[poolitus] emotsionaalselt ja teemaväliselt automaksust

(21-10-2023, 22:39 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Kusagilt jooksis läbi selline lugu, et Eesti Vabariigi suurim partei, ehk siis Ametnike Partei olla oravabandele üsna üheselt mõista andnud, et Aivar Sõerdi või mõne muu rahandusest adekvaatset arusaama eviva inimese ametissemääramisele järgneb Itaalia streik või veelgi hullem vastutöötamine. Vot nii tegusaks on muutunud tegelik süvariik elik isehakanud uusaadel. Ja siis näemegi pagar-korstnapühkijaid ja muid soerdeid juhtivatel positsioonidel. Paremal juhul lihtsalt kasutult ilulemas, halvemal - kahju tekitamas.
Minumeelest peaks eriti kartma kui ametnikud teevad ametnike ametiühingu ja ähvardavad kuulutada välja kollektiivstreigi kui neil iga kvartal 10% palka ei tõsteta ja ei looda uusi töökohti. Wink
Väga loodan, et ma nüüd head ideed ei andnud...

Vahepeal aga on Nõgene ajanud täiesti loogilist juttu ja välja ütelnud kui kiiresti rohepöörde hind maksumaksjani viiakse.
Samuti ka võtnud kokku suure etenduse "Kokkuhoiukohtade otsimine eelarvest".
https://www.err.ee/1609141516/nogene-rah...u-ei-sunni
Vasta

Avaliku teenistuse seaduse järgi ei tohi tšinovnikud kollektiivses streigis osaleda.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Huvitav on see, et kõik muud inimesed saavad sellest aru, et kriisiajal maksude tõstmine ja uute maksude tekitamine muudab majandust halvemaks, aga valitsus kas ei saa või ei taha aru saada. Eks oma osa sellest on ka sellel, et need ministrilaadsed tooted ei pea isiklikult mitte millegi eest vastutama- keerame riigi majanduse sinnasamma ja siis on, et ups, natuke nihu vist läks ikkagi, aga noh, eks tuleb siis riigikokku istuma minna.
Vasta

(23-10-2023, 18:24 PM)Aare R. Kirjutas:  Huvitav on see, et kõik muud inimesed saavad sellest aru, et kriisiajal maksude tõstmine ja uute maksude tekitamine muudab majandust halvemaks, aga valitsus kas ei saa või ei taha aru saada. Eks oma osa sellest on ka sellel, et need ministrilaadsed tooted ei pea isiklikult mitte millegi eest vastutama- keerame riigi majanduse sinnasamma ja siis on, et ups, natuke nihu vist läks ikkagi, aga noh, eks tuleb siis riigikokku istuma minna.

Kahjuks pole see nii. Täna tuli Äripäeva Raadiost Cccp Panga juhi jutt, et tema täitsa toetab kõike mida iganes viletsus ette võtab ja on kõigega nõus, rahul ja nii edasi kuni seitsmenda põlveni. Eriti meeldis talle antud kontekstis riigipoolne investeeringute kokkutõmbamine ja valitsemiskulude mittekokkutõmbamine. Kas herra ehk ei saanud Igor Rõtovi küsimusest päris täpselt aru või teavad mõned alati ridade vahele kirjutatud õigeid vastuseid, ei oska antud juhul kommenteerida. See jäle enda neljaksraiumise nõudmine kõlas kuskil saate lõpupoole, kui keegi tahab või juhtub antud saadet(mille pealkirja ma ei talletanud)üle kuulama.
Vasta

(16-10-2023, 10:07 AM)MeelisV Kirjutas:  jätan muud kommentaarid omale aga
võtsin siis artiklist kinni kus räägiti registreerimismaksust 1600 eur 
ja nt. sellise matkaauto 
https://www.auto24.ee/soidukid/3952397

aastamaks oleks u. 1400.- AGA registrerimismaks u. 22 500.-  ja see on ju u. 20% auto hinnale otsa !

ok võtame siis odavama uue masina 
https://www.auto24.ee/soidukid/3442342

ja sellele oleks tasud vastavalt siis

u. 850 aastas ja 11 600.- registreerimiseks mis teeb samuti ligi lähes 20% hinnalisa masinale juurde


Karavani klubi on teemat arendamas.
Paneb mõtlema. 

https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/au...iiekordne/

Kus teemaks identsete autode võrdlus maksude pealt ja tulemuseks on vahe kordades ja ainult selle pealt et üks on M ja teine N  

Üks lõik sealt.

Tsitaat:Kõige tavalisema keskmise matkaauto registreerimismaks tuleb uue eelnõu järgselt 16 405 eurot ja aastamaks 1084 eurot. Täpselt sarnase N1 kategooriasse kuuluva kaubiku puhul on maksud vastavalt 3280 eurot (registreerimismaks) ja 264,50 eurot (aastamaks). Registreerimistasu erineb 5 korda, aastamaks rohkem kui 4 korda.
Vasta

Ega siin muu aita, tuleb küngas tihedalt kinni sõita, mõlemad suunad, võtmed ära ja taksoga koju. Seda ummikut harutatakse nädal aega, ehk siis jõuab kellelegi kohale, et rahvas on tige?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Olen seda mõtet ammu juba mõlgutanud, et piisab kuuest 3+ tonni masinast, et seal kõik seisma panna. Vaja lihtsalt kallaku peale parkida ja risti teega. VIN koodi saad paberilehega kinni katta. Ei saa nad isegi Pikk/Lai tänava risti kaudu hetkel välja, seal on väga ilusad kaevetööd.
Vasta

Ei loe seal mingid võtmed ega numbrid. Veetakse minema ja pärast selgitatakse midaiganes.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(23-10-2023, 21:58 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Ei loe seal mingid võtmed ega numbrid. Veetakse minema ja pärast selgitatakse midaiganes.

Seepärast saigi massi mainitud ja kallakut, esitab uutmoodi väljakutseid, et kahjustamata kätte saaks sealt ja niisama põhjuseta isiklikku vara väga nagu kahjustada ei tohi ka ehk suurtüstukiga minna ja kahvelid läbi torgata. Miski asi peab konkreetselt põlema minema, siis saab päästeameti paragrahvide alusel blokaadi vabastada. Kohtus ei vabanda nii kui nii välja, et kogemata sattus sinna 5 tk risti ja kõigil rehv ka purunenud, öeldakse, et eluliselt mitteusutav.
Vasta

Ärge selle linnuse piiramisega vaeva nähke kui rahvast taha ei saa.
Ma olin ka seda meelt et see aitab aga kui rahvas ei tule siis ei tule.
Pigem midagi ja natuke igalpool et teema pildis oleks ja suurte jõududega lahendada ei saa.
Meil on ju mõjutatuid küll ja võtke liigiti kokku et näiteks hommikul Tartus sõidavad matkaautod tihkelt ringristmikul loosungitega "Ei automaksule" näiteks pool tunnikest.
Sama juhtub veel kuskil, kuhugi veetakse miski käru mis põlema läheb, tsiklimehed sõidavad aeglaselt linnas loosungitega ringi jne jne.
See muutub kähku väga tülikaks, näiteks kui Võrus igal ristmikul autod tiirutavad pole sellist arvu ametimehigi et see ära lahendada.
Tallinnas hakkavad Usa autod 5 miili tunnis linnas sõitma kõrvuti mitmerajalistel teedel, ringidel...kusiganes.
Lõpuks ajab parmupilv ka põdra võssa ära, kuigi jõuga nad ei teeks midagi.
Vasta

(24-10-2023, 08:10 AM)deus Kirjutas:  
(23-10-2023, 21:58 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Ei loe seal mingid võtmed ega numbrid. Veetakse minema ja pärast selgitatakse midaiganes.

Seepärast saigi massi mainitud ja kallakut, esitab uutmoodi väljakutseid, et kahjustamata kätte saaks sealt ja niisama põhjuseta isiklikku vara väga nagu kahjustada ei tohi ka ehk suurtüstukiga minna ja kahvelid läbi torgata. Miski asi peab konkreetselt põlema minema, siis saab päästeameti paragrahvide alusel blokaadi vabastada. Kohtus ei vabanda nii kui nii välja, et kogemata sattus sinna 5 tk risti ja kõigil rehv ka purunenud, öeldakse, et eluliselt mitteusutav.
Arvan üks 50-100 autot vajalikud olema et see mägi väga efektiivselt kinni panna.Pealinnas on puksiire ma ei usu et üle 30 kes seda lahendama hakkab ja kui need autod on ebamugavalt pandud arutatakse seda lahti vähemalt tööpäeva. Keegi ei taha küll trahvi saada ja enamus ei saagi kui suudab veenvalt esitada et tuli ummikut vaatama aga ta ei mahtunud ümber pöörama ja tema sõitis kinni järgmine auto.
Vasta

https://roheportaal.delfi.ee/artikkel/12...endamisele

"Liikuvuseksperdid ütlevad, et riik võiks tõsiselt kaaluda ka läbisõidu maksustamist"

See riik on tõesti KINDLATES KÄTES! 
Ptüi!
Vasta

Jäi silma hästi investeeritud maksumaksja raha musternäide...
Vasta

Tsitaat:Kõige õigem oleks, kui inimesed valiksid, kui suure osa rahvuslikust koguproduktist tohib valitsus võtta oma kulutusteks. Mis see protsent on – kas 30 protsenti, 35 protsenti, äkki isegi 40 protsenti? See oleks mingi konsensus ja selle järgi saaks plaanida kulutusi ja muud. See võib aasta aastalt natuke kõikuda, aga sellest peaks kinni pidama. See oleks fair deal.

Järgmine küsimus on, kuidas see kokku korjata. Aga number üks on ikkagi, kui palju kokku korjata.
https://www.err.ee/1609147138/rain-lohmu...itoomisega 


No maksudega võib alustada ka teisest otsast. Mitte kuskohast ja kellelt kui palju vaid panna mingi piir ette kuipaljuga peab riik hakkama saama ja mitte üks sent rohkem. Nuputagu seda kuidas hakkama saada olemasolevaga, mitte kust veel võtta.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Huvitav usutlus. Siiski on läbi tema jutu tunda teatud hirmu riigi, kui sellise ees. Kas just seesama riigihirm, millest rääkis Reinsalu ja mis tundub viimaste aastate jooksul tekkinud/tekitatud, aga teatud hirm oma sõnakasutuse ja väljenduste osas on ülal. Samas, eks ole mehel vastutust ka ja kui iga su sõna võidakse ühel päeval meelde tuletada, küsides - mis see veel oli, siis on ehk tõesti mõistlikum läbi lillede rumalusele vihjata.
Vasta

Ja nii see raha ära kulub siia ja sinna...

On kuskil olemas andmed palju tegelikult tervel riigiaparaadil on töölähetusi ja "töölähetusi"?
Väga raske on maksumaksjal jälgida kuhu ta panus ära kulub...
Vasta

(31-10-2023, 17:47 PM)2715 Kirjutas:  Ja nii see raha ära kulub siia ja sinna...

On kuskil olemas andmed palju tegelikult tervel riigiaparaadil on töölähetusi ja "töölähetusi"?
Väga raske on maksumaksjal jälgida kuhu ta panus ära kulub...
See ongi tegevuspõhise riigieelarve eesmärk, et oleks võimalikult võimatu saada ülevaadet isehakanud uusaadli, ehk ametnikepartei "koolitustest", "tasemetõstmisest" ja "teabepäevadest". See kõik on omaette tööstusharu.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Õhtust!
Mina arvan, et ministerid (ka hr. Võrklaev), peaminister jne on tegelikult väga toredad ja tublid eestimeelsed inimesed, lihtsalt neil on juhtunud selline si.ttavõitu amet (no on minulgi, kuigi ma ei tea täpselt, mis amet mul on, ametijuhend iseenesest on olemas, nõutav on põhiharidus ja vene keele oskus suhtlemistasansil). Nad lihtsalt peavad seal Euroopas käima, et meie eesti huve kaitsta ja see Viiupaltika raudtee ju veel ei tööta, autoga on ka nagu on, kohe tulevad kasulikud maksud peale ja pole mõtet endale kahjulikke harjumusi salvestada, lihasmälu jms värk. Variant oleks, et kutsuda euroopa kolleegid siia, näiteks Väätsal Eesti Jalgrattamuuseumis on täiesti konverentsisaal olemas, ka oleks võimalik teha väike tiir Väätsa rabas ja korjata hiliseid jõhvikaid, pärast kuhugi suitsusauna, mis muidugi oleks köetud elektriga, et jalajälg oleks roheline, mis sellest, et nr 68.
Aga lennata on vaja ja peame olema pildidl, juba mitukümmend aastat tagasi meie EPT juhataja käis Euroopas (Saksamaal) ja koju jõudes vastas töötajate küsimusele, et kuda läks ja kas kasu ka oli - jah, kontaktid said vahetatud ja kilekotitäis pakketurvast jäi võõrustajatele imetleda...
Palun jälle mitte kusta, projekt on olemas ja minu peale kusemine teeb mind väga kurvaks!  Sad
Vasta

Viimaseid rahandusministri sõnavõtte  kuulates on ikka vajadus mõisa üleval pidada ,loll rohejutt käib asja juurde ,sest nii on moodne .Tegelikult tuleks kehtestada parem maks mida kõik peaks tasuma ,näiteks peeretamismaks. Seda ju saab nullist kuni lõpuni kõigilt tuima näoga kasseerida.
Automaks sellisel kujul on ikka puhas varamaks .Loodushoid ja kapitalism ei ole nagunii ühtekäivad asjad.
Vasta

Hämmastav kuidas jumalad viitsivad ikka jaurata. Lihtsam oleks kehtestada riiklik obrok e. riigimaks iga hinge pealt (näit. tonn aastas) - kuna riigikassa on tühi siis nüüd peavad kõik maksma selmet erinevaid vabandusi erinevatele maksudele välja mõelda.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne