(21-10-2023, 07:55 AM)v6sa Kirjutas: Miks just püsti? Nüüd ei mahu esimene luuk ju enam alla pöörduma. Õnneks sel kärul on hingepoldid ja need saab ka luuki alla laskmata välja tõmmata vajadusel.
Nii ei sega ratas kallutusamordi tööd, kui ta tiisli peal oleks (mitte et ma seda kallutusfunktsiooni tihti kasutaks, aga vahest ikka, kui lumesaani peale söidan).
Et vähem sodi/lund korjaks.
Nii sain teda tahapoole kinnitada, et raskust vähendada konksu kinnituselt. Haagist laadides kontrollin alati koormust konksule.
Esiluuk käib suht harva lahti. Saarel söites, pole varuratas küljes (vaid mandrile minnes), ei sega luuki kui peaks avada soov olema.
(21-10-2023, 07:55 AM)v6sa Kirjutas: Mul on ühel kärul lapiti tiisli all ja tõkiskingad velje sees. Teisele pole veel muterdada viitsinud.
Töiksikingi kasutan tihti, ka siis kui varuratas kaasas pole, seepärast luugi külge kruvisin need.
Lapiti tiisli all: kölab ebamugav koht kust vötta ja panna ratas, eriti kui ilm halb on (vihm, lumi, pori). Just nagu nendel autodel, millel varuratas taga köhu all on ... ebamugav koht kust kätte saada.
(21-10-2023, 07:55 AM)v6sa Kirjutas: Kas veduri tungraud sobib ka käru rattavahetuseks?
Söiduki tungraud sobib ka haagisele, tavaline romb tungraud.