vaja abi gaz 52 kohta
#21

(26-11-2013, 10:47 AM)MAZ Kirjutas:  ... Paljud kasutavad töötava mootoriga, vett tilgutada mootorisse ...
Vee tilgutamine oli tahma ja nõe puhastamiseks.

hp
Vasta
#22

(26-11-2013, 15:37 PM)motamees Kirjutas:  
(26-11-2013, 10:47 AM)MAZ Kirjutas:  ... Paljud kasutavad töötava mootoriga, vett tilgutada mootorisse ...
Vee tilgutamine oli tahma ja nõe puhastamiseks.
See alati ei tööta ning olenevalt,kui hull tahmakiht mootori põlemiskambris on võib kuluda pikk aega,enne kui sellest sealt lahti saab.


Vasta
#23

Me pole vee pikka tilgutamist küll praktiseerind. Õllepudelitäis vett ja valasime täispööretel nii kiiresti sisse, kui mootor jõudis "alla neelata". Pärast seda olid küünlad küll puhtad. Mäletamist mööda jõudis umbes 10sekundiga pudeli tühjaks juua.

hp
Vasta
#24

(26-11-2013, 16:41 PM)motamees Kirjutas:  Me pole vee pikka tilgutamist küll praktiseerind. Õllepudelitäis vett ja valasime täispööretel nii kiiresti sisse, kui mootor jõudis "alla neelata". Pärast seda olid küünlad küll puhtad. Mäletamist mööda jõudis umbes 10sekundiga pudeli tühjaks juua.

Ega jah, solksutamisega sooja ei saa ega tilgutamisega mootorit puhtaks. Kui juba siis sorinal ja paha ei tee see kindlasti.

Vanasti räägiti, et diislile ei või vett panna, et surveaste selleks liialt suur. Vanakooli eelkambrita diisli puhul on ka see müüt kummutatud. Tõsiküll, sorinal ei julgenud valada, mine tea... pihustasin pump-pudeliga sooja vett nii liitri-poolteist läbi kone ja ei olnd hullu miskit.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#25

Kadunud Karbussi-Jaan õpetas,et õhupuhastaja tuleb maha krudida,kallata pudelist destilleeritud vett(justnimelt ainult!) töötavasse mootorisse ja just niipalju,et ära ei lämmata ja seda suurematel pööretel. Kui liiga palju kallata,pidi rõngad puruks lööma. Ja seda kindlasti...
Vasta
#26

Mina olen kogu aeg kasutanud seisnud mootorite elluäratamiseks poltidele mõeldud roosteärastajat. Rostlöser ja muud taolised. Ilmselt koosneb see aerosool peamiselt petrooleumist. Õhtul küünlad maha, pudel ilusti silindrite vahel ära jagada, küünlad tagasi ja järgmine päev käima. Annab reaalselt kompressiooni tõusu paar atti.
Vesi kihutab tahma välja, et ta rõngaste vahele ulatab, ei usu. Pealegi on üledoseerimine väga lihtne ja väga ohtlik.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#27

Vee teema tundub ohtlik. Ei tea millal midagi nihu laheb. Vana mootor ja puha. Kas se on oige et panen teise käigu sisse ja litsun vahe gaasi. Poordet lahevad liiga madalale et sureb valja. Aga kui litsun ornalt korra gaasi ja lasen lahti korra ja siis uuesti litsun siis pole jana lidub nagu noor hunt
Vasta
#28

Vaata hoovastik üle, tihti juhtub ,et see jääb kinni. Aitab WD-40,mida tuleb lasta liite kohtadesse.
Lisaks võib olla,et kiirenduspump on seismsega natuke kinni jäänud.

Täpsustav küsimus, kas karburaator on peal 1 lõõriga ehk K-22G või 2 lõõriga ehk K-126I ?


Vasta
#29

(26-11-2013, 10:35 AM)gaz52 Kirjutas:  Noni. Sain hetkel masina käima. S6itis korralikkult. Ainult suitses algul kole palju. Aitäh n6uannete eest. Lisan masinast paar pilti ka selle nadala jooksul ehk.

Esiteks vaata mis bensiin paagis on? kui ikka aastaid seisnud, siis vaheta värskema vastu. 52.-l peaks see küll imelihtsaks olema tehtud (kahtlustan, et tehas lausa soosis tonnkilomeetrite juurdekirjutust, bensiini mahakandmise näol). Mul siin kaasaegsem muruniiduk ja saag ei soovi eriti pool aastat seisnud kütusega tööd teha.
Petrool kolvi peal, teeb vaid head, ainult, et õlivahetust peale seda mitte unustada Wink.


