Ikka ja jälle seda automaksu!

Korraks juba mõtlesin, et tõmbaks 2020 uuena ostetu peatatud registrisse aga siis tuli mõistus koju - isegi õpikunäite eest ei ole ma nõus väljapressijatele maksma. Eks tuleb ikka kõik asjad piiritagusele kehale või kolmanda riigi kodanikule "mahamüüa", et saaks varganägude registrist priiks.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Hea uudis (autoomanikele) kah, peaminister ütles, et 2025a-st ei jõua uusi makse kehtestada.
VIDEO | Kaja Kallas: järgmiseks aastaks ei jõua uusi makse kehtestada, aga suurest eelarvest on vara rääkida - Delfi
Vasta

Mul on jäänud segaseks üks asi. Juhul kui hakkab kehtima registreerimis tasu siis kas sinna otsa lisandub ka riigilõiv?
Vasta

(02-06-2024, 23:32 PM)hobiautod Kirjutas:  Mul on jäänud segaseks üks asi. Juhul kui hakkab kehtima registreerimis tasu siis kas sinna otsa lisandub ka riigilõiv?
Mitte riigilõivud ainult ei lisandu, vaid teevad seda uute suuremate summadega, nt. esmane registreerimine büroos 130 EUR pealt 150 EUR peale. (Link)
Samas tuleb ära märkida, et riigilõivud ei tõuse otseselt mootorsõidukimaksu pärast, vaid tegu on ajalise kokkusattumusega, need oleks vast niikuinii lähiajal tõusnud. Jällegi teiseltpoolt lõpptarbija jaoks pole vahet, et kes täpselt ja millega seoses otsustas kuna suuremad kulutused ikkagi summeeruvad tarbija jaoks lähedases ajaaknas.
Vasta

(14-05-2024, 06:40 AM)honkomees Kirjutas:  
(13-05-2024, 11:31 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  ...
Postimehe kalkulaator on uus, pirukamosse aastamaks on nüüd 50 EUR, see roheauto näitab veel vana.
... nüüdse järgi vanal 115 ja uuel 848  Sad , rohkem kui kuupension. ...
Nüüd ka roheautol uus kalkulaatori variant ja selle järgi hoopis teised numbrid, palju väiksemad.

Kas on ka mõni kalkulaator, mis praeguse seaduseprojekti järgi tõeselt arvutab selle maksu suuruse?
Vasta

Kas tõesti on vaja joonistatud tonti karta?
Seadust ei ole veel, saate ikka aru? Loodame, et ei tule ka.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(03-06-2024, 01:04 AM)Marko Kirjutas:  Kas tõesti on vaja joonistatud tonti karta?
Seadust ei ole veel, saate ikka aru? Loodame, et ei tule ka.
Ei ega ma ei karda midagi ma lihtsalt küsin targematelt!
 Keeruline on lihtsalt elada sedasi teadmatuses. Tuleb ei tule. Leppisime kokku aga ei ole kokkuleppinud. Ma tahaks teada millal siis otustatakse? Saaksin oma valikud teha. Mida jätta mida võtta. Kas sõidan oma "risudega" edasi või utiliseerin? See valitsus on nagu Jaan Üksjalgvärav Kreisiraadiost. Millal te otsustate küsib reporter. Saage aru me ei jõua igalepoole meil on mitu seadust pooleli!
Vasta

Jajah muidugi, aga see prognooskalkulaatorite põhjal elu muutvaid otsuseid teha pole ka õige.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Keegi siin pahandas, et foorumlased ajavad tühja vahtu ja maksuvanker veereb omasoodu. Praegu vaatan muudatuste ülevaadet ja rõhuv enamus sellest on siit foorumist maha kirjutatud:

https://www.delfi.ee/artikkel/120297974/...us-muudeti

Loomulikult ei muuda see tõsiasja, et maks on ebaõiglane ja läheks krtteabkuhu, aga nimetada siinset foorumilõime kasutuks ma küll ei julgeks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

https://www.err.ee/1609362563/otse-riigi...e-lugemine
Vasta

Ma üldjuhul poliitilise agitatsiooniga ei tegele seega vabandan juba ette.
Juhtusin nägema tänaval autoomanike liidu reklaami, kus kutsuti üles europarlamenti valima opositsioonierakondi.
Olen sellega päri, valimistel on reaalne võimalus näidata oma automaksu-meelsust.
Minge valima!
Eriti puudutab see ligi 80000 inimest, kes lisasid oma allkirja automaksu vastasele petitsioonile - teid ei võetud kuulda, minge ja hääletage vastavalt.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

No ma kuulan seda ja see on ikka päris ebareaalne kuidas käitutakse. 
Ma ka tavaliselt annan protestihääli no nagu Tarand Euroopasse vms.
Vasta

Hetkel menetluses olevas eelnõus pole juttugi võimalusest fantoome kustutada. Seega ilmselt tuleb see eraldi liiklusseaduse muudatusena veel vastuvõtta. Ning seda ei tehta automaksu seaduse menetluse käigus. 

Kindlasti soovitan minna hääletama ja mitte vaid protesti hääli andma. Vaid hääletama vastavalt kandidaadi tegude mitte sõnade alusel.
Vasta

(06-06-2024, 15:46 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  Hetkel menetluses olevas eelnõus pole juttugi võimalusest fantoome kustutada. Seega ilmselt tuleb see eraldi liiklusseaduse muudatusena veel vastuvõtta. Ning seda ei tehta automaksu seaduse menetluse käigus. 

Kindlasti soovitan minna hääletama ja mitte vaid protesti hääli andma. Vaid hääletama vastavalt kandidaadi tegude mitte sõnade alusel.
Mingi aeg tagasi heietati kaheaastasest üleminekuperioodist. Arvestades võimule saanud olendite eetilist palet ja üleüldist suurt ligimesearmastust, siis julgeks ennustada, et seda ei tule. Nuh, et loome teile võimaluse fantoomid hukata, aga enne seda maksate natuke aega suurele kotkale. Samas võin ka eksida. Poleks esimene kord. Aga nagu juba tuhatkorda mainitud, siis enne läbikoputamist ja jõustumist pole mittekolbigi selge. Sel hetkel tuleb asuda jäetud kuuekuulise armuaja piires vastumeetmeid rakendama. "Müüd" fantoomi tankistile. Unustatud. "Müüd" säilitamisele määratud asja tankistile ja teed samal hetkel paberil lepingu, lahtise kuupäevaga, et ostsid tagasi. Parem, kui ostis lehma lellepoeg vms. Ostad läti keha. "Müüd" sellele. Saad siin registrist maha. Teed lepingud kus Läti keha müüb vajalikule inimesele. Jnejnejne.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Kaudselt auto omamise hädavajadusega seotud , pealkiri ERR i uudisteportaalist :
Hartman: praegu piletihinnad maakondlikel bussiliinidel ei tõuse

 Küll on keeruline , sajad inimesed üle riigi muudkui näevad päevast päeva vaeva ja ikka pole  teada kuidas inimesed liiguvad , kust kuhu ja millal , ilmselt on vaja tellida uuringud jne , kas tõesti see tasuta ühistransport oli jõukohane , nüüd käib tasuline ühistransport üle jõu , aeg on küps et teha paar reformi , rahareform ja valitsuse vahetus .

 Ja kõik kodanikukohust täitma ehk minge valima !
Vasta

Mis teoreetiliselt juhtub juba registreeritud kasutatud sõidukite turuhindadega kui kehtestada samaväärsetele esmaregistreerimisel tasu? 
Kõik arvelolevate risude pakkumishinnad muutuvad selle tasu võrra kallimaks? 
Dokumendiäri jätkub aga vastupidises suunas?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(08-06-2024, 14:36 PM)Laurts Kirjutas:  Mis teoreetiliselt juhtub juba registreeritud kasutatud sõidukite turuhindadega kui kehtestada samaväärsetele esmaregistreerimisel tasu? 
Kõik arvelolevate risude pakkumishinnad muutuvad selle tasu võrra kallimaks? 
Dokumendiäri jätkub aga vastupidises suunas?

Analoogne olukord on ka varem Eestis juba tegelikult omamoodi olnud ca. 20 aastat tagasi ning tõenäosus toodud dokumendimüügi skeemiga raha teenida võib olla reaalne:

(29-04-2023, 11:11 AM)mossepower Kirjutas:  ...
Küll aga ksf. Spitfire poolt välja toodud esmaregamise tasu vanematele autodele on suur küsimärk. Võib korduda analoogia ca. 2000 aastate alguse ajaga, kus ühe juba oma nimel oleva helesinise sapaka või rohelise mosse dokumentidega sõitsid vanamehed läbi mitu autot järjest kuna 1600 kroonine arvelevõtt oli ebamõistlikult kallis poole odavama turuhinnaga auto puhul. See oli muidugi ka aeg kui VINile vaadati tihti läbi sõrmede ja omad poisid käisid ainult dokumentidega TÜV tegemas.

Leidsin ka omaaegse uudise, mis tollast suurt muutust dokumentide kehtivuse ja reg. maksu tõusu 2000. aasta paiku kirjeldab: Link

Mind on hakanud huvitama ka mõne kaaskodaniku aktsioon, kes 25 EUR tasu eest lubab surnud autosid oma nimele kirjutada. See on nüüd just automaksu ajel hoo sisse saanud. Huvitav, et kas loodetakse tulevikus analoogselt sinise sapaka või rohelise mosse dokumentidega hakata neid edasi müüma?

Iseküsimus on muidugi see, et dokumendiärikate autod on hetkel omamoodi õhus rippuvad, eelmise omaniku nimelt on need maha läinud, aga uus omanik pole oma nimele neid kirjutanud. Saab olema täitsa huvitav teada, et mis sellises olukorras nt. 50 EUR aastamaksuga saama hakkab.
Vasta

Auto ju ise maksu ei maksa. Mis saab siis kui auto on, aga ei ole kedagi kellele arvet esitada?
Vasta

(09-06-2024, 05:06 AM)robvill Kirjutas:  Auto ju ise maksu ei maksa. Mis saab siis kui auto on, aga ei ole kedagi kellele arvet esitada?

Tundub sama, et tulu on, maksu selle eest peab keegi maksma.
Ma ei tea, mis toimub selle kohustusega ajal, kui pärand pole avatud.

Küll aga ei saa ma jätkuvalt aru konstruktsioonist,et ühe arvelt on läinud kuid teise arvele pole jõudnud.

OT
Vasta

Nii , automaks sai seaduseks , aplaus ! Kiidetud olgu need kõige targemad , ilusamad , hoolivamad , neid poolt olevaid oli vist 58 , seega keegi "rahva hulgast" andis hääle , huvitav , mida vastutasuks lubati

 Loodetavasti "Kadriorg" paneb piduri peale
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne