Postitused: 228
Teemad: 0
Liitus: May 2016
Maine:
2
Piisab ka sellest, et tihendad sisselaske ära, siis jõuab ilma selle dekompressioonita üle lüüa ja läheb käima
On keegi viitsinud süveneda ka mis seal siis ära pudeneb või ära kulub? Netist vaadates tundub üsna lihtne mehanism
Postitused: 222
Teemad: 16
Liitus: Jun 2015
Maine:
2
02-07-2024, 00:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2024, 00:41 AM ja muutjaks oli
ratsoup.)
(21-06-2024, 08:37 AM)Mihkus Kirjutas: Piisab ka sellest, et tihendad sisselaske ära, siis jõuab ilma selle dekompressioonita üle lüüa ja läheb käima
On keegi viitsinud süveneda ka mis seal siis ära pudeneb või ära kulub? Netist vaadates tundub üsna lihtne mehanism
Nuka küljes on vedruga hoob mis tsenrifugaaljõuga töötab. Kui mootoril suured pöörded siis tsenrifugaajõud ületab vedru takistude ning hoob läheb sellisesse asendisse kus pisike nukk nukkvõlli tööpinnal ära kaob. Ehk siis suurtel pööretel ei lasta pütist enne pauku õhku välja.
Katki läheb see hoob, murdub lihtsalt küljest ära ja chillib karteri põhjas. Mina oma masina sain üsna jätkusuutlikult käima nii, et võtsin õhufiltri küljest ja hoidsin kätt sisselaske ees. Siis mootor pealt käega käima lükata.
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Postitused: 1,347
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Olen B&S mootoriga hädas, mudelinumbriga 3130, aga see vist ei puutu asjasse.
Alguse sai asi nii, et valasin vist paaki solkbensiini. Viimati kui käis, siis tegi nii, et hakkas nagu välja surema, litsusin gaasi juurde, ei midagi. Kui lükkasin kahva käivitusasendisse, ehk sinna, kus on õhuklapp kinni, siis veel käis natuke, aga suri ikka välja.
Tol hetkel arvasin, et juu on mingi puruke sattunud karbussi, kohta kus teda ei tohiks olla. Kiskusin karbussi lahti, vaatasin teda siit ja sealt, puhusin igast august kus sain, purukest ei silmanud, kõik käis nagu läbi. Tegelikult oli sisselase ja ujukikamber kahtlane, nagu olkeks vett bensu sees. Siis ei saagi käima minna, kui vesi karbussis ju. Panin uuesti kokku, bens taha, järgmine hetk vaatan, ujutab üle. Midagi sees valesti. Kisun uuesti lahti, vaatan, mis sees on, kõik oleks nagu õigesti. Panen uuesti kokku, bens taha. Kuniks uuesti märkasin vaadata, oli benssu mootori sisselaske täis ujutanud, nii et ajas õhufiltri august üle ääre.
Vaatasin, et midagi ikka väga mäda. Kiskusin uuesti lahti, tähelepanelikumal põrnitsemisel selgus, et valge plastist ujuki detaili küljes oli olnud ka miski tihend, mille olin vist õhuga minema puhunud. Seetõttu ka ujuk ei toiminud, et klapp läks küll kinni, aga kanal oli ebatihe ja ajas benssu mööda.
Käisin siis linnas ja tõin poest uue remkomplekti ja panin o-rõnga sinna, kus see pidi olema.
Enam benssu välja ei aja ja karpa peaks olema korras. Mureks aga see, et ei saa enam masinat normaalselt käima. Üleliigse bensu käiasin silindrist välja. Mootoriõli panin ka uue, see oli ka bensujärgi haisev ja kahtlane.
Käima läheb, aga pole vahet, mis asendisse gaasihoova lükkan, käib longates ja justkui üle takti. Nagu süütaks pooltel kordadel. Samal ajal ajab hirmsasti toorest vingu ja tahmab.
Oskab keegi arvata, mis mul valesti võib olla?
Tänan
Postitused: 173
Teemad: 19
Liitus: Sep 2010
Maine:
3
Eeldatavasti Nikki karburaator?Paras nikastus see asi,vaata üle,ilmselt sai sees miskit valesti- seal on mitu tillukest o-rõngast mis vanaks saades palju jama teevad.Ise ka jebinud sellega piisavalt
IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
11
Võib-olla kadus puhastamise käigus düüs ära.See seal imitoru otsas täiesti lahtiselt.Kui ujuki raami ära võtsid tihendite vahetamiseks ja selili keerasid võis vabalt välja kukkuda.Suruõhuga majandades lendab kindlasti minema.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
11
Kui vaja siis leian selle sulle.Kui suunal Tartu-Tallinn liikuma peaksid siis Põltsamaale sisse keerata korraks.
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Jun 2024
Maine:
0
Tere.Kas keegi remondib tuff torq k46 taga silda vōi kust osta sinna remont komplekti?f
Postitused: 2,685
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Jonsered 2320 murutraktor 2013 aasta.
Käivitamiseks vajutan vasaku pedaali alla ja mootor töötab ilusti.
Kui pedaali lasen lahti siis peaks vedama hakkama kuid hoopiski logiseb ja koliseb seal midagi.
Mis tal laiali lendas?
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Jun 2024
Maine:
0
Tänan vastuse eest.Andke siis teada kui leiate info kust juppe osta!
Postitused: 540
Teemad: 0
Liitus: Nov 2017
Maine:
20
Husq LT151 Kohleri mootoriga traktor.
Peaks olema selle traktori pikaaegsetele omanikele tuttav teema. Karburaatori all olev elektriline klapp läheb tuksi ja bensiin voolab välja.
Eelmine aasta ostsin uue, maksis sadakond euri. Kuna kiire oli, tuli osta.
See aasta sama jama. Mõtlesin et tellin Hiinast terve uue karburaatori. 100 eest saaks neid neli tükki. Kuna hooaeg läbi, siis aega on katsetada.
Kellelgi kogemusi?
Postitused: 4,677
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
19-10-2024, 18:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-10-2024, 18:37 PM ja muutjaks oli
muska71.)
Sai siis täna oma husgu 112-hele hooldust tehtud ja kohutav mis kõhust välja tuli.Laagripukk kust läheb rihm ette tekki karjus kuivadest laagritest...Ja samadel rihmadel mingi plast rihmaseib eraldi laagril ja too laager oli täiesti koos ja ei liikunud üldse...Lühidalt kõik laagripukid mis kõhus on sai maha ja lahti võetud ja määret laagritesse pandud,rihmapingiutid kus kaager kokku needitud plekist ratastes,need needid kah kõik lahti,laagrid määritud ja poltidega kokku tagasi.Masinal mingi 70 töötundi ja vanust kuni 5 aastat.tehases pannakse määret laagritesse tõpselt niipalju et rooste ei läheks,nüüd mitmeks aastaks muretu jälle.Niiduteki laagripukid juba ammu ümber tehtud ja määrdeniplid pukkidel ja need laagrid olid korras,peab ka kõhus olevad laagripuki ära nipeldama ja määret täis lööma.