Vasta
#30

Kiirendus bump toimib kytus on uus. 6li vahetaks kindlasti ära.
käima laheb nagu sipsti ja toodab ideaalselt.
Vasta
#31

TÄIESTI MASNDAVSad
Suretasin masina 1 minutiks välja. Ennem käima panemist läks väga häguselt käima ja suretasin 1 mintaks välja ja ei lähe nam lihtsalt käima. milles võib olla brobleem. ma ise arvan et kütust vähe võitu ja siin kerge kallak. täna kaotasin lootuse homme lukkan allapoole ja proovin . kui siis ka ei lähe siis ei tea kus viga nuud on :/
masin tõõdas kokku 3 või 4 p ilma jamatetta
Vasta
#32

Kaks võimalust:
a. vene küünlad ei taha enam toimida
b. kondensaator andis otsad ja sädet pole.
c. süütepooli takisti on omadega õhtul aga siis vähemalt korra lubaks aga ei jääks tööle üldse.


Vasta
#33

ilmselt kuskilt mingist lühisest. ma usun et mingi takkisti või midagi.[/align]
Vasta
#34

Tundub et sellest teemast tuleb analoog "MB muruniiduki " teemale...jälgides teemaalgataja mõttekäiku.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#35

kui käivitad ja jätad kohe seisma siis võib vabalt ka täis tõmmanud olla selle jauramise peale, vaata misnägu küünlad on.



Vasta
#36

Kasutan vana teemat ära. Käsil mõningate GAZ veoauto juppide baasil haagise ümberehitus. Kas kuue auguga velgede järgi võib oletada et tegu on Gaz 52 sillaga? Kas sinna sobiks kolme auguga Gaz 53 veljed?
Kuidas sellisel sillal rattalaagrite määrimine on? Rattad liiguvad ilusti ja lõtke ei paista, aga aastaid seisnud. Tahaks värskemat õli/määret juurde lisada. Kuidas peaks lähenema?
Samuti, kui kellelgi on pakkuda sinna sobivat ratast, mis oleks vähemalt nii palju konditsioonis, et õhku peaks, siis võiks olla huvi selle järele. Eelistatult 2tk.
Kui kellelgi vedeleb kusagil sarnase olekuga veoauto raami, siis tegelt oleks huvi ka raami järele. Või siis ainult pikitalade järele. Vajalik pikkus minimaalselt ca 5,5 meetrit. Tartu-Põlva-Võru piirkond eelistatult.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#37

Määrib neid peaülekande õli. Palju seisva ja aeglaselt liikuva (ning võimalik, et taldrikuta) silla korral võiks seda olla siis rohkem.

Kui raamitalasid on vaja tiislipoolsesse otsa, siis üsna lähedale laiuses ja kõrguses tuleb  nõukaaegse sõnnikulaoti tiisel. Tagant on lihtsam pikendada sobiva karbiga. Raamitala ei ole mugav materjal töötlemiseks.

Kui pealinna sektorisse satud, siis mul tuultpidavaid, kuid teelesobimatuid rattaid on.
Vasta
#38

(28-12-2023, 13:18 PM)olli Kirjutas:  Kasutan vana teemat ära. Käsil mõningate GAZ veoauto juppide baasil haagise ümberehitus. Kas kuue auguga velgede järgi võib oletada et tegu on Gaz 52 sillaga? Kas sinna sobiks kolme auguga Gaz 53 veljed?
Kuidas sellisel sillal rattalaagrite määrimine on? Rattad liiguvad ilusti ja lõtke ei paista, aga aastaid seisnud. Tahaks värskemat õli/määret juurde lisada. Kuidas peaks lähenema?
Samuti, kui kellelgi on pakkuda sinna sobivat ratast, mis oleks vähemalt nii palju konditsioonis, et õhku peaks, siis võiks olla huvi selle järele. Eelistatult 2tk.
Kui kellelgi vedeleb kusagil sarnase olekuga veoauto raami, siis tegelt oleks huvi ka raami järele. Või siis ainult pikitalade järele. Vajalik pikkus minimaalselt ca 5,5 meetrit. Tartu-Põlva-Võru piirkond eelistatult.
Sobivad 53 veljed. Ülearu selliseid tuult pidavaid rattaid on. Kui diffri välja võtad siis pööra auk ikka üles poole. Big Grin Vala õli sisse ja keevita auk kinni . võid õli  valamiseks mingi punni ka aretada.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne