14-08-2023, 09:50 AM
Mina lugesin selle P. Koppeli kirjutise läbi , mida ma tähelepanuväärivaks pidasin oli , kirjutan mälu järgi : " Makse poleks vaja juurde tekitada " , vihje automaksule .
(14-08-2023, 09:47 AM)hobiautod Kirjutas:Nädalavahetuseneegeri süüks ma neid naaberriiginumbris poldikärusid ei julgeks panna, liialt palju on neid siin ammu enne "maailma kuumima artisti" spektaaklit liikvel ja seismas.(13-08-2023, 22:13 PM)Külahull Kirjutas: Kellelgi ehk rohkem infot, kuid kilulinnas kilomeetreid mõõtes tuli hulgikaupa Bolti rendikärusid vastu, mis LV numbritega. Arvestades seda, et Bolti Villig on suur automaksu apologeet, siis valmistutakse aegsasti tulevikuks? Olen varem ka sama asja märganud, kuid mitte nii massiliselt. Millegipärast kahtlen, et niisama neid siia kümnete kaupa eksinud on.Arvestades kui palju oli lätlasi ja leedukaid kahel kontserdil mis toimusid lauluväljakul nädalajooksul siis võib põhjust otsida sealt.
Ega nõukogude ajal ju ka talusid vägisi kolhoosidesse sunnitud, maksustati surnuks ainult. Mingeid paralleele võib praegu ka leida või tõmmata, kuigi Villig eitab, et oleks seaduse ostnud või tema kõrvad sealt paistaksid.
(14-08-2023, 09:47 AM)hobiautod Kirjutas:Nii on. Esiteks on mingi hulk masinaid tulnud tõesti naaberriikidest omal jalal, seltskond sees ja papp Bolti kontole jooksmas.(13-08-2023, 22:13 PM)Külahull Kirjutas: Kellelgi ehk rohkem infot, kuid kilulinnas kilomeetreid mõõtes tuli hulgikaupa Bolti rendikärusid vastu, mis LV numbritega. Arvestades seda, et Bolti Villig on suur automaksu apologeet, siis valmistutakse aegsasti tulevikuks? Olen varem ka sama asja märganud, kuid mitte nii massiliselt. Millegipärast kahtlen, et niisama neid siia kümnete kaupa eksinud on.Arvestades kui palju oli lätlasi ja leedukaid kahel kontserdil mis toimusid lauluväljakul nädalajooksul siis võib põhjust otsida sealt.
Ega nõukogude ajal ju ka talusid vägisi kolhoosidesse sunnitud, maksustati surnuks ainult. Mingeid paralleele võib praegu ka leida või tõmmata, kuigi Villig eitab, et oleks seaduse ostnud või tema kõrvad sealt paistaksid.
(14-08-2023, 09:56 AM)Telc Kirjutas:Viskan omalt poolt ka veel oksa alla, et mis põhjus nende vandenõuteoreetikute ajus olemas on selle kohta, et automaksuga riigist tuuakse auto automaksuta riiki?(14-08-2023, 09:47 AM)hobiautod Kirjutas:Nii on. Esiteks on mingi hulk masinaid tulnud tõesti naaberriikidest omal jalal, seltskond sees ja papp Bolti kontole jooksmas.(13-08-2023, 22:13 PM)Külahull Kirjutas: Kellelgi ehk rohkem infot, kuid kilulinnas kilomeetreid mõõtes tuli hulgikaupa Bolti rendikärusid vastu, mis LV numbritega. Arvestades seda, et Bolti Villig on suur automaksu apologeet, siis valmistutakse aegsasti tulevikuks? Olen varem ka sama asja märganud, kuid mitte nii massiliselt. Millegipärast kahtlen, et niisama neid siia kümnete kaupa eksinud on.Arvestades kui palju oli lätlasi ja leedukaid kahel kontserdil mis toimusid lauluväljakul nädalajooksul siis võib põhjust otsida sealt.
Ega nõukogude ajal ju ka talusid vägisi kolhoosidesse sunnitud, maksustati surnuks ainult. Mingeid paralleele võib praegu ka leida või tõmmata, kuigi Villig eitab, et oleks seaduse ostnud või tema kõrvad sealt paistaksid.
Teiseks - EE-LV-LT vahemaad on piisavalt väikesed, et vastavalt nõudlusele paar treileritäit rendimasinaid vahepeal sinna tuua, kus neid rohkem kasutatakse. Liiguvad ka EE numbritega masinad lõunasse.
Aga ilmselgelt on lihtne seletus vandenõuteoreetikutele sobimatu.
(14-08-2023, 10:16 AM)deus Kirjutas:Jah, mis põhjustel poltijad maksudega skeemitavad? Hea küsimus, millele oskavad vastata vaid skeemitajad ise. Vandenõuteoreetikuna võiksin ju spekuleerida, aga see olekski pelgalt spekulatsioon. Sestap lähtugem ikka predikaadist, et poltijad pole mitte küünilised sotsiopaadid vaid hoopistükkis altruismi kehastused. Vilantroobid suure V-ga.(14-08-2023, 09:56 AM)Telc Kirjutas:Viskan omalt poolt ka veel oksa alla, et mis põhjus nende vandenõuteoreetikute ajus olemas on selle kohta, et automaksuga riigist tuuakse auto automaksuta riiki?(14-08-2023, 09:47 AM)hobiautod Kirjutas:Nii on. Esiteks on mingi hulk masinaid tulnud tõesti naaberriikidest omal jalal, seltskond sees ja papp Bolti kontole jooksmas.(13-08-2023, 22:13 PM)Külahull Kirjutas: Kellelgi ehk rohkem infot, kuid kilulinnas kilomeetreid mõõtes tuli hulgikaupa Bolti rendikärusid vastu, mis LV numbritega. Arvestades seda, et Bolti Villig on suur automaksu apologeet, siis valmistutakse aegsasti tulevikuks? Olen varem ka sama asja märganud, kuid mitte nii massiliselt. Millegipärast kahtlen, et niisama neid siia kümnete kaupa eksinud on.Arvestades kui palju oli lätlasi ja leedukaid kahel kontserdil mis toimusid lauluväljakul nädalajooksul siis võib põhjust otsida sealt.
Ega nõukogude ajal ju ka talusid vägisi kolhoosidesse sunnitud, maksustati surnuks ainult. Mingeid paralleele võib praegu ka leida või tõmmata, kuigi Villig eitab, et oleks seaduse ostnud või tema kõrvad sealt paistaksid.
Teiseks - EE-LV-LT vahemaad on piisavalt väikesed, et vastavalt nõudlusele paar treileritäit rendimasinaid vahepeal sinna tuua, kus neid rohkem kasutatakse. Liiguvad ka EE numbritega masinad lõunasse.
Aga ilmselgelt on lihtne seletus vandenõuteoreetikutele sobimatu.
(13-08-2023, 22:13 PM)Külahull Kirjutas: Kellelgi ehk rohkem infot, kuid kilulinnas kilomeetreid mõõtes tuli hulgikaupa Bolti rendikärusid vastu, mis LV numbritega. Arvestades seda, et Bolti Villig on suur automaksu apologeet, siis valmistutakse aegsasti tulevikuks? Olen varem ka sama asja märganud, kuid mitte nii massiliselt. Millegipärast kahtlen, et niisama neid siia kümnete kaupa eksinud on.
Ega nõukogude ajal ju ka talusid vägisi kolhoosidesse sunnitud, maksustati surnuks ainult. Mingeid paralleele võib praegu ka leida või tõmmata, kuigi Villig eitab, et oleks seaduse ostnud või tema kõrvad sealt paistaksid.
(14-08-2023, 08:45 AM)MeelisV Kirjutas: Vaadates kuidas meie lennundus on saanud pappi rohkem kui putru ja tegeleikult pole eesti inimene sellest midagi saanud peale kahju.See meie isiklik kahjumiga lennundus on selline väga huvitav nähtus.
Siis hakkab tundumaate kui ka see raudtee saab pappi nagu putrus saab vähemalt sellega ka eesti inimene sõita - vähemalt see kasu nagu oleks ?
Kui lennudus niikuinii meil kärbub siis vähemalt saab rongiga kuhugi euroopasse mida hetkel see auku kukkunud nordica ju meile ei võimaldanud
Teisalt vaadates igal suvel seda metsikut veokite voorimist mööda ViaBalticut ja Poolas siis on see maht kasvav ja ütleme, et enam varsti ei mahu teedele ära
Kui sealt ka 25% rongile kolib on see maanteede mõttes jälle kasu
Kõiki asju ei saa teha nii nagu ärimees, et ainus mis loeb on kasum, mõnele asjale peab peale ka maksma.
Selle sama nahka on läinud ju meie maapiirkondade elu.
Koolid, lasteaiad, postkontorid, valla ametnikud jms. kõike seda on vaadatud nagu ärimehe pilguga, et kui "kasumit" pole paneme kinni.
Samas on need ju riiklikud teenused ja need on ju inimestele ehk kodanikele ehk riigile ju vajalikud teenused.
Kujutate ette kui sama loogikaga pannakse riiklikud rahakraanid kinni bussiliiklusele ja praamiliiklusele - et sõitja maksab täie rauaga pileti ise kinni ?
(13-08-2023, 23:16 PM)spitfire Kirjutas:Minul pole volitust ettevõtte nime avaldada. Keskmise suurusega metallitööde ettevõte, kuus potensiaalset edasimüüjat keeldusid konkreetselt, kaks olid kõva allahindluse korral nõus kaupa tegema. Suurtest tegijatest on serdi viimasel ajal hankinud nt A le Cog joogitootmisele ja Respo , vaevalt ainult kontori kaunistamiseks.(13-08-2023, 08:31 AM)raulex Kirjutas: Lihtne näide, kui sul ei ole 100% taastuvenergia sertifikaati (ja seda ei nõua täna ei Eesti ega EL), siis on sinu toodetele kogu põhjamaade turg suures osas suletud.
No mitte päris, mõnes väikses kioskis mingi marginaalne müük on võimalik teha.
Kuhu jäi lubatud näide ? Lubasid näidet, toodagu näide.
(14-08-2023, 19:22 PM)edvard Kirjutas: DPD saadab teate süsinikneutraalsest pakiveost milline käib diiselmootoriga kaubikutega .Kontrollisin üle, viimane sõnum nendelt ütles, et "keskkonnasõbralikult". Sellele eelnes tõesti "süsinikuneutraalselt" (mis on muidugi naljakoht, võimalik et sai ise ka aru).
(14-08-2023, 09:43 AM)deus Kirjutas:Tegevus toimus Soomes, kus sakslane on suvilas käinud juba paarkümmend aastat Põhja-Karjalas. Ta hakkas oma krundil metsa tegema uue saega, mida katsetada tahtis aga ei kasutanud turva varustust. Saag libises käest ja tekitas põlve korraliku haava. Mees ise otsustas et kiirabi pole vaja kutsuda kuid haav on piisavalt tõsine, et vajaks õmblemist. Ta võttis ühenust Juuka tervisekeskusega, kust vastati,et koha peal ei ole arsti ega ka õde, kes saaks haava õmmelda. Lähima arsti leiaks 50 km kauguselt Nurmesest või ss 100 km kauguselt Joensuust. ja siis mees otsustais ise asja korda ajada...sellist uudist lugesin hommikul lehest. Kiirelt otsides ei leidnud üles seda uudist, see mille leidsin oli maksuline. aga 250 km ei olnud juttu seal vähemalt.(14-08-2023, 08:56 AM)MeelisV Kirjutas:vb on teksti vahelt kustutatud, ei viitsi otsida. Sündmus iseloomustas Soomes juhtumit, kus kohalikud haiglad jne asjad kinni pandud on nagu meil umbes. Meil vähemalt on kiirabide sõlmpunktid jäetud kohalikele kasutada. Soomes on vahemaad natukene suuremad.(13-08-2023, 21:11 PM)klemm Kirjutas: Rääkis hiljutisest juhusest kus metsatööline pidi ise läbi telefoni teel juhendamise endal jalahaava kinni õmblema kuna lähem medasutus asus ca 250 km kaugusel jne.
Kipsi noaga väiksemaid lõikusi olen endal teinud sellest ajast saati kui see võlunuga eestisse tekkis. Õmblemas käind traumapunktis a niite võtan ikka ise välja. Maniküür käärid ja hammastega muudkui tõmbad.
Pole kl 250km a 100 edasi/tagasi ikka ei viitsi selliste väikeste asjade pärast sõita.
Ega ma mingi lödipüks pole
Ma ei saanud heasti aru mis see esimene lause tähendab ?
Kuskil Eestis on koht mis asub 250 km kauguse esimesest meditsiiniasutuseset kus saaks haava ravida/õmmelda ? või käis see jutt kuskil mujal toimuvast ....
(14-08-2023, 08:45 AM)MeelisV Kirjutas: Teisalt vaadates igal suvel seda metsikut veokite voorimist mööda ViaBalticut ja Poolas siis on see maht kasvav ja ütleme, et enam varsti ei mahu teedele ära
Kui sealt ka 25% rongile kolib on see maanteede mõttes jälle kasu
(15-08-2023, 00:39 AM)Marko Kirjutas: Kas siin võib nüüd ükskõik mis teemasse ükskõik mida kirjutada?
Ma olen end pikka aega sundinud eemal olema, aga nüüd on asjad juba väga halvasti.
Ja siis tuleb omanik, svenson, ja räägib et tootke sisu ja kustutab mu mõttetuid postitusi.
Oli kena foorum 10+ aastat tagasi....
PS tegelikult saab ka paremini sõnastada. Tasakaalu leidmine mula, pläma ja restaureerimise kajastuse vahel on udupeen teadus. Siin ilmselgelt on sellest oskusest puudus.