[poolitus] emotsionaalselt ja teemaväliselt automaksust

Peale eneseületust see asjandus läbi lugeda eile ja siis mõtiskledes, et kui palju peaks miskit viskilaadset toodet konsumeerima, et asi loogiliseks muutuks, tulin täna hommikul mõttele, et äkki kodanik lihtsalt pani selle teksti kirja, et miskit valitsusvastast meeleülu üles kütta. Muud mittemeditsiinilist seletust sellisele idiootsusele olla ei saa lihtsalt.
Vasta

Neid reitinguid pole mõtet praegu jälgida. Valimispäevaks (see ju väga kaugel) on kõik selle unustanud ja jälle "loetakse häid sõnumeid huultelt". Läheb nagu tavaliselt, sest rahva mälu on lühike. Eriti hää on rahva mälule kui algul lubatakse põrgut aga hiljem kehtestataks poolpõrgu. No näete kui hea valitsus meil, peab ikka tema poolt hääletama. Praegu ilmselt käibki see põrgu vähendamine paradiisi suunas ja kõik jäävad varsti rahule.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

https://www.youtube.com/watch?v=QTrwDPkZ_jQ

Link ka kus istuv peaminister riikliku väljapressimisega tegeleb.
Lisaks sellele et see hea tava pole võiks see olla ka keelatud tegevus.
Kuidas tunduks kui mul oleks autojuhid tööl kes palka juurde tahavad ja ma ühemõtteliselt ütlen et selle eelduseks nad peavad automaksu vastast propagandat tegema hakkama?!?!
Tahab keegi järgi proovida palju ametkondi selle peale tegutsema hakkavad?

Riiklikul tasemel sellist asja teha siis ma eeldaks et president ja õiguskantsler tõusevad püsti ja ütlevad konkreetselt et see pole lubatud.
Vasta

Võrknuhtlus koos printsessiga ei kavatsegi maksupommist loobuda, vaid lasevad kuni piduliku lõpuni(ametiaja)
President on vist ainus, kes võib olukorra päästa. Kas ta suudab rahva poolele üle tulla, või laseb nohisedes selle jama seaduseks teha...



https://sport.postimees.ee/7895265/eali-...tagasilook
Vasta

Lugesin seda põhjendust, kus musvalgel kirjas, et Vips ja Tänak suudavad automaksu probleemideta maksta. Loomulikult suudavad, probleem on ju järelkasvus, täpselt samamoodi nagu ka vanaautode puhul. Kange soov on hävitada seda baasi, kuskohast mõlemad harrastused välja kasvavad - kuuri taga seisvatest "üliohtlikest, meeletult reostavatest" niinimetatud romudest. Sealt saavad alguse mõlemad harrastused, ühel puhul kuuri kõrvale põllule rallitama, teisel puhul doonoriks sarnastele museaalikandidaatidele. Kui see baas ümber sulatatakse, siis on mõlemas seltskonnas järelkasvuga kellad enamvähem. Vandlist tornis seda ei mõisteta kahjuks.
Huvitav oleks teada, et miks ksf indreksirk pole sel teemal sõnagi öelnud? Kas seepärast, et tema huviorbiidis olevad autod on seoses vanuse ja registris mitteolemisega nagunii väljaspool ohtu?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(10-11-2023, 22:24 PM)Marko Kirjutas:  Lugesin seda põhjendust, kus musvalgel kirjas, et Vips ja Tänak suudavad automaksu probleemideta maksta. Loomulikult suudavad, probleem on ju järelkasvus, täpselt samamoodi nagu ka vanaautode puhul. Kange soov on hävitada seda baasi, kuskohast mõlemad harrastused välja kasvavad - kuuri taga seisvatest "üliohtlikest, meeletult reostavatest" niinimetatud romudest. Sealt saavad alguse mõlemad harrastused, ühel puhul kuuri kõrvale põllule rallitama, teisel puhul doonoriks sarnastele museaalikandidaatidele. Kui see baas ümber sulatatakse, siis on mõlemas seltskonnas järelkasvuga kellad enamvähem. Vandlist tornis seda ei mõisteta kahjuks.
Huvitav oleks teada, et miks ksf indreksirk pole sel teemal sõnagi öelnud? Kas seepärast, et tema huviorbiidis olevad autod on nagunii seoses vanuse ja registris mitteolemisega nagunii väljaspool ohtu?

Lisaks eelpoolmainitule lisaks veel "vanade romude" kasulike omaduste hulka tehnikahuvi, tehnilise taibu ja üleüldse igasuguse tehnilise harituse tekke. Kui noortel inimestel pole odavat ja kättesaadavat tehnikat, mida noorest peast nokitseda, ei teki ka tehnikahuvi. Ja kui huvi ei teki, ei saa tekkida ka tehniline mõtteviis, tehniline taip, tehniline loogika. Ja kui puuduvad selliste huvidega noored, muutuvad ka vastavad erialad kõrg- ja kutsekoolides veelgi ebapopulaarsemaks ja tulevikus pole tehnilist taipu ja/või -haridust eeldatavatele töökohtadele kedagi palgata. Peab Aafrikast insenere importima...

Indrek Sirgi pärast pole vaja muretseda. Ta on öelnud sel teemal vägagi palju, aga temale omaselt on suunanud oma sõnad sihtgrupile, kellest antud teemal midagi sõltuda võib. Kuulda pole küll võetud, aga mõju on sellegipoolest rohkem kui foorumipostitustel.
Vasta

Lisaks eelpoolmainitule lisaks veel "vanade romude" kasulike omaduste hulka tehnikahuvi, tehnilise taibu ja üleüldse igasuguse tehnilise harituse tekke.


Paraku tikub igasugune haridus/haritus sinnasamma känguma....

loll on loll olla.
Vasta

Järjest sõgedamaks minnakse oma lollakate ideedega.
https://ekspress.delfi.ee/artikkel/12024...maksustada
Vasta

(11-11-2023, 13:39 PM)KertP Kirjutas:  Järjest sõgedamaks minnakse oma lollakate ideedega.
https://ekspress.delfi.ee/artikkel/12024...maksustada

Selle kohta tuli sõbralikus tikutakufoorumis ilus kommentaar:

"Probleem on selles et TTÜ koguaeg laieneb ja Tallinna Loomaaed ka laieneb.
Ma pole uurinud aga vist on servast juba kokku ehitatud ja toimub mingitsorti assimileerumine."
Vasta

(11-11-2023, 17:35 PM)olevtoom Kirjutas:  
(11-11-2023, 13:39 PM)KertP Kirjutas:  Järjest sõgedamaks minnakse oma lollakate ideedega.
https://ekspress.delfi.ee/artikkel/12024...maksustada

Selle kohta tuli sõbralikus tikutakufoorumis ilus kommentaar:

"Probleem on selles et TTÜ koguaeg laieneb ja Tallinna Loomaaed ka laieneb.
Ma pole uurinud aga vist on servast juba kokku ehitatud ja toimub mingitsorti assimileerumine."
Selle kohta on sealsamas kommentaariumis ka pärleid.
Näiteks et "Riik võiks peale automaksu kogumist, ööpäevaringset jälitustegevust, liikumisvabaduse maksustamist, veel taha ka panna, vot kus siis oleks alles edulugu, innovatsioon, avangard!"

Eraldi võiks peatuda artiklis oleval väitel et me oleme need tagurlased kel ikka veel automaksu pole.
Meil on palju muid asju ka mida ikka veel pole.
Pole vastavat elatustaset, pole nii madalat aasta keskmist temperatuuri kui automaksuga riikides ning seda loetelu võiks jätkata.
Vasta

Jäi silma, et jälle leiti koht kuhu riigiettevõtte raha kulutada.
Ikkagi suur firma ja riigi oma ning neil on kindlasti autodel reklaami vaja teha ning see lahendus nagu eraettevõtjal kes paneb autole kleepsu firma nimega 10cm kõrge ja 30cm pikk ei sobi riigiettevõttele.
Eks nad selle ära põhjendavad vajadusega osutada kvaliteetsemat teenust...
Vasta

Noh, see on nii ja naa, pigem saaks öelda, et tore on näha, kuhu kallim kilovatttund läheb. Kui aga tahad saagida puid maksuraha sihtotstarbelise kasutamise teemal, siis tuleb praeguseks 290 milkut maksuraha kulutanud õlitehas, millele pidurit tõmmati. Vähe sellest, et kui isegi saab detsembriks asjad jonksu ja ehitust jätkata ehk ei pea kõike kohaletoodut prügikasti viskama (Näete ikka irooniat siin?) ja otsast alustama, siis tänu kiimaministeeriumile ja rohepöörastele loodi investoreid hirmutav pretsedent. Kes tahaks investeerida riiki, mis lihtsalt lampi pidurit tõmbab? Me nagu pole juba 30 aastat tiblastan aga käitumine kohati on endiselt selline.
Vasta

Kõigile (vana)autosõpradele on häid uudiseid! Vaenlane nr1 ei pääsenud isegi erakonna juhatusse sisse (võrklaev) Küllap on mainelanguse põhjused ka parteis selge(ma)ks saamas. Seevastu hr. Helenius teatas, et riigiaparaadis on iga viies töötaja ilmselt parasiit ja need võiksid hommepäev koju jääda! Jään põnevusega järge ootama.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(18-11-2023, 20:05 PM)Marko Kirjutas:  Kõigile (vana)autosõpradele on häid uudiseid! Vaenlane nr1 ei pääsenud isegi erakonna juhatusse sisse (võrklaev) Küllap on mainelanguse põhjused ka parteis selge(ma)ks saamas...
Tänane luuser on isegi peaaegu et laulu sisse pandud  Big Grin
https://vikerraadio.err.ee/1609168640/sa...i-pohlad-2
Vasta

Nooh, Heleniuse suust meenub ka midagi sellist - et ta on nördinud sedavõrd tagasihoidliku varamaksude tõusu üle, nagu antud viletsus kevadel plaanis. Õnneks tuldi härrale vastu ja vähemalt automaksu osas saab ta endisest rohkem panustada. On küll arusaadav, kui ta Rootsi Kuningriigi kodanikuna on harjunud oma sissetulekutest kohe riigile poole ära andma ja hiljem kaudselt ka teise osa, kuid kas seesuguse eduloo kordamist võõral maal nüüd otsesõnu nõudma hakata, ma ei tea.
Vasta

(18-11-2023, 23:55 PM)alfredo Kirjutas:  Nooh, Heleniuse suust meenub ka midagi sellist - et ta on nördinud sedavõrd tagasihoidliku varamaksude tõusu üle, nagu antud viletsus kevadel plaanis. Õnneks tuldi härrale vastu ja vähemalt automaksu osas saab ta endisest rohkem panustada. On küll arusaadav, kui ta Rootsi Kuningriigi kodanikuna on harjunud oma sissetulekutest kohe riigile poole ära andma ja hiljem kaudselt ka teise osa, kuid kas seesuguse eduloo kordamist võõral maal nüüd otsesõnu nõudma hakata, ma ei tea.

Pole vaja teha järeldusi ühest lausest, mille ma pikast ja põhjalikust artiklist siia tõstsin! Veel vähem on siin ilkumiseks põhjust...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(19-11-2023, 00:28 AM)Marko Kirjutas:  
(18-11-2023, 23:55 PM)alfredo Kirjutas:  Nooh, Heleniuse suust meenub ka midagi sellist - et ta on nördinud sedavõrd tagasihoidliku varamaksude tõusu üle, nagu antud viletsus kevadel plaanis. Õnneks tuldi härrale vastu ja vähemalt automaksu osas saab ta endisest rohkem panustada. On küll arusaadav, kui ta Rootsi Kuningriigi kodanikuna on harjunud oma sissetulekutest kohe riigile poole ära andma ja hiljem kaudselt ka teise osa, kuid kas seesuguse eduloo kordamist võõral maal nüüd otsesõnu nõudma hakata, ma ei tea.

Pole vaja teha järeldusi ühest lausest, mille ma pikast ja põhjalikust artiklist siia tõstsin! Veel vähem on siin ilkumiseks põhjust...
Noh, olles hr. Heleniuse esinemisi varem lugenud, siis tema on küll viimane, kes mistahes maksutõusu vastu võitlema hakkaks. Praegune sõnavõtt on momeelest ainult üks väike tükk "Isamaa" Refivastasest mittesõjalisest erioperatsioonist.

Aga rehvormi juhatuse koosseisu kohta kirjutas hr. Kärner Postimehes järgmise kommentaari:
"see on küll halvasti, et Eesti läbiaegade üks tugevamaid ministreid reformi juhatusest välja jäi. Temast tugevama ministrina meenub ainult Eesti Kitsekasvatajate Liidu esimees, minister Repinski."
Vasta

https://www.err.ee/1609174468/riik-loob-800-000-eurot-maksva-rohe-eesmarkide-moodiku
Kui varem tegeleti riiklikult igasugu "siia ja sinna" kuludega, siis nüüd on võetud teha midagi teisiti ja valmistada üks mõõdik!
Pole ka eriti kallis, kõigest 833 000 eurot.
Harimatutele võib jääda mulje, et tegemist on eriti kalli ja kasutu fooriga aga see on nende enda mure.
Vasta

Mnjah pigem võiks ID-kaardi korda teha! Allkirjastamine õnnestub tavaliselt teisel või kolmandal katsel, ma ei pea seda normaalseks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

ID kaart on toimiv asi iseenesest kuid reaalselt jukerdab ja sel lihtsal põhjusel et meie erinevaid süsteeme tabavad järjekindlat küberrünnakud , sellest meile väga rääkida ei taheta , pigem ikka rohepöörde eduloost
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 14 külali(st)ne