Postitused: 2,712
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Seal on küll mingi lihtsam vooluallikas olemas kuid kas see jaksab akudrelli mootorit ringi ajada?
Või läheb sinna veel eraldi akut vaja?
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 4,694
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Peale igat puhumist puhastad nt käega masina lumest puhtaks,kui gramm jääb ei juhtu midagi ,aga suurt kogust lund sisse ei või jätta.Siiani ei ole probleeme olnud külmumisega.
Postitused: 102
Teemad: 0
Liitus: Jan 2019
Maine:
5
Ma viskasin selle vändasüsteemi ära ja panin londi külge 40cm torujupi käega keeramiseks.
Kaks põhjust:
Esiteks see ülekanne oli üliaeglane. Keerad puhuri ringi ja siis väntad siis pool tundi, masin seisab pm. Nüüd 2 sek ja lont on soovitud suunas.
Teiseks on tehasest londi pöörderaadius pisut üle poolringi. Mul on nüüd 360°. Palav hakkab, saab endale näkku suunata. Või siis sopilistes kohtades "üle õla" sisuliselt selja taha lasta, millest ma enne väga puudust tundsin.
Moodsamat "joystick" keerajaga puhurit olen ka proovinud. Peale ööd õues oli see lootusetult kinni külmunud.
Postitused: 2,712
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Mul on maal veidi võimsam puhur Husqvarna oma.
Sel on ka pööramis võimalus kus vastavalt vajadusele saab vasaku või parema ratta veovõllist lahti ühendada, et masin keeraks.
Tegelikult külmub see mehhanismus kinni ja vedu kaob ära kui hooba vajutad.
Parem on seda masinat soojas ruumis hooda.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 6,911
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(25-01-2024, 18:30 PM)Roomik Kirjutas: Ma viskasin selle vändasüsteemi ära ja panin londi külge 40cm torujupi käega keeramiseks.
Kaks põhjust:
Esiteks see ülekanne oli üliaeglane. Keerad puhuri ringi ja siis väntad siis pool tundi, masin seisab pm. Nüüd 2 sek ja lont on soovitud suunas.
Teiseks on tehasest londi pöörderaadius pisut üle poolringi. Mul on nüüd 360°. Palav hakkab, saab endale näkku suunata. Või siis sopilistes kohtades "üle õla" sisuliselt selja taha lasta, millest ma enne väga puudust tundsin.
Siin on nii hea vigade ja tööprotsessi erijuhtumite kirjeldus, et mu täisautomaatne insener Kulibin läks käima jälle. Sinna võiks ehk sobida hoopis klassikaline laevarool? Ütleme näiteks kuue sarvekesega. Lõpeb igasugune koogutamine üle masina üldse ära. Midagi sellist:
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 364
Teemad: 19
Liitus: Jul 2012
Maine:
9
Mul on ka masinal n.ö kummarda-pane-käsi-külge-keera lumeviskamise süsteem. Alguses mõtlesin ka, et ehitan mingi mugavama keeramise süsteemi - no pole pointi, see käsitsi on suht OK ning pole probleemi seda keerata. Süsteemi pealearetamise ajaga teen teisi asju...
Nüüd külmumise osas anti ka hoiatus, et enne käivitamist kontrollida, et rootor liiguks. Kuna rootori on n.ö. labadega plaat, siis plaadi ja korpuse taha satub igal juhul mingi kogus lund, mis sinna kokku pressitakse. Kuna mootor õhkab sooja, siis mingis osas see lumi ka vesistub ja kui on külmas kohas, siis jäätub.
Olen samuti peale puhastust suruõhuga lumepuhurilt võimalikult palju lund eemaldanud, et ei tekiks jätumise jms veega seotud jamasid. Samas iga kord pole puhtaks puhumine õnnestunud ja rootor kinni jäätunud (ehk mingi kogus lund on sulanud kuhugi alla nurka...). Iga kord enne töölepanemist kontrollin ja kui ei liigus, siis puuklotsiga toksin nii kaua, kui mingil määral liikuma saan. Siis mootor tööle ning vaikselt kangiga ülekannet pingule tõmmates panen rootori tööle. Kui ta juba töötab, siis pole enam probleemi.
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":
https://www.facebook.com/groups/471167806998913