See teema sai minu poolt kunagi tehtud just selleks, et leida omale uuem ja asjalik kaubik.
Saigi leitud ja õnnelikult kasutatud. Äkki aitab nüüd kedagi veel kes leiaks sama
Nüüd tegelikult on see minu leitud kaubik seisnud juba mõne kuu aia ääres ja ootab oma saatust.
pole jõudnud isegi korralikult ära koristada veel.
Sest sai kõrvale võetud uuem ja noorem vend ning sellega kohe uuesti tööle.
Muidu siin ei pakukski aga kaubik natuke erilisem ja oleks väga hea toorik nt. matkabussi ehitamiseks.
Saab püsti sees jalutada, jagub ruumi magada ja elada ning bussil on jõudu kogu koormaga ka kõrgemale mäkke ronida.
Täna paberites 3 kohaline aga reaalselt on 2 kohaline (2ne iste kaasa)
Täna hetkel on sisustatud kui töömehe kaubik koos sahtlite ja riiulitega, nn. liikuv töökoda.
Töörista akude laadimiseks on Inverter sees.
Mõtlesin ise erinevaid plaane aga noh reaalsusel on piirid ja mõistus keelas.
Lihtsalt omal on projekte liiga palju käes ja pooleli.
Ehk siis 2011 a. Ford Transit, pikk ja kõrge, mootoriks 5 silindriline 3,2L ja 147 kw
tagavedu ja 6k. manual kast. Tehnika on kõik tavalisest 2,4 transitist oluliselt tummisem.
Nagu ka siin kajastatud kunagi siis sai mootoris kolvid kunagi katki lastud ja seejärel korralikult uuesti mootor ära tehtud.
Puuritud, uued kolvid, korralikult puhastatud ja pestud, kõik mis oli kulunud sai asendatud ja korrektselt kokku lapitud,
küttesüsteem läbi pestud, pumba remont, uued pihustid jms. Ehk sai tehtud korralikult ja omale.
Mootor siiani eeskujulik ja üldse tehniliselt väga heas korras.
Mis mureks ? kere tahaks natuke siit sealt lappida - üldse mitte palju ja mitte nii jube.
Värv on pleekinud ja noh üldiselt on asi kasutatud. Meie jaoks asi natuke vananes ja tekis "vajadus" uueneda.
Komplekt kasutatud esitulesid ja stangeplastik kaasa viimane erineb samuti väiksematest transititest
Ühed pihustid olid ka riiulis aga nende ajalugu ei mäleta miks
Seega kui on huvilisi - tugev raam, kange mootor kast ja sillad.
Väike kere kohendus siin ja seal kergelt värvida või üle kleepida ja asja jägub veel küll.
Matkabussiks või transpordiks ehk töömehekaubikuks.
Kogu saadav tulu läheks ka siin kajastatud teise ja vanema tehnika sisse.
Ärme siin tehingust rohkem aruta ja kõik selleteemaline käiks läbi personaalse suhtlemise.
saab foorumisõnumi saata või helistada nr. leiab profiilist.
Teemakohaselt siis kogemus oli hea ja oleks jätkanud samasugusega kui oleks olnud uuem selline saadaval.
Mõne erineva Transitiga on saadud aegade jooksul liigelda ja noh seni parim sõidukogemus ja üldse.
Täna selle asendusena kasutatav uuem Transiti generatsioon (2019) oma õnnetu 2L mootoriga ja 96 kw kuidagi ei konkureeri.
Aga pole midagi teha õppisime ringi oma sõidustiili ja saame hakkama. Alates kohalt startimisega kuni pööramiseni on uuemal asi kehvem.
Aga lohutuseks võin öelda, et on hullemaid.