09-12-2002, 00:23 AM
Küsimus on lihtne. Kas keegi on sellist aparaati oma silmaga kohanud? See on minu absoluutne lemmik mudel mosude hulgas. Vähe usutav, et sellist veel kohata võib. Veel vähem osta.
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: valdo
Kus ja millise talu hoovis? Kui annad
teada mois@mois.ee, siis võin põgusa pilgu
järgmisel möödasõidul peale heita.
Kere järgi on muide 410/411 raske ära
tunda, kui sillad kadunud. Praktiliselt
ongi tegi ju 4WD veermikule tõstetud sedaani
kerega. Umbes nii, nagu GAZ M-7s oli
GAZ 69 raamile ja käiguosale tõstetud Pobi
kere.
Parimat,
Valdo
unicweb Kirjutas:Kas pildil olev masin on 411?Pildi järgi küll raske otsustada,aga arvan,et ei ole.Miks? 4x4 Mossel asus tagasild vedrupaki all(nagu veoautodel),see tõstis kere märgatavalt kõrgemale.Lisaks oli ka esisild sõltuva vedrutusega,lehtvedrudel.Sild sammuti vedrupaki all.Ja kui nüüd õieti mäletan,siis vedru kiiged olid esistange pool,need peaksid fotol siis ka näha olema.Ja vist ei olnud võimalik originaalsildadele paigaldada standard ilukilpe,aga selles viimases võin küll eksida.Kusagil 85-86 aastal sõitis Tartus üks 410 ringi,esisild oli küll originaal,aga vedavana enam ei toiminud(kardaan puudus ja kuna alla ei roninud,siis võis sealt puududa ka jaotuskast)
flanagan Kirjutas:unicweb Kirjutas:Kas pildil olev masin on 411?Pildi järgi küll raske otsustada,aga arvan,et ei ole.Miks? 4x4 Mossel asus tagasild vedrupaki all(nagu veoautodel),see tõstis kere märgatavalt kõrgemale.Lisaks oli ka esisild sõltuva vedrutusega,lehtvedrudel.Sild sammuti vedrupaki all.Ja kui nüüd õieti mäletan,siis vedru kiiged olid esistange pool,need peaksid fotol siis ka näha olema.Ja vist ei olnud võimalik originaalsildadele paigaldada standard ilukilpe,aga selles viimases võin küll eksida.Kusagil 85-86 aastal sõitis Tartus üks 410 ringi,esisild oli küll originaal,aga vedavana enam ei toiminud(kardaan puudus ja kuna alla ei roninud,siis võis sealt puududa ka jaotuskast)
Lugupidamisega Flanagan