(18-01-2024, 17:28 PM)stretch Kirjutas: Piirkiirusest x km/h aeglasem liiklusvool ei olegi tegelikult liiklusvool, sest reeglina keegi kuskil ees takistab ja eriti teine ja kolmas on mingid saamatud töllid, kellelt tuleks load ära võtta. ...
Mina olen reeglina see saamatu töll, kuna sellisest kuni 10 km/h piirkiirusest aeglasemast sõitjast möödasõit
reeglite kohase kiirusega (+ nn mõõtmisviga) võtab aega ja maad kosmilises mõõtkavas ja pole enamasti võimalik. Loomulikult saaks mööda aga nii palju raha pole, et trahve maksta.
Tsitaat:kui sellise taha tekib rong siis vaadake pigem tema taha teise ja kolmana auto suunas kes ei julga/taha/saa/oska mööduda ja ei hoia piisavat pikivahet, et need kes tahavad, saavad ja oskavad mahuksid tagant tulles vahele põigata.
vaat need "oskajad" ajavadki närvi mustaks, minust üle pidevjoonte mööda ja siis jääb ikka krusa tendi taha töllerdama, sest möödasõiduks on ju vaja ka näha, mis eespool toimub ... ja siis tuleb järgmine Schumacher ja jälle lükkab mind tahapoole, pean pidurdama pikivahe taastamiseks. Kiirus kukub ...
Ise lasen teise-kolmandana pärast seda aeglast olles ikka järjekorras möödasõidu teha esimesel aeglase taga olijal.
Tsitaat:90-ga sõita on lihtsalt nii fucking mugav. Teised ei jää jalgu ja ei pea muretsema kiiruskaamerate pärast.
Vat tegelikult ei ole mugav kiirus
* Sinust sõidetakse kogu aeg mööda ja pead pidevalt pidurdama, kuna ega siis pärast möödasõitu ei panda samas tempos edasi
* Füsioloogiliselt või krt teab mis põhjusel ei püsi see kiirus jala sees, kui mitte jälgida siis on selline "automaatne kiirus" kas 80 või 105-110, neid asendeid suudab jalg gaasipedaalil hoida, aga 90-ga peab kogu aega võimlema, kiirus kõigub üles-alla ja jalg kisub selles asendis krampi.
* Millise käiguga sõita? See pagana euro6 mootor ei vea 6-käiguga 90 km/h püsikiirushoidjaga mäkke, vaid sureb kätte ära, nt Tatra orust üles sõites võib kiirus kukkuda alla 70 ja mootor hakkab "kakkuma". 5-käiguga aga undab tasasel ja allamäge ning nõuab käiguvahetust, kütusekulust ei räägi.
Paned 110 spidol ehk tegelikult mingi 104-ga ja läheb küll 6-ndaga mäkke.
Aga meil on mäed isegi Tartu-Luhamaa nn trassil, kõrvalteedest rääkimata.
* Reeglina on meil niiii hõre liiklus, et julgelt võiks igal pool lubada 100+ kiirusi. See roomamine ajab närvi mustaks ka siis kui oled täiesti tühjal maanteel üksi.