Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
31-12-2023, 18:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-12-2023, 18:31 PM ja muutjaks oli
gruppen.)
No selle kirjandustõlke/foorumi/tõlgendamise abil millegi välja selgitamine on nagu on.
Aga vast see lause on kummaline:
"Jalagaasiga käega manipuleerides, saan kuidagi 200m sõidetud, nagu ikka, iga vähegi sügavama vajutuse peale hakkab röökima"
Ehk, et pump ikkagi reageerib vähemalt gaasipedaalile? Probleem on käsigaasi hoovas? Hoovastikus üleüldse? Mõnes lisaks pandud vedrus, vales kohas?
See pump ei lähe ju kontrollimatult pöördesse, kui pedaali käega üles sikutades, pöörded alla tulevad.
Aga variant, et pump maha. Pimenuuti pidi kruustangide vahele, latihoovastikust sõrm nii vastu korpuse serva lükata, kui saab ja regulaatori korpus lahti poltida ning maha võtta. Purunemine vihtide juures võib toimunud olla küll, seda on siis hea harutada.
Postitused: 4,695
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
See pump tuleks maha võtta ja viia kellegile kes asja jagab...Niivisi jäädki nöökima ja võib jumal teab millega lõppeda...
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Ma peaaegu tahaks öelda, et võta see pump maha ja saada mulle pakiautomaati ning ma lasen ta stendist läbi ning vaatan, milles ja kas see probleem seal on. Ära remontida saaks ta ka, kui viga leitud aga. Kas sa suudad pumba ise tagasi panna, küttetorud uuesti kinni nii, et kütet ei leki ja õhk väljas? Sest muidu sa ei saa seda ikka ise käima. St see abistaja peaks sulle ikka lähemalt võtta olema, kui mina.
P.s käsigaasi tõmmates-lükates ei muutu midagi mootori pöörete juures, kui pöörded ise suurenevad? Maha saab ainult pedaalist üles sikutades?
Postitused: 1,401
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(01-01-2024, 11:27 AM)v6sa Kirjutas: Odott, siin on päris oluline küsimus nüüd: kuidas Sa "lõhkumaläinud" mootori välja suretad?
T40l peaks saama kompressiooni "välja lülitada" dekompressori hoovast.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Siin on vaja, et keegi kohapeal selle üle vaataks ja see foorumis kirjutamine ei anna enam midagi. Kui sul jätkuvalt see mosse sumbuti küljes on siis see võib ise igasugu huvitavatest häälte ja sädemetega maha saada.
Teisalt võib sul lihtlabaselt gaasihoovastik puruks olla või lihtlabaselt sodi sisse külmunud olla. Ei tea, pole su traktorit näinud.
Fakt tundub see olevat, et pump reageerib mingil määral gaasipedaali vajutustele aga tundub, et käsigaasihoob ei mõjuta nagu midagi.
Ma alustaks sellest, et traktorit ei käivitagi, vaid tekitaks olukorra, kus nii pedaali vajutus, kui käsihoova alla tõmbamine, pumba küljes hooba liigutama hakkab. Ja siis vastupidi tehes ka.
Reaalne elu on see, et niimoodi kolme lause kaupa ei saa ööd ega mütsi aru, mis viga on, mis sümptomid on või millal need on. Kas see "röökimine" on vaid miinuskraadidega või ka sulailmaga või kui palju t-40 mosse summutiga üleüldse röögib.
Kas gaasihoovastik üldse toimib ja liigub normaalselt? Head uut aastat!
Postitused: 1,350
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Nüüd tuli külm peale ja ei saa enam katsetada, pole mõtet piinata.
Gaasihoovastik töötab minu hinnangul, nagu ta alati on töötanud. Töötavad mõlemad, nii käsi, kui jalagaas. Lihtsalt isegi, kui käsigaasi keerad peale 0.5cm, siis läheb mootor elajalikult pöördesse, mida ta varem kunagi ei teinud. Viimati, kui sellega mässasin, siis saavutasin teadmise, et soojaga asi toimis, nagu peab. Jupsima hakkas sel aastal, külmade tulekuga millalgi. Järelemõeldes, kui mootor soojaks sai ja andis temperatuuri edasi ka pumbale ja kosule, hakkas ka miinuskraadidega ise tööle.
Postitused: 4,450
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(01-01-2024, 17:19 PM)pannkook Kirjutas: hakkas ka miinuskraadidega ise tööle.
Et läks käima starterist???
Jutt on ikka vääääääääääääääääääääga segane.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 4,695
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
01-01-2024, 19:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-01-2024, 19:52 PM ja muutjaks oli
muska71.)
Kevadel lääne pumba peale panin läks ka lõhkuma ja kuna enda mõistus enam peale ei hakanud siis kapipost viis oisusse,seal pandi teine vedru ja keerati stendis küttekogus paika ja isegi ei plommitud ja masin laulab...tahtis ka ülitäpset pritsehetke.Teisip viskasin kappi ja laupa võtsin korras pumba kapist välja ja peale...Ka kordagi ei nutnud ega halanud siin...Ise ei suuda kõike jagada ja kui ei jaga ise siis teeb inime kes jagab asja,nii lihtne see ongi...Kui mälu ei peta siis sul varemgi mingeid probleeme olnud kus ise ei jaganud.
Minu pump oli sülitanud mootorisse 3-4 korda suurema koguse kütet kui ette nähtud ja pidigi lõhkuma minema...
Postitused: 6,915
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Ehk paned siis lõpuks sinna ühe korraliku tagastusvedru hoovale? Saab teema lõpetada....
Ajutiseks testimiseks saab kasutada kasvõi konksudega koormakinnituskumme. Kunagi oli mu Pobedal pool aastat püksikumm gaasipedaali liigutamas
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.