28-08-2024, 22:41 PM
Võibolla peab venitama mõne muu firma kummi.
Mõni pehmem, teine jäigem.
Mõni pehmem, teine jäigem.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Tsitaat:. Või peaks sinna ligi 8 barile kuidagi käsipumbaga rõhku juurde lööma?Juba piiripealne läbipaine. Rohkem rõhku - puruneb???
(28-08-2024, 22:00 PM)nastik Kirjutas: Kui keegi oskab kommenteerida, kas neid venitajaid on veidi jõulisemaid ka? Meil on mingi odav mudel. Või peaks sinna ligi 8 barile kuidagi käsipumbaga rõhku juurde lööma?
(29-08-2024, 13:21 PM)Walter Kirjutas: Kui pooltelg otsapidi juba lahti siis kui keeruline on see ots küljest lahti saada et ei peaks ülalkirjeldet günekoloogiat harrastama - vanasti anti haamriga paar lööki õigesse kohta ja lahti nad kõik tulid.
(29-08-2024, 15:52 PM)iisak Kirjutas: Kas kellegi arvamust keerukusest ja töövõtetest küsiti?Küsimus oli teemaalgatajale.
(29-08-2024, 17:30 PM)isandpauk Kirjutas: Siin on ilmselt peamised põhjused tööriista olemasolu, laiskus ja kogus, mida me pidevalt vahetama peame.
(06-09-2024, 09:10 AM)isandpauk Kirjutas: Juhiukse hinged on ainult üsna ära kulunud ja uks käib raskelt. Ise veel hingedele otsa ei vaadanud aga mõte liigub selles suunas, et neid natuke keerata, kui annab muidugi. Kergemalt käiv uks tähendab pikemat iga ukselinkidele. Selles osas vihjed teretulnud neilt, kes on sama mure lahendanud.
(06-09-2024, 13:53 PM)Marko Kirjutas: Teed ukse natukene lahti. Sinna alla paned puuklotside abil tungraua ja tõstad kuni eespool kujumuutuse heli hakkab tekkima. Lased tungi lõdvaks ja kontrollid kas veel vaja lükata.
PS hea oleks kui keegi julgestab, eriti pärisrauast auto juures!