22-09-2023, 14:16 PM
1. Kõigevastased ... See on terve ühiskonna tunnus kui inimesed võitlevad kogu ühiskonna heaolu eest, mitte ainult oma isikliku heaolu pärast.
Kui lähtuda loogikast, et mind see ei puuduta, minu olukorda ei halvenda siis jõuame diktatuuririikide seisu, kus võib demonstrante peksta küll aga suurt massi see ei morjenda, kuna neid ju keegi peksa.
Võidelda tuleb kõigi valitsuse jms lollluste vastu, nii RB, Nursipalu laiendamise kui uute saastavate tehaste rajamise vastu ja mitte ainult Eestis vaid ka nt Soomes ja Rootsis, kogu see s!tt jõuab "puhastatud" kujul ikka merre ja meie kõigini.
Teemast ka
2. Automaks. Seda ei tohi lubada. Selle asemel tuleb ära kaotada kogu ühistranspordi subsideerimine, kuna ühistranspordil on mõtet ainult linnades ja suurte linnade vahel. Viimane on niikuinii kommertsalusel.
Maakonnasiseste liinide rentaablus on võimatu meie rahvastiku tiheduse juures ja kasutamine töötavatel inimestel on praktiliselt võimatu, puusalt tulistades 95% inimesi ei saa sellest abi ja peavad omama isiklikku autot. Pensionärid ja loovtöötajad võib-olla suudavad maakonnliine kasutades oma asjad ära ajada nt 5 km bussipeatuseni kõndides/rattaga sõites ja siis ümberistumistega terve päev tegelda.
Kui aga jätta alles dotatsioon linnatranspordile siis õigluse mõttes tuleks maaelanikele maksta proportsionaalne osa peo peale isikliku auto kompensatsiooniks. Administreerimise mõttes oleks lihtsam ära kaotada kõik dotatsioonid transpordile.
Kui lähtuda loogikast, et mind see ei puuduta, minu olukorda ei halvenda siis jõuame diktatuuririikide seisu, kus võib demonstrante peksta küll aga suurt massi see ei morjenda, kuna neid ju keegi peksa.
Võidelda tuleb kõigi valitsuse jms lollluste vastu, nii RB, Nursipalu laiendamise kui uute saastavate tehaste rajamise vastu ja mitte ainult Eestis vaid ka nt Soomes ja Rootsis, kogu see s!tt jõuab "puhastatud" kujul ikka merre ja meie kõigini.
Teemast ka
2. Automaks. Seda ei tohi lubada. Selle asemel tuleb ära kaotada kogu ühistranspordi subsideerimine, kuna ühistranspordil on mõtet ainult linnades ja suurte linnade vahel. Viimane on niikuinii kommertsalusel.
Maakonnasiseste liinide rentaablus on võimatu meie rahvastiku tiheduse juures ja kasutamine töötavatel inimestel on praktiliselt võimatu, puusalt tulistades 95% inimesi ei saa sellest abi ja peavad omama isiklikku autot. Pensionärid ja loovtöötajad võib-olla suudavad maakonnliine kasutades oma asjad ära ajada nt 5 km bussipeatuseni kõndides/rattaga sõites ja siis ümberistumistega terve päev tegelda.
Kui aga jätta alles dotatsioon linnatranspordile siis õigluse mõttes tuleks maaelanikele maksta proportsionaalne osa peo peale isikliku auto kompensatsiooniks. Administreerimise mõttes oleks lihtsam ära kaotada kõik dotatsioonid transpordile.