MURUTRAKTORID- ostuabi, hooldus, remont...

Kas keegi siin täiskohana/tööna ka muru niidab, huvitaks kogemused, milline murutraktor/muu lahendus on selline kus kannatab pika päeva teha ja see ei raputa läbi. Müra ka võiks väiksem olla- õhkjahutusega bensukas jääb vist välja.
Vasta

Sa kirjeldad 15k€+ masinat.
Kui sellist hinnaklassi silmas ei pidanud, siis neerude lahti põrutuse vastu aitab see, kui paigaldada olemasoleva asemele korralik amordisaatoriga iste.
Vasta

(11-03-2024, 21:15 PM)qwerty009 Kirjutas:  Sa kirjeldad 15k€+ masinat.
Kui sellist hinnaklassi silmas ei pidanud, siis neerude lahti põrutuse vastu aitab see, kui paigaldada olemasoleva asemele korralik amordisaatoriga iste.
Midagi sellist jah, mis see 15k ikka nii erilist on kui toob selle tagasi mõne nädalaga või kuu ajaga.
Vasta

(17-09-2023, 17:05 PM)Raudpats Kirjutas:  Mul mure Hecht muruniidukiga. Masin igati aus ja töötab korralikult, aga juhtus selline idiootlik asi, et õhupuhasti kate lendas pealt ja usin niidumees laskis teraga sellest üle. Lappida ei ole seal enam midagi, vaja on uut katet. Ja on Eestis olemas selline Hechti edasimüüja, nagu Clientisking. Pöördusin nende poole abi saamiseks. 15.juulil pöördusin. Tänase päevani ei ole nad suutnud seda juppi hankida, põhjendades seda Tšehhi varuosade laos toimunud tulekahjuga.  Muruniiduk on Hecht 5511, Mootor 144ccm, Hechti enda mootor, CE SN 202000859. Varuosakataloog näitab, et kogu õhupuhasti tervikuna on koodiga 540021079. Tegelikult ei olegi vaja kogu korpust, ainult ülemist osa on vaja, aga joonisel on küll näidatud alumine korpus ja õhufilter eraldi (540021078 ja 5400210781), ülemist korpusepoolt eraldi ei ole. Töö tegemist see puuduv detail otseselt ei sega, õhupuhasti element on praegu fikseeritud kaabliklambriga. Kas on kellelgi äkki selline mootor vedelemas, millelt saaks puuduva detaili? Või suudab keegi selle detaili hankida?
Peale pikka ootamist saabus tellitud varuosa. 9 kuud läks aega tellimuse esitamisest kauba kättesaamiseni. Client is king!
Vasta

Toro Zero turnidel päris meeldiv vedrustus, ka reguleeritav vastavalt piloodi kaalule. Usun, et diisel võiks bensukast veelgi lärmakam olla, diisel genekad vähemalt lärmavad kõvasti. Ega raadioga klappidest nagunii ei pääse, kui tahta pikka päeva teha.
Vasta

(11-03-2024, 21:21 PM)Kult Kirjutas:  
(11-03-2024, 21:15 PM)qwerty009 Kirjutas:  Sa kirjeldad 15k€+ masinat.
Kui sellist hinnaklassi silmas ei pidanud, siis neerude lahti põrutuse vastu aitab see, kui paigaldada olemasoleva asemele korralik amordisaatoriga iste.
Midagi sellist jah, mis see 15k ikka nii erilist on kui toob selle tagasi mõne nädalaga või kuu ajaga.
Teenida 15 k€ kuus murutraktoriga muru niites?
Ole hea räägi sellest lähemalt. Hooaeg on algamas, poleks midagi selle vastu kui järgmiseks talveks natuke rasva varuda.
Vasta

Kas keegi on Toro Zero Turni Kawasaki mootori dekompressoriga tegelenud? Häda selles, et enamasti on kõik korras, aga täitsa suvalisel hetkel käivitades mõnikord ei jaksa starter üle ÜSS keerata. Kui keerad hoorattast natuke tagasi, siis läheb kohe starterist käima. Kaks suve töös olnud masin, kodune kasutus, mitte igapäevatöö.
Vasta

(12-05-2024, 21:31 PM)Raudpats Kirjutas:  Kas keegi on Toro Zero Turni Kawasaki mootori dekompressoriga tegelenud? Häda selles, et enamasti on kõik korras, aga täitsa suvalisel hetkel käivitades mõnikord ei jaksa starter üle ÜSS keerata. Kui keerad hoorattast natuke tagasi, siis läheb kohe starterist käima. Kaks suve töös olnud masin, kodune kasutus, mitte igapäevatöö.
Oli samasugune jama üle eelmisel suvel ühe briggs & stratton-i mootoriga. Viga peitus hoopis käivitusrelees, sellises jubinas, oli teine veidi kulunud ja ei lasknud kõiki ampreid läbi.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Mingi teema oli vist klapi vahedega ka. Kui need liiga suureks kuluvad, siis dekompressiooni värk ei toimi ja starter ei jõua vedada.
Vasta

(27-04-2024, 05:29 AM)robvill Kirjutas:  
(11-03-2024, 21:21 PM)Kult Kirjutas:  
(11-03-2024, 21:15 PM)qwerty009 Kirjutas:  Sa kirjeldad 15k€+ masinat.
Kui sellist hinnaklassi silmas ei pidanud, siis neerude lahti põrutuse vastu aitab see, kui paigaldada olemasoleva asemele korralik amordisaatoriga iste.
Midagi sellist jah, mis see 15k ikka nii erilist on kui toob selle tagasi mõne nädalaga või kuu ajaga.
Teenida 15 k€ kuus murutraktoriga muru niites?
Ole hea räägi sellest lähemalt. Hooaeg on algamas, poleks midagi selle vastu kui järgmiseks talveks natuke rasva varuda.
Ma ei ole siiamaani tegelenud muru niitmisega, las see olla ära öeldud(niidan muid asju).

Et teenida hooajal 15k kuus, see on siis 500 päevas(eeldusel et hooajal annad täiega minna, mitte ei hängi rannas). 
500 on umbes 2-3 hektari muru niitmise hind. Eeldusel et sa niidad 1ha tunniga(selleks ongi vaja head niidukit), siis päeva lõpuks peaks selle 2-3 hektarit ikka tehud saama. Ja kui see on liiga keeruline, siis pole mõtet seda proovida.

 Asja tähtsam pool on töö leidmine, tuleb ise olla peatöövõtja/hankevõitja/vms. See osa nõuab natuke ettevõtlikust, ei toimi nii et ostsin bauhofist 2 tonniga mututraktori ja tulen ja hakkan nõudma 15k kuus.
Vasta

(12-05-2024, 22:00 PM)metsakohin Kirjutas:  
(12-05-2024, 21:31 PM)Raudpats Kirjutas:  Kas keegi on Toro Zero Turni Kawasaki mootori dekompressoriga tegelenud? Häda selles, et enamasti on kõik korras, aga täitsa suvalisel hetkel käivitades mõnikord ei jaksa starter üle ÜSS keerata. Kui keerad hoorattast natuke tagasi, siis läheb kohe starterist käima. Kaks suve töös olnud masin, kodune kasutus, mitte igapäevatöö.
Oli samasugune jama üle eelmisel suvel ühe briggs & stratton-i mootoriga. Viga peitus hoopis käivitusrelees, sellises jubinas, oli teine veidi kulunud ja ei lasknud kõiki ampreid läbi.
Seda jublakat ma kahtlustasin, vahetus tulemusi ei andnud.
Vasta

(12-05-2024, 21:31 PM)Raudpats Kirjutas:  Kas keegi on Toro Zero Turni Kawasaki mootori dekompressoriga tegelenud? Häda selles, et enamasti on kõik korras, aga täitsa suvalisel hetkel käivitades mõnikord ei jaksa starter üle ÜSS keerata. Kui keerad hoorattast natuke tagasi, siis läheb kohe starterist käima. Kaks suve töös olnud masin, kodune kasutus, mitte igapäevatöö.
Minu Torot vaevab ka pea algusest sama mure. Paremaks läks kui vedasin jämedama massi akult mootorile. Originaal juhe kärssas kogu aeg akupoolsest otsast.
Vasta

(14-05-2024, 07:47 AM)taxopets Kirjutas:  
(12-05-2024, 21:31 PM)Raudpats Kirjutas:  Kas keegi on Toro Zero Turni Kawasaki mootori dekompressoriga tegelenud? Häda selles, et enamasti on kõik korras, aga täitsa suvalisel hetkel käivitades mõnikord ei jaksa starter üle ÜSS keerata. Kui keerad hoorattast natuke tagasi, siis läheb kohe starterist käima. Kaks suve töös olnud masin, kodune kasutus, mitte igapäevatöö.
Minu Torot vaevab ka pea algusest sama mure. Paremaks läks kui vedasin jämedama massi akult mootorile. Originaal juhe kärssas kogu aeg akupoolsest otsast.
Ootame siis veel variante, tekkis sama jama B&S 4175 500cc mootoriga.

Edit: käisin Stokkeris rääkimas ... see pidi olema nukvõlli küljes oleva klapi avamise jublaka probleem. Olla teine tehtud mingist jamast (ilmelt keskkonna säästu eesmärgil Smile ), mis ära murdub ...
aitab nukvõlli vahetus ,mida oli sellel mootoril umbes 8 erinevat Smile
Vasta

(20-05-2024, 10:44 AM)spark Kirjutas:  
(14-05-2024, 07:47 AM)taxopets Kirjutas:  
(12-05-2024, 21:31 PM)Raudpats Kirjutas:  Kas keegi on Toro Zero Turni Kawasaki mootori dekompressoriga tegelenud? Häda selles, et enamasti on kõik korras, aga täitsa suvalisel hetkel käivitades mõnikord ei jaksa starter üle ÜSS keerata. Kui keerad hoorattast natuke tagasi, siis läheb kohe starterist käima. Kaks suve töös olnud masin, kodune kasutus, mitte igapäevatöö.
Minu Torot vaevab ka pea algusest sama mure. Paremaks läks kui vedasin jämedama massi akult mootorile. Originaal juhe kärssas kogu aeg akupoolsest otsast.
Ootame siis veel variante, tekkis  sama jama B&S 4175 500cc mootoriga.

Edit: käisin Stokkeris rääkimas ... see pidi olema nukvõlli küljes oleva klapi avamise jublaka probleem. Olla teine tehtud mingist jamast (ilmelt keskkonna säästu eesmärgil Smile ),  mis ära murdub ...
aitab nukvõlli vahetus ,mida oli sellel mootoril umbes 8 erinevat Smile

Mul seesama B&S 4175 500cc. Ja teeb aegajalt sama pulli et ei jõua starter üle keerata. Nukkvõlli riket peaks saama klappide juurest olukorda jälgides kontrollida. Enda mootoril teeb sisselaskeklapp enne töötakti üss väikse lisaavamise küll. Ja probleem on reeglina kuuma mootorit taaskäivitades. Külmana ei tee seda seni kordagi. Ei teagi kas see nukk mängib seal sees bingo lotot või on kuskil veel mingi variant.
Vasta

Küünal maha ja kui peoga mootorit ringi ajada siis enne üss. on klapi klõpsatus kuulda kui asi töökorras.Mingit kuut varianti neid Briggsi nukkvõlle küll ei ole,12,5-19HP kõik ühed.https://hortulus.ee/toode/nukkvoll-briggs-stratton-traktori-mootorid-793880-699024-790400/
Vasta

(11-03-2024, 20:36 PM)Kult Kirjutas:  Kas keegi siin täiskohana/tööna ka muru niidab, huvitaks kogemused, milline murutraktor/muu lahendus on selline kus kannatab pika päeva teha ja see ei raputa läbi. Müra ka võiks väiksem olla- õhkjahutusega bensukas jääb vist välja.

Nt Kubota F3090
Vasta

(21-05-2024, 19:33 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(20-05-2024, 10:44 AM)spark Kirjutas:  
(14-05-2024, 07:47 AM)taxopets Kirjutas:  
(12-05-2024, 21:31 PM)Raudpats Kirjutas:  Kas keegi on Toro Zero Turni Kawasaki mootori dekompressoriga tegelenud? Häda selles, et enamasti on kõik korras, aga täitsa suvalisel hetkel käivitades mõnikord ei jaksa starter üle ÜSS keerata. Kui keerad hoorattast natuke tagasi, siis läheb kohe starterist käima. Kaks suve töös olnud masin, kodune kasutus, mitte igapäevatöö.
Minu Torot vaevab ka pea algusest sama mure. Paremaks läks kui vedasin jämedama massi akult mootorile. Originaal juhe kärssas kogu aeg akupoolsest otsast.
Ootame siis veel variante, tekkis  sama jama B&S 4175 500cc mootoriga.

Edit: käisin Stokkeris rääkimas ... see pidi olema nukvõlli küljes oleva klapi avamise jublaka probleem. Olla teine tehtud mingist jamast (ilmelt keskkonna säästu eesmärgil Smile ),  mis ära murdub ...
aitab nukvõlli vahetus ,mida oli sellel mootoril umbes 8 erinevat Smile

Mul seesama B&S 4175 500cc. Ja teeb aegajalt sama pulli et ei jõua starter üle keerata. Nukkvõlli riket peaks saama klappide juurest olukorda jälgides kontrollida. Enda mootoril teeb sisselaskeklapp enne töötakti üss väikse lisaavamise küll. Ja probleem on reeglina kuuma mootorit taaskäivitades. Külmana ei tee seda seni kordagi. Ei teagi kas see nukk mängib seal sees bingo lotot või on kuskil veel mingi variant.
Ütleme nii, et täna katsetasin seda käsitsi ülekeeramist ja nüüd ise ka targem. Viga pole ei starteris ega akus. Masin küll pea 20 aastat vana aga niidab rõõmsalt edasi!
Vasta

(12-05-2024, 21:31 PM)Raudpats Kirjutas:  Kas keegi on Toro Zero Turni Kawasaki mootori dekompressoriga tegelenud? Häda selles, et enamasti on kõik korras, aga täitsa suvalisel hetkel käivitades mõnikord ei jaksa starter üle ÜSS keerata. Kui keerad hoorattast natuke tagasi, siis läheb kohe starterist käima. Kaks suve töös olnud masin, kodune kasutus, mitte igapäevatöö.
Katsetused on nüüd lõppenud. Relee vahetus tulemust ei andnud. Uus ja jämedam massijuhe tulemast ei andnud. Kuulamsega ka mingit klõpsu ei kuulnud. Prooviks panin teise samasuguse pealt starteri ja viga kadus. Saatsin starteri remonti. Tuttav remontis. Ütles et kõik korras ja tema mingit nähtavat viga ei tuvastanud. Puhastas ja ladus kokku tagasi. Ühtegi uut osa sisse ei pannud. Panin selle starteri mootorile  tagasi ja viga on kadunud. Ilmselt siis ikkagi starteris peitus mingi halb ühendus, mis aeg-ajalt jamas.
Vasta

Ega polegi paljut vaja,kergelt oksüdeerunud kaabliühendus ja "rõõmu" kui palju...
Vasta

Kellegil Briggs stratton jahutusventikat ülearu pole?
Starterit vahetades jäi õlitoru polt kinni keeramata ja tiivik labades puhas oligi.
[Pilt: 61t-Cl-PLrz2-L-AC-SL1495.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne