24-08-2004, 20:31 PM
unicweb Kirjutas:Mis mudeliga siis on tegu? Vaatasin tarka raamatut ja seal oli et ainult 411 on sellese iluliistude kombinatsiooniga.No iluliistud ei määra konkreetset mudelit,sellised iluliistud olid veel ka 407 ja 403-el.403IE oli juba sootuks teistsuguste iluliistudega
flanagan Kirjutas:unicweb Kirjutas:Kas pildil olev masin on 411?Pildi järgi küll raske otsustada,aga arvan,et ei ole.Miks? 4x4 Mossel asus tagasild vedrupaki all(nagu veoautodel),see tõstis kere märgatavalt kõrgemale.Lisaks oli ka esisild sõltuva vedrutusega,lehtvedrudel.Sild sammuti vedrupaki all.Ja kui nüüd õieti mäletan,siis vedru kiiged olid esistange pool,need peaksid fotol siis ka näha olema.Ja vist ei olnud võimalik originaalsildadele paigaldada standard ilukilpe,aga selles viimases võin küll eksida.Kusagil 85-86 aastal sõitis Tartus üks 410 ringi,esisild oli küll originaal,aga vedavana enam ei toiminud(kardaan puudus ja kuna alla ei roninud,siis võis sealt puududa ka jaotuskast)
Lugupidamisega Flanagan
Tervitades ,Flanagan