4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Võibolla peab venitama mõne muu firma kummi.
Mõni pehmem, teine jäigem.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Keeva vee vann peaks aitama kummi veidi venivamaks küll.
Vasta

Tsitaat:. Või peaks sinna ligi 8 barile kuidagi käsipumbaga rõhku juurde lööma? 
Juba piiripealne läbipaine. Rohkem rõhku - puruneb???


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Selle liigse venitamisega on ka see paha asi,et kipub kummi kusagilt nõrgemast kohast liiga ära venitama. Kohe ei paista,aga sõidad mõned nädalad ja moos jälle väljas kuna kusagil lõhe sees. Üritan oma vana aparaadi üles otsida kola alt. See oli metallist korpusega ja võimeline need kummid ribadeks paisutama Smile 
Aga hetkel ei meenu kas andsin selle kellegile ära või on see kusagil kola all peidus. Uurin asja.

PS! minu instrument on hetkel kusagil Lõuna eestis ja venitab mingitele põllutöö? seadmetele vahe/distants? muhve peale.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kui pooltelg otsapidi juba lahti siis kui keeruline on see ots küljest lahti saada et ei peaks ülalkirjeldet günekoloogiat harrastama - vanasti anti haamriga paar lööki õigesse kohta ja lahti nad kõik tulid.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(28-08-2024, 22:00 PM)nastik Kirjutas:   Kui keegi oskab kommenteerida, kas neid venitajaid on veidi jõulisemaid ka? Meil on mingi odav mudel. Või peaks sinna ligi 8 barile kuidagi käsipumbaga rõhku juurde lööma? 

(29-08-2024, 13:21 PM)Walter Kirjutas:  Kui pooltelg otsapidi juba lahti siis kui keeruline on see ots küljest lahti saada et ei peaks ülalkirjeldet günekoloogiat harrastama - vanasti anti haamriga paar lööki õigesse kohta ja lahti nad kõik tulid.

Kas kellegi arvamust keerukusest ja töövõtetest küsiti?
Vasta

(29-08-2024, 15:52 PM)iisak Kirjutas:  Kas kellegi arvamust keerukusest ja töövõtetest küsiti?
Küsimus oli teemaalgatajale.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Siin on ilmselt peamised põhjused tööriista olemasolu, laiskus ja kogus, mida me pidevalt vahetama peame.
Kui ma õigesti mäletan, siis oli nende kummiluttide juures ka märge, et on pealevenitatavad, kui neid osteti.
Seega diskussioon on hetkel pigem suunas, miks pealevenitatav lutt peale ei veni, mitte kuidas veel saab vahetada?

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(29-08-2024, 17:30 PM)isandpauk Kirjutas:  Siin on ilmselt peamised põhjused tööriista olemasolu, laiskus ja kogus, mida me pidevalt vahetama peame.

Tegelikult on küsimuse laiendamine õigustatud. Ma vanakoolimehena ei saanud mitu ööd korralikult magada kui olin näinud venitusega paigaldust, just seesama teema, millele Wagoneer tähelepanu juhtis.
OT lõpp, loodetavasti....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Osta Kamoka venitatavad kummid ja paigalduskoonus. Need venitad käsitsi peale nagu muuseas.
Vasta

Asjad ja olud muutuvad kogu aeg kahjuks mitte meeldivas suunas,aga nüüd minek ukse ees,siis vaikselt koorem koguneb. 
Suured tänud kõigile abistajatele. Hetkel võtsin suuna,et niisama hõlma all enam kaupasid üle ei vea. UA omadel on olemas kõik võimalused deklaratsioonide vormistamiseks ja vabandused,et see ilge jama ja siis meil palju paberimäärimist ei kipu eriti morjendama. Algul sain mõne käest lausa sõimata kui ütlesin,et mul on asjad olemas,aga peab deklari tegema. Mis algul väideti olevat võimatu osutus päev hiljem ikkagi võimalikuks. Nii,et eks ma nüüd selline natuke paha inimene olen. Aga eks siis teen edaspidi koostööd nendega kes ei karda paberimajandust mis iganes põhjusel.
[Pilt: 456231612_1475659779734599_4542318528649...e=66F99F3C][Pilt: 455980544_1104676487656074_5405876615822...e=66F9B15F][Pilt: 456147815_1500489130836571_6487485153808...e=66F99EDA][Pilt: 456094619_1067885885008137_8026190787267...e=66F99813][Pilt: 455927251_1560007698269729_2695143983907...e=66F98617][Pilt: 455899903_1034538761647342_7794180015208...e=66F9922A]

Hetkel bussis siis pea 1000kg erinevat kaupa. Lisaks tulevad veel rehvid ja mõned muud asjad.  Minu poolt läheb siis lõpuks minema üks Frontera ja Sorento ning Passat meedikutele. Lisandub veel ka üks Volvo Sergo Susi tuttavalt.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kobeda maasturi hankimiseks korraldatud sihtotstarbeline korjandus lõppes juba 10 päeva tagasi meie tavapäraste ostudega võrreldes ulmelise "6000" eurose tulemusega. Kahjuks ei ole siiani sõelale jäänud ühtegi sobivat autot. Ma lihtsalt keeldun maksmast 6000+EUR auto eest, millele tuleb peale selle raha maksmist ikka läheneda keevitusega ja mitte vähe. Rõhk oli ikkagi sellel, et auto on korras, ei vaja suuremat remonti vaid pääseb hoolduse ja kuluosade vahetusega. Eelnenud korjanduse lõpus oli olukord parem, saime kobeda auto 5000 euroga ning sellest jäi mulje, et uueks eesmärgiks seatud 6000EUR on piisav aga võta näpust... maasturite vähesus Eesti turul on tekitanud olukorra, kus küsida võib kõike.
Igatahes hetkel suva ronti 6000Euroga me ostma ei torma, meil on kordades odavamalt saadud ronte hoovil ja töös piisavalt.
Kurtsime oma muret ka Hartija brigaadile ja saime sealt kinnituse, et ka Nissan Patrol y61 wagon sobib, ning järgmine nädal plaanis üht ka vaatama minna.
Vaatame, kuidas kujuneb. Igatahes parem kogume veidi juurde, kui ostame pool miljonit läbi sõitnud ja 20+ aastat Eestis soola näinud "korras tehnikaga" mäda sõela.

Teie toetus ja vihjed on jätkuvalt olulised, et saaksime maasturi, mis on esimesest päevast valmis tööülesandeid täitma nagu viimane Ai-suzu, mis kohale jõudes läks kohe pihtasaanud maasturit evakueerima - vt. videolt.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Ei tea kas sobib aga paberil (kirjas oleva info alusel) tunduks korralik pill Pajero
Vasta

Järgneb augusti Põhja-Tallinn abiüksuse kontoväljavõte.

Konto: EE387700771008885941
MTÜ Toeta Ukraina

           

Kollasega on märgitud meie endi rahakanded abikontole. Kõigepealt Isandpauk, kes mingis hullusehoos kandis ära sihtotstarbeliselt õlle ostmiseks annetatud raha, siis Mux, kellel käisid külas sugulased Ameerikast ja olid abitegevusest liigutatud ja lõpuks ksf Rene01, kelle isiklikul kontol oli sünnipäevaks kantud raha ja nüüd leidus õige auto, mis selle eest ära osta.
Tegelikult on kontole raha kandnud ka ksf Telc, kelle Twitteri säutsude kaudu aeg-ajalt natuke raha PayPali kaudu tiksub. Need kanded on ka varasematel väljavõtetel eristatavad Twitter PP kommentaari järgi.
Vasta

Konto väljavõtte selgituseks veel niipalju, et meie puhveti Soront nr. 28 sai ostetud eelmisel nädalavahetusel ksf. Rene01 abirahade eest aga ülekanne teostus mingil tobedal põhjusel alles 2. Septembril ja seetõttu konto väljavõttel ei kajastu.
Sihtotstarbelise korjanduse osas on erinevaid vihjeid tulnud mitmeid. Oleme saanud ka heakskiidu Amarokile (Et see sobib ka) kuid enne rahvaautode poole piilumist ootame ära ühe Rangeri pakkumise, mille osas selgub info reedel või laupäeval.
Sellega annan kõneteatepulga üle ksf. Telcile.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Kõnelen pikema aja kohta. Suvi on paraku selline leivateenimise aeg, et alati ei saa auto all aeleda. Möödunud nädalal Tartu kandis rügades sai aega  näpistatud ka Ukraina heaks.

Esmalt sain ksf ivo86 annetatud Audi kätte. Lugupeetav tõi selle otse tööpostile.
Ülim tänu, auto on nii hea nagu lubati. Sõida või homme.
   
Järgmiseks helistas ühe Põlvas paikneva soo-rondi omanik. Kuu varem sai autot vaadatud, aga soovitud 1600€ ei olnud kooskõlas auto seisukorraga. Nüüd tuli kõne, et meie pakutud 800€ sobib. Oli ka klassikaline sooront, roosteussist puretud raamiga, nagu nad on.
   
Ladustasin autod Tartusse, et sõbrad need Tallinna toimetaksid (Audi on juba kohal) ja ise võtsin sel nädalal õhtuti ka veidi aega, et edasi menetleda Sorentot tööpealkirjaga "Folk".
Ära sai vahetatud kundepoolne tagavedru, millel ülemine keerd oli pooleks.
   
Samuti lõikasin läbi roostes poldid ja kangutasin küljest astmelauad.
Järgnes nukker avastus, et patsient põeb raskekujulist raamimädanikku. Seda mitte tavapärastes kohtades tagasilla juures vaid hoopis raami keskmises osas.
Töötlesin raami nõelhaamriga ja masendus tuli peale kui aus olla. Panin asjad kokku ja lasin ennast leivateenimise öötööle meelitada.
       
Aga kus häda kõige suurem seal Rene kõige lähem. Üks mölakas auk on juba lapitud.
   

Ei saa ma siis ise ka alla anda ja küllap saate varsti jälle minu kolekeevituse slaide vaadata.
Vasta

Eelpooltoodud viimasel pildil on ehe näide sellest, miks me osasid meile vanarauda viimiseks annetatud jublakaid kohe rauda ei vii. Head materjali läheb pidevalt vaja.
Kiidan taas elektrikilpe ja seadmekappe - lõikad sobiva tüki ja liimid keevitusega külge.
Ülal näidatud Audi on oma vanuse kohta, minule üllatuseks igati kobe. Juhiukse hinged on ainult üsna ära kulunud ja uks käib raskelt. Ise veel hingedele otsa ei vaadanud aga mõte liigub selles suunas, et neid natuke keerata, kui annab muidugi. Kergemalt käiv uks tähendab pikemat iga ukselinkidele. Selles osas vihjed teretulnud neilt, kes on sama mure lahendanud.

Siin näide, kuidas elektrikilpi sorondi sisse pannakse:
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(06-09-2024, 09:10 AM)isandpauk Kirjutas:   Juhiukse hinged on ainult üsna ära kulunud ja uks käib raskelt. Ise veel hingedele otsa ei vaadanud aga mõte liigub selles suunas, et neid natuke keerata, kui annab muidugi. Kergemalt käiv uks tähendab pikemat iga ukselinkidele. Selles osas vihjed teretulnud neilt, kes on sama mure lahendanud.

Teed ukse natukene lahti. Sinna alla paned puuklotside abil tungraua ja tõstad kuni eespool kujumuutuse heli hakkab tekkima. Lased tungi lõdvaks ja kontrollid kas veel vaja lükata.
PS hea oleks kui keegi julgestab, eriti pärisrauast auto juures!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(06-09-2024, 13:53 PM)Marko Kirjutas:  Teed ukse natukene lahti. Sinna alla paned puuklotside abil tungraua ja tõstad kuni eespool kujumuutuse heli hakkab tekkima. Lased tungi lõdvaks ja kontrollid kas veel vaja lükata.
PS hea oleks kui keegi julgestab, eriti pärisrauast auto juures!

Kuna garantii on autol läbi, siis kõlab nagu hea plaan. Proovime ära Big Grin

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Ma olen nädala jooksul õhtutega ladunud tagasi kokku Mazda kastika esisilla. Kuna see on ebanormaalne, mis kogus kulunud juppe sealt välja tuli vahetada siis minu soe soovitus on väikesaartelt, kalmistutelt jms kohtadest, kus autod ülevaatust regulaarselt läbima ei pea autosid mitte osta.
Veovõlli kaitsekummid venitasin aja kokkuhoiu mõttes ikka üle otsa peale. Sooja veega venis laiemaks ja kumm ise tundub hea kvaliteetne asi olevat. Eks vaatab. Kui ei õnnestunud siis omad vitsad peksavad ja saan lihtsalt uuesti teha.
   
Vormsi Sorentol reguleerisin käsipiduri ja selgitasin välja, et tagumised udutuled ei tööta, sest haagisepistikus on selline lüliti, mis udutuled välja lükkab. See lüliti aga ei töötanud korrektselt. Igatahes ühendasin mõlemad uduka juhtmed pistikus kokku ja asi korras. Siis hakkasin uurima, et miks roolivõim ei tööta. Vahetasin roolivõimu pumba ära, puhusin torustiku läbi. Kuna roolivõimu õli asemel oli sees mingi must löga siis oli see kõik mingil määral ka kasulik. Lõpuks näppisin roolilati pistikut ja see murenes tükkideks. Eks tuleb leiutama hakata, kuidas see lahti käib?
Siin tegin õhtul sõbrale selfi kohaga, kus peaks olema generaator kui ta küsis, et mis teed?
   
Pärast läksin tõin poisi jalgpalli Šchnelli tiigist ära. Ütlen ausalt, et nii mustas kohas kui see tiik ma küll elu sees varem käinud ei ole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne