4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

(21-08-2024, 17:30 PM)nastik Kirjutas:  Ja ise ma parema meelega üldse teiste raha ei kasutaks aga oleme ausad, et puhtalt enda rahakoti pealt ei oleks sellises mahus abitegevus ka kuidagi võimalik. Ja selleks, et seda teiste raha eest toimetamise ebamugavustunnet kuidagi veidi leevendada proovimegi teha kõik võimaliku, et tegevus oleks läbipaistev ja et kellelgi ei saaks tekkida kahtlusi oma annetatud raha mittesihtotstarbelise kasutamise osas.

Väga hea, et ainult oma raha eest ei toimeta - siis saavad ka paljud oma toetamisele õige väljundi Wink

Ma reklaamisin nt oma sõpradele siinse teema lähenemist kui väga hea võimendust oma panusele - paned summa X, aga funktsionaalsust jõuab rindele 10X eest. Lisanduva väärtuse genereerite just teie oma tööga: masinaid valides ning neid üles vuntsides. Keskendudes mõlema tegevuse puhul olulisele ehk tehnikale.
Jõudu - ülekannetega toetamine on küll vajalik, aga teie panus on siiski peamine osa. Ning me oleme selle eest tänulikud!

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Pistikute vahetus käimas siis. Välja sai raalitud juhtmed mis on istmesoenduse omad. Neid ei hakka ühendama. Maha põlenud osa oli just nimelt selles osas. 
Muud juhtmed õnnestub ksf Nastiku poolt saadetud pildi järgi ning internetist leitud piltide järgi kokku panna loodetavasti. Igaljuhul kummardus inseneridele kes on iga jumala aasta ja varustuse jaoks suutnud teha erinevad juhtmestikud(värvide osas siis just põhiliselt) See õnnetu karp aga ise on alati nii öelda täispauk lisadega. 
Ja infoks tulevastele,siis uuema versiooni karp on idee järgi täpselt sama, aga suhtlemine muude moodulitega on erinev(ETACS v ETWIS). Ehk vanat ja uut omavahel tööle ei saa.
Ilmselt kehtib ka muude moodulite kohta sama.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(21-08-2024, 18:28 PM)13piisab Kirjutas:  
(21-08-2024, 17:30 PM)nastik Kirjutas:  Ja ise ma parema meelega üldse teiste raha ei kasutaks aga oleme ausad, et puhtalt enda rahakoti pealt ei oleks sellises mahus abitegevus ka kuidagi võimalik. Ja selleks, et seda teiste raha eest toimetamise ebamugavustunnet kuidagi veidi leevendada proovimegi teha kõik võimaliku, et tegevus oleks läbipaistev ja et kellelgi ei saaks tekkida kahtlusi oma annetatud raha mittesihtotstarbelise kasutamise osas.

Väga hea, et ainult oma raha eest ei toimeta - siis saavad ka paljud oma toetamisele õige väljundi Wink

Ma reklaamisin nt oma sõpradele siinse teema lähenemist kui väga hea võimendust oma panusele - paned summa X, aga funktsionaalsust jõuab rindele 10X eest. Lisanduva väärtuse genereerite just teie oma tööga: masinaid valides ning neid üles vuntsides. Keskendudes mõlema tegevuse puhul olulisele ehk tehnikale.
Jõudu - ülekannetega toetamine on küll vajalik, aga teie panus on siiski peamine osa. Ning me oleme selle eest tänulikud!
See on teine põhjus jah miks ma ka leian, et toetusraha kaasamine on mõistlik, sest me loome selle rahaga lisandväärtust. 10x on ilmselt liialdus, küll aga võib üsna julgelt väita, et nii meie kui ka Wagoneer võiksime oma ostetavad autod peale parandustöid topelthinnaga maha müüa. Lisaks toimetame masinad oma kulul Ukrainasse. 
Nii et jah. Toetaja saab meie tegevust toetades oma raha eest paar-kolm korda võimendust küll.
Vasta

Ja Frontera oli ka 1,5 nädala jooksul lasknud kenasti kogu roolivõimu vedeliku latikaudu maha Smile
Ehk doonorilt maha ja teisele peale. Mis seal ikka rasket olla saab. Paras töö laupäeval ära teha.
Noh manuaali järgi siis peaks eemaldama torsioonid, eemaldama õõtsad,amordid,stabikad. Siis saab kätte sillatala osa kus on küljes roolilatt. 
Kuna kokkupuuted torsioonide kättesaamisega on olemas ja 20+ aastat omal kohal olnud ei tõota midagi head,siis tegin asju oma moodi. Peale väga paljude kirjamusta mitte kannatavate sõnade ja kõik võimalike muude jubeduste kiuste sai latt vahetatud ilma torsioone näppimata. Prooviringil selgus,et üks O rõngas ei pea ja pumbast latti minev vooik lekib. Pühapäeval sai see asendatud ja nüüd kõik jälle korras. Keerab sujuvalt ning ei leki.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       


Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

https://www.facebook.com/share/p/N17uqfXDxaXm8huZ/

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Selline isend jäi silma.

   
Vasta

10a. Tagasi oli sel autol juba 300+ tuhat kellal, siis keriti ja oli omanikuvahetus.... Tõenäoliselt läheks isegi vaatama aga kõigepealt lähen vaatama ühte Navarat...
Jah, tean. Sai siin öeldud, et Navarat ei taheta. 
Panin sellid fakti ette, et kogutud raha eest on hetkel turult võimalik saada vaid Navara viiekohalisi pikappe. Seejärel täpsustati, et Navara sobib küll aga raam peab korras olema. No ilmselgelt on neil kõrini nende keevitamisest.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Väljast ja seest igati kobe Navara kahjuks ei kvalifitseerunud. Raam nagu ikka, mõrad sees taga rattakoopas, mis katsumisel suuremateks aukudeks formeeruvad, mis omakorda suurenevad siis, kui neid lappima hakata. Raami hädad ja õlileke mootori tagant ülaosast olid asjad, mis tõmbasid pidurit. Muud äpardused nagu pekkis kardaaniristi ja rooliotsa oleks saanud lihtsalt ära vahetada ja oleks tehtud. Tehnokontroll maksis Rakveres 40 eurot ja ei saa kurta- see raha läks asja ette.
Omanikuga tingima ei hakanud, otsingud jätkuvad.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(23-08-2024, 12:08 PM)Aspelund Kirjutas:  https://www.facebook.com/share/p/N17uqfXDxaXm8huZ/

See on sümpaatiline. Kui miskipärast pommikindluse etalon ei peaks sobima, siis sellisest:

https://www.kuldnebors.ee/search/soidukid/maastikuautod/isuzu-trooper-94/search.mec?pob_post_id=90464165&pob_action=show_post&pob_cat_id=10697&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=et&search_X_cat_ids=10671&search_O_string=isuzu&search_source=kwc

saab (eeldusel, et pardatšokist tüürimine ei ole probleem), lõikevahendite olemasolul vähese vaevaga kohandada eri ülesannete täitmiseks.

Üks tiba kallim jubakastikas jäi ka silma: https://www.facebook.com/share/pmcvB3DvprziYUQr/

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Kahe kohalised kastikad ei pidanud sobima neile.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(24-08-2024, 23:40 PM)tõnn Kirjutas:  Kahe kohalised kastikad ei pidanud sobima neile.

Nu see viidatu on neljakohaline, olles ise samasuguses loksunud võin kinnitada. Neli ust muidugi iseasi, mis võib lahingsituatsioonis pehmeltöeldes oluliseks osutuda.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Sellel tegelesin veidi vanarauaga. Sõber annetas kärutäie mingilt objektilt maha võetud alumiiniumkarkassi. Veetsin ühel õhtul 5 tundi seda puhastades ja kruvisid välja keerates. See kord oli vist tegemist mõistliku tegevusega, sest selle puhastatud kärutäie eest teenis ukraina sõjavägi 450.- €
   
Paar vanarauaobjekti on veel ootel. Nii et tuleval nädalal saab tegeleda raskejõustikuga tavapärase auto all roomamise "meeste jooga" asemel.

Edusammudest nii palju, et olen Peipsi Sorento peal natuke keevitamist harjutanud. Tagadiffri augud said kinni ja tagatiibadele paigaldasin uued ääred. Teise keevitamisel läks auto seest põlema. Võibolla oli isegi kasulik, et õues juba pime oli ja märkasin enam-vähem õigeaegselt. Ja kindlasti oli kasulik, et lähedal kuuris oli kustuti. Nii et tegin jooksuga, kangutasin kokkupunktitud tiivakaare vahele kruvikeerajaga augu, millest voolik sisse ajada ja kustutasin ära. Kuna põles juba päris suure leegiga siis oleks see võinud autole ka üsna kurvalt lõppeda. Kuumakahjustuse on tiival siiski ka väljast poolt selgesti näha ja samuti see koht, kuhu augu tegin.
       
Peale seda olen kustuteid nüüd hoopis teise pilguga vaadanud. Tavalisest auto 1kg kustutist oleks mahu poolest piisanud aga kuna nendel tavaliselt pole voolikut siis kardan, et sellega oleks seda päris keeruline kui mitte võimatu kustutada olnud. Nii et antud juhul kasutasin ära ühe aegunud 6kg kustuti ja see töötas suurepäraselt.
Vasta

(25-08-2024, 00:05 AM)DevilDeVille Kirjutas:  
(24-08-2024, 23:40 PM)tõnn Kirjutas:  Kahe kohalised kastikad ei pidanud sobima neile.

Nu see viidatu on neljakohaline, olles ise samasuguses loksunud võin kinnitada. Neli ust muidugi iseasi, mis võib lahingsituatsioonis pehmeltöeldes oluliseks osutuda.

Viimase sihtotstarbelise korjanduse eesmärk on suuremat remonti mittevajav, pika kabiiniga, neljaukseline ja viiekohaline pikap (alternatiiv - suur ja võimsa mootoriga maastur). 
See muidugi ei tähenda, et kaheukselised ei sobi. Lähiajal peaks üks kaheukseline isegi meie hoovile jõudma. Igasugu muldmetallidest koosnevate rondiprojektide elustamine käib meil paralleelselt kobedate maasturite sihtotstarbeliste korjandustega.

Kui siin mõni lugeja Soomes Vaasa kandis liikleb, andke teada. Seal üks Ranger, mida võiks üle vaadata.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Üks suuremat sorti mees müüb Virumaal üht neljaukselist Datsunit - https://www.facebook.com/marketplace/ite...1398316006
Või see ongi see, mida vaatamas käidi?
Vasta

Ei see ei ole see, mida sai vaatamas käidud. Antud isend juba pikalt müügis ja teada.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Youtubes siukene videoklippike. 
https://www.youtube.com/watch?v=kzCAt586c7g
Vasta

   

Saime Ukraina tarbeks taas portsu kustuteid ja nende hulgas neli kustutit, mis on kirjade järgi 45 ja 50kg pulberkustutid. Kellad rohelises järgmine kontroll 2022/2023...
Heameelega vahetaks need tankla-mõõtu kustutid väiksemate kustutite või mingi muu abikõlbuliku materjali vastu. Kui kellelgi vaja siis võtke ühendust.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Täna sai taas rauakoorem peale, mitmest erinevast kohast kokku korjatud, mitu korda hoovil ümber tõstetud, sorteeritud jne. Täname ksf. M.... Ja ksf. G... Ja paljusi teisi.
Homme teeme tiiru koski, et täiendada oma remondifondi.
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(27-08-2024, 09:30 AM)kolz Kirjutas:  Youtubes siukene videoklippike. 
https://www.youtube.com/watch?v=kzCAt586c7g
Hea näha, et Ukrainat toetatakse. Nende tüüpide ühe masina soetushind on küll kallim kui näiteks meie viimase reisi 7 auto hind kokku aga see ei tee meiepoolset abi kuidagi vähem väärtuslikuks. Huvitav, et nad neid ikka roheliseks värvivad. Üldiselt enam rohelisi ei taheta, sest droonide AI on treenitud asjade peale, mis on rohelised ja meenutavad autot. Nii et hall on uus roheline.

Me üritame siin aga jah oma rahavarusid toore jõuga täiendada. Eile rassisime Telci eestvedamisel kolmekesi Rene01-ga terve õhtu.
       
See materjal osutus küll suures osas liiga heaks, et rauda viia. Aga igatahes on meil nüüd kõvasti 3mm plekki, millest raame, kastipõhjasid ja mida iganes kokku keevitada.
Tänase töö tulemus on Isandpaugu eelmises postituses. Kui juba allveelaevad Kalev ja Lembitu said vanaraua toel soetatud, miks ei peaks siis Ukraina edu sõjas samade meetoditega tulema?

Lisaks võib tänaseks edusammuks lugeda, et Mazda B2500 jälle ei sõida. Kahjuks purunes heitluses ülemise õõtsa poltidega ka pikk narrega lehtvõti.
       
Vasta

Täna leidsin maja tagant Rangeri raami, millel olid küljes samasugused ülemised õõtsad aga puksid veidi teise ja loogilisema konstruktsiooniga ja külge nad läksid.
   
Vahepeal täiendasime lähikonnas veel veidi rauakoormat. Üks hetk kena neiu kutsus varauahundid tuppa, et "ma näitan teile voodit ka.."
   
Tagasilöökidest rääkides siis meie veovõlli kaitsekummi venitusaparaat suudab meie venitatava kaitsekummi venitada 8,5cm laiuseks aga vaja oleks 9,5cm. Kui keegi oskab kommenteerida, kas neid venitajaid on veidi jõulisemaid ka? Meil on mingi odav mudel. Või peaks sinna ligi 8 barile kuidagi käsipumbaga rõhku juurde lööma? 
Kuidagi ei viitsiks seda veovõlli välja võtma ja lammutama hakata. Välja ta vabatahtlikult igatahes ei tule. Ja lisaks on seda vaja teha veel mõlemal pool.
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 26 külali(st)ne