Ikka ja jälle seda automaksu!

https://maaleht.delfi.ee/artikkel/120274...i-ei-hairi
Vasta

Üldse ei vaidle vastu! Kuna mu töö on selline, et liigun igasugu huvitavates paikades, jäi just eile ühes nö kolkas silma, et põlluservas seisab 5 autot, õigemini kunagist autot. Lisaks veel üks teine koht, kus oli selliseid paarkümmend kindlasti. Kohta ma ei nimeta (ise tean täpselt, seal oli kukk ka!). Ma ei too oma kaasmaalastele tuld kaela- meile "valitsuses" olevad "eestlased" tunneks selle vastu kindlasti eurohaiglast huvi.
Vasta

Ma ei tea kas see asi siit ka läibkäinud on?  Aga ühes Jeesti Experdi loos komentaariums jaga üks inimene sellist viidet. https://euroweeklynews.com/2024/01/12/eu...-vehicles/  

Kui juhulikult link ei avane.
With the internal combustion engine to be consigned to history in the not-too-distant future, recent information has emerged regarding the European Union’s plan to restrict repairs on older vehicles.

The proposal, originating from the European Commission and yet to be ratified, aims to phase out older, more polluting vehicles in favour of environmentally friendly options.
This prospective regulation, awaiting approval from the European Parliament and the Council, introduces the notion of a ‘residual vehicle’.

artikkel kust lingi leitsin.
https://ekspress.delfi.ee/artikkel/12027...karistatav

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

võtame validooli ja rahuneme 

https://www.jgclassics.com/en/2024/02/07...-old-cars/
Vasta

Kusjuures suht sarnasel teemal rääkisin ükspäev oma parima sõbraga ja võibolla remontimist ära ei keelatagi, aga ei ole välistatud, et tehakse samamoodi nagu vägisi röstrite pealesurumisega- ajame fossiilkütused nii kalliks, et sisepõlemismootoriga autodega sõites ägisete.
Samamoodi remontimisega- ajame aktsiiside ja muude maksudega jupid nii kalliks, et ka selle peale ägisete!
Vasta

(03-03-2024, 22:55 PM)Aare R. Kirjutas:  Üldse ei vaidle vastu! Kuna mu töö on selline, et liigun igasugu huvitavates paikades, jäi just eile ühes nö kolkas silma, et põlluservas seisab 5 autot, õigemini kunagist autot. Lisaks veel üks teine koht, kus oli selliseid paarkümmend kindlasti. Kohta ma ei nimeta (ise tean täpselt, seal oli kukk ka!). Ma ei too oma kaasmaalastele tuld kaela- meile "valitsuses" olevad "eestlased" tunneks selle vastu kindlasti eurohaiglast huvi.
Mul laps ükspäev küsis,et kas me oleme ilgelt rikkad. Nad olid koolis arutanud, et rikastel on 2 autot a meil on ju viis.
Hea, et ta veel seda ei tea palju garaaze on ja mis seal kõike leidub Toungue

Tegelt on asi kurb. Enamustel auto liisingus ja kuumaks üüratu. Selleks, et kahte autot liisida peabki rikkur olema, a ega lapsed sellest aru saa.
Nüüd kogu küla arvab, et ma  miljardär.
Vasta

(04-03-2024, 19:54 PM)Aare R. Kirjutas:  Kusjuures suht sarnasel teemal rääkisin ükspäev oma parima sõbraga ja võibolla remontimist ära ei keelatagi, aga ei ole välistatud, et tehakse samamoodi nagu vägisi röstrite pealesurumisega- ajame fossiilkütused nii kalliks, et sisepõlemismootoriga autodega sõites ägisete.
Samamoodi remontimisega- ajame aktsiiside ja muude maksudega jupid nii kalliks, et ka selle peale ägisete!
Soovitaks selle remontimise keelamisele mitte väga keskenduda ja vaadata asju perspektiivis.
Perspektiiv on, et euroliit on suurim metallide importija maailmas ja vedelkütustes on ka päris kõrge koht.
Ühesõnaga iga kord kui sa autoga sõitma lähed läheb see raha siit ringlusest välja ja tagasi enam ei tule.
Piltlikult kui ma müün sulle porgandit ja sina mulle kartulit ja ringluses on 1000 eurot ning ma võtan naabri juurest 100 euro eest paagi täis on meil järgi 900 eurot, jne.
Lõpuks on meil raha otsas ja ta ongi otsas ning elatustase langeb järjest kuni jõuame teiste riikidega kus maavarasid pole samale tasemele.
Selle aeglustamiseks üritatakse igati piirata nende asjade kulutamist mis tuleb sisse osta ja mis ei tekita väärtust mida saaks vahetada siia toodavate asjade vastu.
Ühesõnaga kütusele pannakse järjest makse juurde ja sellega olen ma arvestanud.
Millega ma aga ei osanud arvestada on see, et nüüd on võetud suund tarbimise maksustamise asemel vara, ehk autode ja mootorrataste maksustamisele.
See on sellest kontseptsioonist nii väljas kui veel olla saab, et ärme seda asja kalliks aja mis raha välja viib vaid ajame selle kasutaja kiiremini jooksma ja sellega rohkem tarbima...
Selle sõjaga keerati toiduahel täiesti ümber kus idast tulid siia rongid maavara ja energiakandkaga mida põletades tehti siin asju ja saadeti edasi.
Need rongid keerati nüüd ümber Aasiasse ja Aafrikasse ning neid asju hakatakse seal tegema ja meile müüma.
Neid asju ilma energiata ei tee ja kui lõpuks see tohutu arendustöö saada tööle tuumade ühinemine nõnda, et sealt energiat üle jääb on meie võit.
Kui see ei õnnestu, siis ongi väga halvasti sest minu arvates see äriidee ei tööta pikas perspektiivis et osta sisse tohutult liitiumi ja Hiina päikesepaneele.
Vasta

Näide et kuidas saab kalanäoga rääkida mingit mantrat, mida on peegli ees niipalju kordi korratud et ise ka uskuma jäänud.
https://www.youtube.com/watch?v=2bj5Mw2vliY&t=8317s

Ei ole näe nõrklaeval mune ütelda, et kus puid raiutakse seal laastud lendavad ja pihta saavad ka need kes ei peaks, kuid see on ühise eesmärgi nimel ja nagu paremaks läheb kaotame selle lolluse ära.
Vaatamine omal vastutusel ja soovitav on validool valmis panna kel süda nõrk.
Vasta

Kui jutuks olid ebaseaduslikud lammutajad, siis täielikult neist lahti ei saa kunagi. Küll aga on küsimus, kus jookseb joon kus hakkab illegaalne tegevus vs hobi?
Eks mõned üritavad kõigile kaabut pähe tõmmata ja kuidas sa eesti oludes üldse teed kindlaks, kes mida teeb? Kas ta väidab sulle tõtt või mitte?

Kunagi tegi Kalifornia osariik kampaania ja kutsus inimesi üles, teada andma illegaalsetest lammutajatest, kes keskkonda reostavad.
Siit lingilt saab lugeda täpsemalt kellel on inglise keele oskus või tõlkimise võimalus olemas. 

https://dtsc.ca.gov/unlicensed-vehicle-dismantling/

Kahjuks ei ole teada, kas see kampaania edukas oli või on? Ma ei hakka süvenema siin Kalifornia osariigi poliitilisse teemadesse.
Kui meie riik hakkaks samamoodi üleskutseid tegema läheks asi selleni, et kõik hakkavad kõigi peale kaebama ja tulemus on kaos. 

Küll aga ei tasu unustada,et Kalifornias on tihti ebaseaduslike lammutajate taga ka organiseeritud kurjategijad. Eestis see ilmselt pole aktuaalne, sest on tasuvamaid tegevusi sellele seltskonnale.
Aga kuritegevuseks saab asja siis lugeda, kui riik ei ole sellelt tegevuselt saanud makse? Nii vähemalt võtab minu loogika.
Vasta

Kusjuures see on tõesti paljude puhul selline "eikellegimaa", mis võib tekitada vastakaid arvamusi.
Niisamuti võiks ju ma isegi olla see "illegaalne lammutaja", kuna oma eelmiselt bemmilt tuli palju juppe minu praegusele hobikale. Selle tulemusena sai üks pelgalt dokumentidega 540i kere täiesti tänavakõlbulikuks, samas sai mu 530i samasse staatusesse nagu eelpoolnimetatu.
Loomulikult hankisin juppe veel paljudelt erinevatelt autodelt, mida nüüdseks enam reaalselt kindlasti ei eksisteeri. 
Kolmas aspekt on see, et selle nüüdseks vaid dokumentidega 530i kere ostis minult ära järjekordne kutt, kellel on sellega sama plaan nagu ma ise täide viisin. Kindlasti saab see olema keerulisem, kuna paljud E34 kerega bemmid ei ole nüüdseks enam "number ja ämber", vaid lihtsalt "number". 

Et siis kas ma olen illegaalne lammutaja või juppide kasutaja hobiauto tarbeks? Esimeseks ma end siiski ei pea, kuna ma ei lammutanud eelmist autot kasu saamise eesmärgil.

Muidugi siin oleks paslik pöörata tähelepanu arvelt maas olevate sõidukite maksustamise jaburusele- Nõrklaev vihjab pidevalt "romude keskkonnareostusele", aga eelpool minu toodud näidete põhjal ei saa väga paljud arvelt maha võetud autod mitte kuidagi keskkonda reostada, sest need ongi paljudel juhtudel vaid numbrimärk garaažiuksel. 
Kuidas küll see saab keskkonda reostada?
Vasta

Vaatasin veel korra üle hetkel legaalse majandusministri argumente Riigikogus.
See on ikka täiesti omas maailmas kinni ja korrutab oma 50 eurose maksuga autosid vaestele aga milline vaene neid osta jõuab?
Nende juurdetoomine on ajuvabalt kallis ja näiteks diiselpassatid mida saab praegu osta 1500 euroga hakkavad maksma 2300 eurot.
Selleeest jälle Partnerid ja teised pirukad ei maksa enam midagi aga neid on ka ajuvabalt kallis pidada, kuna neile vanus ei kohaldu.
Seega äriidee võiks olla hakata kaubikuid mis piisavalt vanad kokku ostma ja ümber ehitama.

Niipalju veel lisaks, et selle automaatselt registrist kustutamisega proovitakse nende elu keerulisemaks teha kes selle porri ära tahavad lõpetada et nad ka selle probleemiga peaks tegelema kuidas inimene need uuesti arvele saab mida tal vaja peaks olema.
Vasta

Alustama olekski pidanud registris rippuva 200000+ fantoomi kustutamise lahenduse leiutamisega. Inimesed oleks saand oma nimelt surnud hinged minema, ning kohe oleks ka eesti autode keskmine autode vanus positiivsem. Teisalt ei saaks Võrksukk enam siis selle valestatistika otsas ratsutada ja ässa mängida...
Vasta

See näitabki ära nende iseendale vasturääkimised. Ühtpidi jahutakse Euroopa ühest vanimast autopargist, teisalt aga "keskkonnareostusest", kolmandaks siis "eelarve" . Minu meelest on üsna ilmselge, et see viimane aspekt kaalub kaks esimest üle ning eesmärk ei ole ei autopargi värskendamine ega miljöö, vaid tuimalt pappi välja pumbata. Tagajärg pole ka oluline.
Vasta

https://www.tv3.ee/3-portaal/paevakaja/j...-seiskama/
Vasta

Seda aktsiooni ootab läbikukkumine , liikluse takistamise eest saab anda kutse kohtuvälise menetleja juurde , ah et auto katki , erakorraline tehnoseisundi kontroll , võimalusi on ... .

 Kui liikluse seismapanek halvab terve linna , ikkagi tuleb jätta läbipääsud päästele , kiirabile , politsele , munniks  minna ei tohi ,  ekre patrioodid kaasaarvatud .
Vasta

(07-03-2024, 21:39 PM)edvard Kirjutas:  Seda aktsiooni ootab läbikukkumine , liikluse takistamise eest saab anda kutse kohtuvälise menetleja juurde , ah et auto katki , erakorraline tehnoseisundi kontroll , võimalusi on ... .

 Kui liikluse seismapanek halvab terve linna , ikkagi tuleb jätta läbipääsud päästele , kiirabile , politsele , munniks  minna ei tohi ,  ekre patrioodid kaasaarvatud .
Mõned aastad tagasi kliimaaktivistid lasid kustuda kahe inimese eluküünla oma protestimise tõttu. Kiirabil oli tee kinni ja abi ei jõudnudki kohale. See ei olnud Eestis, aga juhtum reaalselt eksisteeris ja ka kohalik meedia rääkis sellest.
EKRE idee on julge, aga keegi pole käskinud keset maanteed või linnatänavat seista. Samas kaks aastat tagasi toimunud meeleavaldusel oli liiklusele tuntav mõju, lumesõjas ei osalenud  Big Grin

Küsimus laiale ringile - Mida siis eestlased peaksid tegema, kas niisama sotsmeedias kirumine aitab poliitsotsipaatide vastu?
Vaadates Euroopas protestide tugevust, siis tekib paraku piinlikuse tunne, kuidas meil lastakse kõigel absurdsel jamal juhtuda. Valitsus just sellepärast nii jõhker ongi, teades eestlaste pehmot iseloomu.

Teemakohane link ka.
https://majandus.postimees.ee/7974284/au...-soidukeid
Vasta

(07-03-2024, 21:39 PM)edvard Kirjutas:  Seda aktsiooni ootab läbikukkumine , liikluse takistamise eest saab anda kutse kohtuvälise menetleja juurde , ah et auto katki , erakorraline tehnoseisundi kontroll , võimalusi on ... .

 Kui liikluse seismapanek halvab terve linna , ikkagi tuleb jätta läbipääsud päästele , kiirabile , politsele , munniks  minna ei tohi ,  ekre patrioodid kaasaarvatud .
Eks kõik oleneb rahva osalemisest, kui kohale läheb 25 inimest ja ülejäänd jääb netis kurjalt kommenteerima nagu Eestis kombeks siis võib neid tõesti trahv ja repressioonid oodata - eestlase natuuri arvestades ilmselt nii ka läheb - samas kui osalus oleks massiivne nagu lääne-euroopas kui inimestega midagi teha üritatakse, mis neile pigem ei meeldi, siis oleks lugu juba hoopis teine. Prantsusmaa protestivaid farmereid ei julge justkui keegi peatada ega karistada selle eest, et nad korrakaitsjate ja riigiasutustega üsna üleannetult käituvad.
Vasta

Karistatakse ikka põllumehi. Platele viiakse, traktoreid pukseeritakse ära ja tagasi saad peale arve tasumist. Neid pilte lihtsalt ei näidata. Pole kasulik ajakirjandusele. Sõnniku koristamise eest on arveid esitatud. Ei tasu unustada ka seda, et prantslased, kui bürokraatia väljamõtlejad  ilmselt tänavad rahutustes osalenud farmereid veel pikalt erinevate huvitavate  selgitustaotluste ja maksekorraldustega. Meie PRIA analoog sealmaal pole grammigi leebem, pigem isegi jäigem.

Aga tulles nüüd EKRE algatuse juurde, siis sel on tegelikult jumet. Otseselt midagi ei rikuta, meelt avaldatakse.

Mulle tundub, et mu autole hakkab ka rike tekkima...
Vasta

Lased rehvi koha peal tühjaks ja kõik. Puudub igasugune alus korduvülevaatuse esitamiseks jne. Klotsid alla janteed tarka nägu veljevõtmega. Igasugu asju saab välja mõelda. Ootad puksiiri. Ei tea, mis juhtus.
Seisjate vahel kolm autopikkust võiks piisav olla, et kiirabi saab läbi hekseldada. 
Nõuetele vastav rehv (praegu juba märts) tulekustuti ja tõkiskingad. Muud pole sul vaja. Lisatuled kata ka kinni kui referentväärtuste teemal vaielda ei oska.
Vasta

Sügav kummardus AKF'i ees, kes peale pikka pikka teema marineerimist on lõpuks välja toonud pärisnumbrid:

https://arvamus.postimees.ee/7974017/ind...eksitavalt

Millega teda enne ähvardati, et ta juba varem neid numbreid välja ei toonud, ei tea, pole vaja teada ka. Südame alt läks kuidagi soojaks, et vähemalt artikli kujul on mõistus võidule pääsenud. Kui vaid seda mõistust ka nüüd mäe otsa levitada suudaks...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne