aegu hiljem, kui registriseisu juba arvutist näitas, vaatan, et ilusti minu nimel kõik see masin. Parkla oli seks ajaks kadunud kõige nelja tuule poole ja nagu polekski sellist firmat kunagi olemas olnud. Käisin ka registris oma poliisi ja parklapabereid näitamas, avaldusi kirjutamas ja nõutut nägu tegemas. Algul lubati muidugi vaadata ja aidata, kuid hiljem anti eitav vastus, nagu kombeks. Korra juhatati isegi pealiku või tema asemiku kabinetti ja võib-olla sai just tol korral tehtud saatuslik viga, et ma teda tantsule ei kutsunud. No ühe tantsu mehega oleks kuidagi ikkagi ära teinud, kuigi pole just otseselt selle ala spets. Lahkusin ametiasutusest veel lohutuse saatel, et pole midagi, on jah registris, aga see ei maksa ju midagi.

Nagu hendrikud näevad, on selliseid õnneliku lõpuga lugusid, kus hea võidab ja kuri nüüd lõpuks oma õiglase karistuse kätte saab, kümneid, kui mitte sadu ja tuhandeid. Rahvas ei unusta kunagi seda kauaoodatud päeva, millal vastav organ neile indulgentsipileteid välja kirjutama hakkab ja nad saavad oma ühiskonnavastast eksimust järjekindlalt lunastama hakata. Korralikult antud edulugu manageerides jätkub lunastusvõimalust ka meie lastele ja lastelastele. Aitäh parteile ja valitsusele töötava rahvaga ühes rütmis hingamise eest.
Vasta

Huvitav, mis sedasi Järva-Jaani vanatehnika varjupaigast saab? Ja nt. Varbuse maanteemuuseumist? Küllap hakatakse varsti ka seal eksponeeritavalt Ural-ZIS 5-lt raskeveokimaksu nõudma. Ja mida meie oma Akf! Formika oma kollektsiooniga tegema peab? Kas ainulaadsed uunikumid lammutusse saatma või, kui maksta nii palju ei jaksa, sest muidu tuleb lõpuks kohtutäitur koos politseiga ja võtab ikka kõik käest?

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

(22-07-2023, 22:26 PM)Mossemees Kirjutas:  Huvitav, mis sedasi Järva-Jaani vanatehnika varjupaigast saab? Ja nt. Varbuse maanteemuuseumist? Küllap hakatakse varsti ka seal eksponeeritavalt Ural-ZIS 5-lt raskeveokimaksu nõudma. Ja mida meie oma Akf! Formika oma kollektsiooniga tegema peab? Kas ainulaadsed uunikumid lammutusse saatma või, kui maksta nii palju ei jaksa, sest muidu tuleb lõpuks kohtutäitur koos politseiga ja võtab ikka kõik käest?
Tuleviku üle mures nii mõnigi  Sad

https://www.ohtuleht.ee/rahatarkus/10890...i-kukrusse

Valitsev viletsus asub kindlasti kollektsioone ründama oma lollusega.
Tesla-reff ütles otse välja, et hobi ei peagi odav olema. Võime juba ennustada, kui palju nad meiesugustest "hoolivad".
Vasta

Tegelikult kumas kuskilt läbi, et muuseumid võivad sattuda löögi alla ja sellega peab tegelema. Tont ei pruugi nii must olla kui maalitakse. Sellist avaldust märkasin mitu nädalat tagasi. Wagoneer kah kirjutas, et loetakse, seal Riigikogus, küllap tal on siseinfot.
Loomulikult ei tohiks ära unustada, et avaldatu pole ei seadus, ega isegi eelnõu mitte.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Teema on hoogsalt arenenud, mistõttu pean tarvilikuks meelde tuletada, et väärad pole mitte kavandatava maksu need või teised rakendusviisid, vaid kogu see röövimismaks kui niisugune.
Vasta

(22-07-2023, 21:41 PM)alfredo Kirjutas:  Nagu hendrikud näevad, on selliseid õnneliku lõpuga lugusid

Palun kirjutage e-mailile elisabeth.paenurm@keskkonnaamet.ee järgnev kiri pealkirjaga:
Erimenetluse alustamise taotlus hävinud mootorsõiduki autoregistrist kustutamiseks

Sisu:
Soovin algatada erimenetluse, et saada tõend hävinud mootorsõiduki autoregistrist kustutamiseks vastavalt Liiklusseaduse § 77 lg 6 p 7 kohaselt.

Lugupidamisega,

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne