MURUTRAKTORID- ostuabi, hooldus, remont...

(21-05-2024, 19:33 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(20-05-2024, 10:44 AM)spark Kirjutas:  
(14-05-2024, 07:47 AM)taxopets Kirjutas:  
(12-05-2024, 21:31 PM)Raudpats Kirjutas:  Kas keegi on Toro Zero Turni Kawasaki mootori dekompressoriga tegelenud? Häda selles, et enamasti on kõik korras, aga täitsa suvalisel hetkel käivitades mõnikord ei jaksa starter üle ÜSS keerata. Kui keerad hoorattast natuke tagasi, siis läheb kohe starterist käima. Kaks suve töös olnud masin, kodune kasutus, mitte igapäevatöö.
Minu Torot vaevab ka pea algusest sama mure. Paremaks läks kui vedasin jämedama massi akult mootorile. Originaal juhe kärssas kogu aeg akupoolsest otsast.
Ootame siis veel variante, tekkis  sama jama B&S 4175 500cc mootoriga.

Edit: käisin Stokkeris rääkimas ... see pidi olema nukvõlli küljes oleva klapi avamise jublaka probleem. Olla teine tehtud mingist jamast (ilmelt keskkonna säästu eesmärgil Smile ),  mis ära murdub ...
aitab nukvõlli vahetus ,mida oli sellel mootoril umbes 8 erinevat Smile

Mul seesama B&S 4175 500cc. Ja teeb aegajalt sama pulli et ei jõua starter üle keerata. Nukkvõlli riket peaks saama klappide juurest olukorda jälgides kontrollida. Enda mootoril teeb sisselaskeklapp enne töötakti üss väikse lisaavamise küll. Ja probleem on reeglina kuuma mootorit taaskäivitades. Külmana ei tee seda seni kordagi. Ei teagi kas see nukk mängib seal sees bingo lotot või on kuskil veel mingi variant.

Nukkvõll vahetai ära ... ja töötab taas korralikult.
Vasta

Piisab ka sellest, et tihendad sisselaske ära, siis jõuab ilma selle dekompressioonita üle lüüa ja läheb käima

On keegi viitsinud süveneda ka mis seal siis ära pudeneb või ära kulub? Netist vaadates tundub üsna lihtne mehanism
Vasta

Kas keegi on mõne briggsi traktori mootori juppideks tõmmanud või vedeleb mõni kokkujooksnud mootor kuskil kuurinurgas? Vaja oleks õhufiltri katet.
https://shop.briggsandstratton.com/produ...aner-cover
Tulemuslik kuuris kola tuulamine saab kindlasti tasutud.
Vasta

(21-06-2024, 08:37 AM)Mihkus Kirjutas:  Piisab ka sellest, et tihendad sisselaske ära, siis jõuab ilma selle dekompressioonita üle lüüa ja läheb käima

On keegi viitsinud süveneda ka mis seal siis ära pudeneb või ära kulub? Netist vaadates tundub üsna lihtne mehanism

Nuka küljes on vedruga hoob mis tsenrifugaaljõuga töötab. Kui mootoril suured pöörded siis tsenrifugaajõud ületab vedru takistude ning hoob läheb sellisesse asendisse kus pisike nukk nukkvõlli tööpinnal ära kaob. Ehk siis suurtel pööretel ei lasta pütist enne pauku õhku välja.

Katki läheb see hoob, murdub lihtsalt küljest ära ja chillib karteri põhjas. Mina oma masina sain üsna jätkusuutlikult käima nii, et võtsin õhufiltri küljest ja hoidsin kätt sisselaske ees. Siis mootor pealt käega käima lükata.

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 peidetud kasutaja(t), 1 külali(st)ne