4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

(04-06-2024, 16:51 PM)Marko Kirjutas:  Miks sa irvitad meeste töö üle?
Kõik lihtsalt ei suuda lõputult tasuta autosid hankida, kas selline mõte käis korraks peast läbi?
Kui sina suudad, siis on hästi, aga ära arvusta inimesi, kes teevad tänuväärset tööd endale sobivate meetoditega!
Kes see irvitab? Küsimus on MILLEKS?

Needsinased oskused ja võimalused tuleks vähe efektiivsemalt rakendada kui päevade ja nädalate kaupa ülesehitada laipa, mis võib halvemal juhul elada 1-2 sõjapäeva! Panustada tasub neile, kes sõidavad rohkem ja "rahulikumas" tsoonis aga mida Noored Naised ütlesid (oli seekrod natukle aega jutustada ka) - tiblad ründavad KÕIKE siiani, ka selgelt näiteks vigastatuid vedavaid märgistatud autosid! Ehk ka näiteks seda uuemat Transitit, millel taga invalift! Kaks ja pool aastat on asi käindu ja meil võisk olal mingi arusaam tekkinud, et mida ja milleks vaja on. Tegelikult o najuvaba ,et Ukraina sõjamehed KERJAVAD Maailmast kokk uStralini seadmeid, autosid jne. Et KOGU Ukraina süsteem on siiani länini mäda ja korrumpeerunud ,mis tekitas vahepeal ka takistuse.
Et EestiMehed kulutavad aega ja raha värvimaks autosid militaariks, et hohollid neid vasakule panna ei saaks, et auto torkaks kohe silma? On AJUVABA? Mis siin äge oli, isand Wagoneeri öövatlusseadmega Transit. Aga milleks seda laipa panna?
AJUVABA on see, et kiirabide kanderaamiSÜSTEEMID on üüratult kallid ja sommid võtavad need välja, just tõime ühe Helsinkist ära Sas'i pundile. NEID võiks ju toota kui on jube "vajadus" keevitada???
Sealt ollakse õnnelikud KORRALIKE kõvade (proti)rehvide üle - nendesse tasub panustada!

Mis aga kumab siit teemast algusest epale läbi: ostetakse Eesti saasta, hooldamata kräppi! Ärge tehke seda!!! Jah, Heiksoni kaudu on ka sinna saadetud väga suur arv autosid, millest vaid üksikud on lagunenud! Sellist jama, mida siit lugeda, pole olnud! Või ütleme, et kui 70st+ maisnast 2-3 on kuidagi vähe rohkem katki läinud on suhe olematu! Paneme jurtude reaalsed läbisõidud 400-800TUHAT!!! Ehk kui ka midagi lapsehaigust või loomulikku kulumist on olnnud, siis see on TEHTUD! MA tõin just T5'e, msi ol isee aasta saanud pea4K eest remonti, chipitud, 4Motion jne! Turbo, pidurid, kont jne said remondi. Tegin spetsiaalse pildi just siia mõeldes: PÕHJAKAITSE (millal viimati T5el nägite?) on vaat et kriimudeta ja masin ise roosteta, kuigi oli metsatehnika, eelkõige harvesteride hooldusmasin Saksamaal! 

Mis on AJUVABA, tsiteerin TÄPSELT eilset: 

Tsitaat:Sel nädalavahetusel laekus info, et detsembris 2023a. hangitud ja äsja mai alguses Ukraina toimetatud Tarakan-kaks on nüüdseks lõpuks korda saanud ja väeosale üle antud.
186 BCV
Auto maksis kõigest 600 eurot, mille maksid kinni tegelased, kes ühtlasi planeerisid masina korda teha ja sellega ära sõita. Märtsis, äraviimise esimesel katsel masin Pärnust väga palju kaugemale ei jõudnud. Kuumenes üle ja läks kojulonkamise reziimi.
Jne

MILLEKS? Osta kohe normaalne auto, putita väheke ja selleabil oleks tänaseks äkki sada tibla mättasse juba löönud! Kulutada SÕJATEHNIKALE pool aastat remondile... Ja see on nüüd KOGEMUS, mida soovitan teistele ka - unustage see Eesti kallis kräpp! Vajab vähe logistika ümbermõtlemist, lisanduvad mõned riskid, ideaalis vajaks pundis "oma soomlast" ehk sealse isikukoodiga tegelast jne. Sest korralikulmale tehnikale tekivad kahjuks lisaprobleemid kasvõi kindlustusega. IF ainsana pakub Eestis seda "rohelist kaarti" äratoomiskindlustusena ja Terranole pakuti 150.13€ 30 päeva eest. Läbi "kanalite" saab Leedust lühemaks ajaks ja mõneteistkümenst mõnekümneni. 

Aga sellest sitast hoidke eemale! Seda saaasta peaks nastikule, isandpaugule, wagoneerile ja teistele asjaosalistele TASUTA jagama aga tahetakse 2tuhat!!! Üldse hoiaks undaidest eemale sest need on küll KUNAGI olnud hea dautod aga tänaseks saataks muutunud, õigemini on saast alles. Soorontide ja tarakanide aeg on kahjuks läbi kui vanad Mitsud, Nissanid jms on täiesti elus siiani! Tõesõna, äsjane kogemus et OSTKE see Terrano II ja muresid pole! Tahate värvida? Pole ju küsimust, oma töö ja vaev, värv ei maksa midagi. Isegi rehv on söödav aga mingi Malatesta võib ju alla panna, kannatas sõita küll. Teil on RAHA OLEMAS - mida Te mõtlete??? Kas sellest uuemat ja paremat maastikusuutlikku autot sellise raha eest saab?
Vasta

Mnjah. Sad

Ühtepidi nagu oleks isegi mõte sel mulinal sees, aga jube fekaal mekk jääb suhu peale lugemist.

Nagu RM asekantsleri juttu loeks pangakontode jälgimise õigustuseksSad

Rohepöörde seisukohast on kindlasti õigem tarvitada eluleputitatud autod lõpuni, selmet tiblale lõhkumiseks korralikke ette kärutada. Ning erinevalt mõnetunnistest näpuharjutustest paljulubava patsiendi elustamiseks kulub mere tagant auto äratoomiseks vaba päev ära. Pluss vajadus omada meeskonnas kodustatud kohalikku.
Vasta

Sellist haukumist tõsiste Meeste ja nende tegemiste üle poleks küll oodanud , aga mis teha , kui teksti lugeda , vist süttimistemperatuur on saavutatud , ning pea võib plahvatada .
Vasta

Kuulge, härra PlyVal64, kuna teil on kóik teadmised, oskused ja raha olemas, siis palun vedage Ukrainasse mingi 100 000 maasturit ja kaubabussi, saaks hulk inimesi kogu Euroopas oma tavaliste asjadega tegelda või Ukrainat teisiti aidata, sest see pidev sõidukite kriis on efektiivselt lahendatud. Kindlasti saate ordeni ning ka kaasfoorumlased kiidavad.
Vasta

(04-06-2024, 19:37 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(04-06-2024, 16:51 PM)Marko Kirjutas:  Miks sa irvitad meeste töö üle?
Kõik lihtsalt ei suuda lõputult tasuta autosid hankida, kas selline mõte käis korraks peast läbi?
Kui sina suudad, siis on hästi, aga ära arvusta inimesi, kes teevad tänuväärset tööd endale sobivate meetoditega!
Kes see irvitab? Küsimus on MILLEKS?

 OSTKE see Terrano II ja muresid pole! Tahate värvida? Pole ju küsimust, oma töö ja vaev, värv ei maksa midagi. Isegi rehv on söödav aga mingi Malatesta võib ju alla panna, kannatas sõita küll. Teil on RAHA OLEMAS - mida Te mõtlete??? Kas sellest uuemat ja paremat maastikusuutlikku autot sellise raha eest saab?

Terve su postitus kandus mõttest, et peab ostma, mitte remontima, selleks on raha vaja! Neid pole õnnistatud sinu klubi sidemete ja sponsoritega, püüa nüüd mõista ometi!
Viimane "RAHA OLEMAS" prääks on kohatu, korjandus on sihtotstarbeline hetkel.

PS tegelikult olen hoopis mina Liivimaa parim ratsutaja, aga mul pole vajadust seda avalikult promoda pidevalt, kes teab, see teab.....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Njah. Priit kahjuks ei saa aru ühest kurvast asjast,et inimestel ei ole raha lõpmatus koguses. Ja see,seoses praeguse majanduse olukorraga on muutumas natuke veel ebakindlamaks. Loomulikult tahaks osta kalleid sõidukeid. Aga ka need tuleb üle hooldada. Mis mõttega sinna viia autot millel on näiteks rihmavahetus(soomes ülilevinud) juba krt teab palju üle läinud või millel on mingid arusaadavad vead. Ehk ka sellele kallile autole kulub ikkagist raha juurde kui asja korralikult teha. Jah. Sorondil oli sabas käru mis kokku kaalus 2314kg. Lisaks oli auto seest raskeid asju silmini täis. Selle kooslusega sai lennatud ka olematutel teedel ebamõsitliku kiirusega. Ja see tappis ära tagaamordid(kuigi olid Eestis vägagi korras). Jätsin neile 150.- eur-i ja palusin tuttaval need lasta enne ära vahetada kui auto üle antakse. UA-s on jah tööjõud odavam kui siin. Aga varuosade saadavus kordades sitem ja hinnad suht ebamõistlikud kohati. Ning lisaks on vähegi sõjaväega koostööd tegevad või vabatahtlikud töökojad meeletult tööga üle koormatud. Sest lahingutes ja ka niisama saavad need autod koledat vatti ja lihtsalt lagunevad või saavad lahingus pihta ja vajavad hooldust. Mulle ei meeldi asju üle tilli teha. Aga see on minu kiiks. Üritan teha nii alati,et auto saaks otse minna oma ülesandeid täitma,mitte ei jääks kusagile töökotta remondi ootele. Aga garantiisid ei saa anda meist keegi. Tegu on ikkagist tehnikaga mille minevikust me suurt midagi ei tea. Ja keegi meist ei oma ilmselt piisavalt selgelt nägemise võimeid,et näha mis toimub mootori või käigukasti ja sildade sees.
Just jäi tegelastel teele 10K maksnud mitsu kastikas mis esinduse ajalooga. Aga näe,käru järgi viskas mahlad sassi ja mott. Sama juhtus ka Soomes 6.5K maksnud kastikaga küll ilma käru vedamata. Soome ei ole mingi imedemaa. Seal kasutatakse ka asjad suht lõpuni ikka ära. Aga samas osatakse ka müüa asju just siis kui nad on veel enam vähem liikuvad. 
Ma olen liiga palju näinud UA "vahendajaid" ja usu kallis Priit aga ma võiksin teha sellise fotoshooti sulle koos tänukõnedega seal,et anna ainult kannatust(ei kahtle absoluudselt sinu kontaktides-lihtsalt üldistan). Ei ole absoluutselt probleemi leida sobilike relvadega härrasid. Aga las ta olla. Spetsialistid on kõnelenud. Ja seega viingi lolii järjekindlusega ise asju ära sinna. Jah kasutan ka mõnda ennast tõestanud ja jamadega mitte silma jäänud kohalikku kontakti. Ja tean,et palju teisedki teevad just nii. Just laekusin selliselt järjekordselt lollilt reisult. Kolm mõttetutmõttetult kordatehtud odavpeldikut(Priidu hinnang) ja kaks järelhaagist. Kõik läksid Harkivi taha. Ja kõik,väljaarvatud Sorento(ei tahtnud seal paari päeva oodata millal 0-ist välja tullakse) said antud üle koos vastavate aktidega otse sõduritele. Korruptsioon on seal tõesti siiani kosmiline. Kui sõja alul oli tunne,et asi hakkab paranema,siis hetkel tundub,et kõik loksub ikka vanasse rööpasse tagasi. Nende leidlikusele skeemide punumisel on erakordne kahjuks. Aga las see teema jääda. 
Luban,et ma ei risusta foorumit enam roimade kordategemise kajastamisega ja oma mõtete avaldamisega. Sest see tundub häirivat nii mõndagi tegelast. Aga roimade elustamist jätkan kõigi kiuste ikkagi  Big Grin . Arvan,et kui inimesed usaldavad mulle vahendeid,peaksin ise katsuma ka panustada maksimaalselt. Ja seda on kõige lihtsam teha oma tööga ning lisades ka omalt poolt märkimisväärselt vahendeid võimalusel. Aga postitan tulevikus vaid lõpptulemusest pildid,et oleks näha,et auto ikka korda tehtud ja valmis saatmiseks.
Edu ja jaksu kõigile kes mingilgi määral asjaga tegelevad. Ei ole õiget ja ainust lahendust ja väita,et need on lollid ja mina teen õigesti on natuke imelik.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Ühe tühikargaja kriitika peale kajastamisest loobumine ei ole sinu moodi üldsegi! Las ta jaurab, see läheb üle jälle mingi aja jooksul....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(05-06-2024, 00:18 AM)wagoneer Kirjutas:  Luban,et ma ei risusta foorumit enam roimade kordategemise kajastamisega ja oma mõtete avaldamisega. Sest see tundub häirivat nii mõndagi tegelast.
Protesteerin! Tegevuse kajastamine on minu meelest oluline nii tegevuse läbipaistvuse saavutamisel kui ka selle tõttu, et kellelgi tekib mõte millegagi kui mitte õlg alla panna, siis vähemalt sõrmegagi seda üritust toetada. Eriti kõvasti protesteerin selle tõttu, et sellise reaktsiooni kutsus esile Kõikide Alade Maailmameistri kiun, millest kumab välja vajadus ennast ka siin poodiumi kõrgemaile astmele upitada:
(04-06-2024, 19:37 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Needsinased oskused ja võimalused tuleks vähe efektiivsemalt rakendada kui päevade ja nädalate kaupa ülesehitada laipa, mis võib halvemal juhul elada 1-2 sõjapäeva! Panustada tasub neile, kes sõidavad rohkem ja "rahulikumas" tsoonis/---/
Tõlgin: "Kui MINA viin auto, siis saab viidud nii, et kestab kaua-kaua, aga kui teie viite, siis lastakse see kahe päevaga ära. Seda ikka ainult selle pärast, et MINA tean, kuhu on õige viia." Loogikamaailmameistriks on siiski veel pisut maad minna ning lahinguruumimõistmismaailmameistriks ka, sest see ei tundu "häiritut" üldse häirivat, et ta räägib erinevatest kasutusaladest. Seega, wagoneer, sellistest "häiritutest" pole end üldse mõtet häirida lasta  Cool
Ootame huviga "konkureeriva" teema avamist, kus hr Veski kajastab enda regulaarseid sellesuunalisi tegemisi, olgu siis koos klubikaaslastega või ilma. See teema siin on minu jaoks huvitav jälgida, küllap tuleks teinegi sama põnev.
Vasta

[quote pid='567487' dateline='1717535911']
 luban,et ma ei risusta foorumit enam roimade kordategemise kajastamisega ja oma mõtete avaldamisega. Sest see tundub häirivat nii mõndagi tegelast. Aga roimade elustamist jätkan kõigi kiuste ikkagi  Big Grin . Arvan,et kui inimesed usaldavad mulle vahendeid,peaksin ise katsuma ka panustada maksimaalselt. Ja seda on kõige lihtsam teha oma tööga ning lisades ka omalt poolt märkimisväärselt vahendeid võimalusel. Aga postitan tulevikus vaid lõpptulemusest pildid,et oleks näha,et auto ikka korda tehtud ja valmis saatmiseks.
Edu ja jaksu kõigile kes mingilgi määral asjaga tegelevad. Ei ole õiget ja ainust lahendust ja väita,et need on lollid ja mina teen õigesti on natuke imelik.
[/quote]
Kahjuks pole selles foorumis laikimise võimalust. Oleks siis näeksid kui paljudele teie tegevus korda läheb. Igatahes palun jätka remondipostitustega. Just täitunud 60 eluaastat on mulle õpetanud, et igale lollile pole vaja reageerida.
Vasta

Mina arvan, et kõik abi on hea ja kiidan ksf PlyVal64 UA toetamist isegi kui ta seda kajastada ei viitsi ja käib siin aegajalt kõvatamas. See lõim on mõeldud abitegevuste kajastamiseks ja on väga tore, et Wagoneer seda teeb. Mida rohkem läbipaistvust, seda parem. 

Teine asi on mingi natuke eestlaslik omapära arvata enda tegevusest hästi ja teiste omast halvasti. Üks tegelane üritas näiteks mulle eriti agressiivselt seletada kui hea, mugav ja ainuõige on tulla Ukrainast tagasi 30 h sõites saateautoga. Üpris raske oli aru saada, et mis tal vahet tal on kui ma seda teha ei viitsi ja endale oma raha eest tagasilennupileti ostan aga ta reaalselt solvus.

Uudistest veel nii palju, et pühapäeval tõin ära ksf Leiutaja annetatud juppideks võetud Sorento. Suured tänud! Seal on palju vajalikku, millest meil juba tuline puudus hakkas tekkima. Eile õhtul pani Mux juba ühe esimese sadularaami paika. Mingi osa juppe viime järgmise reisiga Ukrainasse, sest seal on varuosadega jah natuke halvemad lood.
   
Vasta

Tore, et mõne päeva eest ülespandud tööõnnetused sellist vastukaja leiavad. Meil ei ole selles osas midagi häbeneda - ainult neil ei juhtu, kes midagi ei tee.
Üldiselt on meie saadetud masinad remonditud nii, et me ei näe masinatel ühtegi sihtotstarbelist kasutamist takistavat probleemi.
Mis efektiivsusest sa Ply jahvatad? Me ei ole rondiärikad, kellele päeva lõpuks läheb korda ainult raha hulk.
Kui aega on, tegeleme masinate remondiga hobikorras, peale tööpäeva. Kui aega vähem, kogume sihtotstarbelise korjandusega raha veidi kobedamate masinate jaoks ja kui eriti kiire, siis ei häbene ka mõnest teisest töökojast remonditeenust osta.
Ise teeme, ise viime kohale ja masinad on sealjuures kõik tänavalegaalsed, ülevaadatud ja kindlustatud.
Meie tegevus ei pruugi olla kvantiteedi poolest superefektiivne aga oleme sellega arvestanud. Oled ju veel Sina, Ply ja kümneid teisi, kes samuti masinaid Ukraina toimetavad. 
See mida me teeme, ei ole sprint vaid maraton ning kuuldavasti on osavõtja tiblastan praeguseks juba astmahaige maratoonar, kes jätkab ainult tänu sterodidele.
Targutamise asemel ole parem mees ja leia meile mõni pika kabiiniga pikap Soomest, mis kohe pooleks ei lähe. Ei pea tingimata olema tasuta rikkalt Soome onult - vt. allolevat konto väljavõtet - raha meil "on".

81. Brigaadi maasturi korjanduse seis täna hommikul 3431,6EUR
   


Neliveolise pikapi hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: maastur Ukraina kaitseväele

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(04-06-2024, 15:54 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Küsimus taandub efektiivsusele! 

Ainuke asi, millega minu hinnangul on Kõigi Asjade Peaspetsialist ka märki tabanud.

Meie P-Tallinna klubist olen mina ilmselt kõige rohkem Ukraina vahet hõõrunud. Võiks muidugi tihedamalt sõita, aga ma olen oma käimistega  kogu aeg nii rahaliste kui ajaliste võimaluste piiril. Igati kena kui mõnel mehel on lahedamalt seda mammonat, mille eest rümpade viimise kütust ja hotelle kinni taguda. Põhja-Tallinn kohaletoimetamiseks teadupärast MTÜ kontolt senti ei pilla.

Muidugi on jutt teine kui keegi hea onu sõidud kinni maksab. Kaks korda kuus Poolas käia poleks sel juhul küsimus.

Minu jaoks ongi EFEKTIIVNE kui ma vabadel õhtutel kulutan tunni või paar Sorondi roosteaukude lappimiseks ja muude vigade likvideerimiseks. Kuu-paariga saan masina sõitma, hõõrun Eestis paagitäie või kaks sellega sõita, likvideerin võimalikud  ilmnenud vead ja siis viin ära auto, mis vastab ühele tingimusele:

Ma julgeks ise sellega sõtta minna.

Ukrainlased saavad päriselt valmis auto, mis läheb käest kätte sõduritele või nende soovitatud ja usaldatud abiorganisatsioonile neile üleandmiseks. See tähendab, et Ukraina töökodadel on võimalik samal ajal kohendada Priidu viidud autosid ja remontida rindelt tagasi tulnud kasutusväärtusega masinaid.

Kordan teises sõnastuses ka korra üle:
1) Mul on lihtsam leida paar vaba õhtut nädalas rümbaremondiks kui päeva Soomest auto toomiseks.
2) Mul ei ole nagunii võimalik sõita Ukrainasse tihedamalt kui praegu. Kahe sõidu vahele jääb piisavalt aega laipa elustada. Kui laip saab varem valmis, saadame me selle enamasti kellegi teisega minema, mitte ei hoia seda oma sõitu ootamas.
3) kui ma kulutan oma vaba aja rümbaremondiks, on ukrainlastel lõpptulemusena üks auto rohkem. Kasvõi aasta hiljem, aga on.
4) Viidatud korruptsiooniteema ja riskide maandamine:
-viime autod ise Ukrainasse
-anname üle otse sõduritele või põhjalikult kontrollitud partneritele.
-iga liigutus, mis teeme ja € mille teenime/kulutame kajastub siin foorumis.
Vasta

Mõni pisike tähelepanek veel:

Viidatud "unistuste mersu" kuulutus:

Tsitaat:Müügis hea maastur otse omanikult. Soovi korral tehnigu puhul saame kohe nettis ümber registreerida koha peal. Kävitub ja töötab hästi. Minek hea ja nelivedu toimib ilusti. Korralik aku ja M-S rehvid on all. Kävitub ilusti külmadega ja töötab hästi. Minek hea. Kast vahetab käike sujuvalt. Salong läheb kiiresti soojaks. Head el lisad. Kere viisakas ja roostet pole. Autol on peal ülevaatus ja kindlustus. Igapäevases kasutuses Tartu linnas. Pildid just tehtud. Soodushind 2600eur.


Rasvases kirjas fraasid, kõnekaardi number ja väljamõeldud nimi viitavad konkreetsele Tartu rondiärikale. Soovin edu temalt ostmisel. Isiklikult läheks enne ja astuks ES autode reha peale. On vähemalt lühem maa treilerit kutsuda.


Tsitaat:Samas me ei tea keegi ette, kaua nende autode eluiga seal on


Peast tean viit meie viidud autot, mis on üle aasta elus ja kasutuses püsinud. Ksf isandpauk saab täpsemat infot anda ja ka protsendi viidud autodest öelda.


Tsitaat:Heiksoni kaudu on ka sinna saadetud väga suur arv autosid, millest vaid üksikud on lagunenud!
Pärast Ukrainas tehtud remonte?

Ühe sõidu olen  kaasa teinud, roolides kaubikut, mida töökoda ei julgenud tõsta. Poolas ostsin põlvedele pleedi sest ukse vahelt sisse puhuv märtsituul võttis liigesed valutama. Teine kaubik sama viimisega sõitis piirini treileril, lonkas ragiseva vedruga läbi piiripunkti ja aeti Ukrainas kohe uuesti treilerile...


Viidatud õnnetu saatusega Terracani juures lendas ilmselt isandpauki jutu point kõrgelt üle pea nagu HIMARS. See selleks. Täpsustan ühe asjaolu üle:
See auto ei olnud meie töökoja produkt. 
Samuti polnud seda L300

Hetkel kogumegi raha soetamaks autot, mida ei pea pikalt remontima ("raha on olemas" väide ei vasta tõele).
Konkreetne vajadus ja tellimus on 5-kohaline kastikas.
Terrano II soovitus selles kontekstis jääb äärmiselt arusaamatuks.

Olles natuke Ukrainas käinud ja kaugemal kui Lvivis siis näen küll pigem seda, et töökodadel, mis armeele maastureid teevad, on käed-jalad tööd täis. 
Iga auto, mis saab minna ilma töökojapeatuseta rindele, võtab neilt koormust vähemaks.

Ühes teises teemas kommenteerisin juba varem, kordan siia ka - Ukraina on suur riik suure rahvaarvuga. Oma isiklikest kitsapiirilistest ja üheülbalistes olukordades saadud kogemustest üldistusi teha on libe tee.
Vasta

Sooja jutu veeretajatele aitäh! Sellest häirituna läks minu panus teele, muidu olekski võibolla jokutama jäänud. Kass on eelnevalt autovõlurite tegevuse tabavalt kokku võtnud, tsitaati ei mäleta, aga see, mis teete, sellel on päriselt ka mõju.
Vasta

(05-06-2024, 11:43 AM)speedsta Kirjutas:  Sooja jutu veeretajatele aitäh! Sellest häirituna läks minu panus teele, muidu olekski võibolla jokutama jäänud.

kuna juttu tegid, siis ka mul oli täpselt sama reaktsioon Smile

samas kui Priit panustab, siis loomulikult on ka see tunnustust väärt. Kas ja mis vormis aga oma värvivaese maailmaga vehkima peab - no võiks teistmoodi seda teha.
tuleb nt kolmas mees ja imestab, miks Priit masinaid keemilisse puhastusse ei viinud - seda pakutakse ju teenusena. Tuleb neljas tüüp ja väidab hoopis ennast olevat Liivimaa parim ratsanik, kuna ...

kerede ehitamine on mõnele meist hobi. Mul hakkavad nt raamide lappimise piltide peale näpud sügelema. Hobitegevus ei ole koht, kus oma töötunnile hinnalipikut külge panna. Ning kui sealt sünnib veel praktilist lisaväärtust, on eriti hea. Tublid olete ja loodetavasti jaksate jätkata!

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Sai kah Viimsile väike panus tehtud selle peale.
Ja Ply mitte ajada nüüd nina püsti, et näe minust oli kasu. Jah oli hetkel aga nagu võsa ütles kuidagi fekaal mekk jäi maha.
Vasta

Ahjaa, üks tähelepanek veel. Priidu teooria, et efektiivsuse kriteeriumiks on töötund ja selle hind, oleks pädev ainult sel juhul kui ma kõikide garaažitundide asemel teeks tasustatud tööd.
See on ju nonsenss. Isikliku valikuna olen praegu loobunud ajamahukatest hobidest (veematkad, sauna ehitamine, välisreisid turistina, pilliõpe) selleks, et mul oleks aega tegeleda oma uue hobi - autoremondiga.

Ma paraku ei naudi seda nii, nagu paljud siinsed foorumlased, aga töörõõm on töörõõm sellegipoolest. Ja teadmine, et olen midagi päriselt ära teinud selleks, et Ukraina võidaks. Olgugi see panus vaid piisk ookeanis.

P.S. Rahalise efektiivsuse teooriat edasi arendades on meil kõigil, ka Heiksoni soomlastel mõtet ainult ja ainult Ragnar Sassile või mõnele muule suurtegijale ainult selget sularaha saata. Nende mahu ja organisatsiooni tõhususe juures on tulemuseks vähim kulu auto kohta.
Vasta

Mulle tuli meelde veel üks "päris hea" nõuanne, mida meile kunagi ühe teise UA abistaja poolt anti. Nimelt oli ta täiesti veendunud ja võiks öelda, et isegi nõudis, et me annetatud soojasid riideid kohale ei viiks vaid müüks need maha ja ostaks gaasimaske..  Cool
Saatsin ta kuradile. Kasutatud riiete müük mu hobide hulgast veel tõepoolest puudus.. 

Eks ta vist nii on, et teiste elu on ikka palju lihtsam elada. Sellist juttu, et mingi tegevus "pole mõistlik ja ma ei viitsi" olen ma väga palju kuulnud. Tavaliselt räägivad seda inimesed, kes oma õhtuid sisustavad näiteks televiisori vaatamisega. Mulle tundub see garaaži meestejooga igal juhul kuidagi tervislikum.

Mis aga meie autodesse puutub siis üllatavalt hästi peavad vastu. Eks ta tõsi muidugi on, et ostuhind ja töömaht on tavaliselt pöördvõrdelises seoses ja püüame mõlemat optimeerida.
Vasta

Ebaefektiivsuse logiraamat jätkub:

Eile said "Nublu" raami keevitustööd lõpuni keevitatud. Juhipoolse tala siseküljele ligipääsemiseks kangutasin küljest summuti. See läheb tagasi uute flantsidega, seega keevituskäppa nurka visata veel ei saa.

Heaks said ka tagumise stabika puksid. Enne töllerdanud toigas on nüüd "kimmäs", nagu lõuna pool öeldakse.

Saan aega veel ARKis ka ära käia, panen eelmise omaniku maalritöö asemele korralikud numbrid ja siis võib ülevaatuspunkti poole piiluda.

Samal ajal nähti garaažis ka Nastikut ja Rened oma masinate all ebaefektiivseid tegevusi harrastamas. Eks nad ise informeerivad.

Ja mõistagi oleks vaja sinna kastikafondi raha juurde.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: maastur Ukraina kaitseväele


Mul on iseendaga väike võistlus - kumb juhtub enne, kas saame kastika või saan Sorentole ülevaatuse. Praegu ütleks, et viimasele staadioniringile lähevad võistlejad kõrvuti.

Auhinnaks on rõõm ühest või teisest kordaminekuks ja üks külm õlu.
Vasta

Kui juba ebaefektiivsus teemaks, siis täna remontisid ksf. Nastic ja ksf. Telc erinevaid autosid. Koos ühte masinat tehes oleks saanud kahtlemata efektiivsemalt. Õnneks tabasin mõlemad Nublu taustal.
   
Täna saime ka lahketelt inimestelt u. 35 kustutit.
   
Pildil on 30kustutit, mis täna juba välja läksid. Oleks teadnud, et selline maha-peale laadimine tuleb, oleks saanud efektiivsemalt ajades masinad lihtsalt samal ajal sabapidi kokku.
Kustutid liiguvad juba järgmine nädal Ukraina suunas ning meile võib pakkuda lisa, kui kellelgi üle.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne