4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Ei tööta ilmselt üldse. Vahepeal tundus, et nagu läks kergemaks aga see võis olla tingitud ikka sellest, et rattad liikusid.
Roolivõimu pump nagu üritab õli ringi ajada aga hääle järgi see ei õnnestu ja rakendub tagasivooluklapp. Igatahes kui natuke sõita siis pump läheb kuumaks. Sama olukorra saab korraldada Sorentol nii et roolilati küljest pistik lahti võtta. 
Kui me selle auto saime siis oli talle peale pandud lühem rihm, mis üle roolivõimu pumba üldse ei käinudki. Seda põhjusel, et peal olev pump oli kinni kiilunud.

Variant on veel korra ära vahetada roolilati peal olev klapp, kuhu see pistik ühendatakse. Selleks tuleb aga kahjuks roolilatt korraks küljest ära võtta.
Vasta

Osadel autodel on see roolilati küljes olev klapp vist mingi justkui suuna juhtimiseks. Ehk siis saab info rooliasendi andurilt ja vastavalt sellele kas ühele või teisele poole. Kas seal kuidagi mingit võimalust ei ole,et õhk pumbas sees ja ei pääse välja? Äkki kusagil mingi imelikus kohas paiknev õhutuspolt peidus. Seal peaks ka keegi vabatahtlik kaevuma korra elektriskeemi,et aru saada kes kellega käib ja keda mis mõjutab. Ma ei ole proovinud,aga kas sorontidel on kiirustundlik juba võimendi?
Jällegi ei oska sorondi kohta seda öelda,aga ühel automargil on roolivõimu voolikus sees(otsastutsis) ühesuuna klapp. Äkki seal ka midagi sellist? Kui see kinni on jäänud ei saa ringlus toimuda.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kõik vihjed ja mõtted on teretulnud sellel roolivõimu teemal, kuna see tuleb lahendada järgmisena.
Hetkel auto kapotialune eest ka mugavasti lahti nii, et pumbale ja voolikutele on maksimaalselt hea ligipääs.
Kiirusetundlik võiks see latt isegi olla, sest salongis on mingi "power-steering-controller" sarnase nimega väike karbike, mille ksf. Nastik hiljuti leidis ja ka ära vahetas.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

See roolivõimu karbike (Power Steering Control Module) asub siin:
   

Päris sama koodiga asendust ei leidnud. Originaal on 95600-3E600 ja asenduseks paigaldasin 95600-3E300 aga sellest ei läinud midagi ei halvemaks ega paremaks.
Vasta

Üks kiire üleskutse sihtotstarbeliseks korjanduseks.
Tekkis võimalus soetada 510 paari keemiliselt soojenevaid taldu ja 240 paari peopesasoendajaid.
Jalasoendajad hinnaga 1.564 eur/paar
Peopesasoendajad hinnaga 0.925 eur/paar
Transport on 45.- 
Kokku oleks siis 1064.64 EUR

Kui keegi tunneb,et tahab õlga alla panna,siis oleks see väga teretulnud. Selgitusse TALLAD 

NB! Asjaga natuke kiire ka kuna sain Saksakeelsest tekstist natuke valesti aru. Nimelt kehtib pakkumine 29.11. See aga juba reede.
Aga vaatame mis saab.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Realiseerimiskeskuses keemilised kätesoojendajad 0,25€/tk
https://realkeskus.ee/et/muud-matkatarbe...e-1tk.html

Lisaks sõbralik soovitus, et tänapäevased elektrilised kätesoojendajad on tunduvalt efektiivsemad, paremini kasutatavad ja tulenevalt korduvkasutusvõimalustest ka kokkuvõttes odavamad. Need kotikesed on ühekordseks kasutamiseks. Võtad ja viskad varsti minema. Töökõver on ka mitte just kõige efektiivsem.

Sisuliselt parim turul saada olev seade maksab 24€/komplekt koos käibega (Ocoopa UT2s). 2tk komplektis, kummaski 5000mAh Li-ion aku sees (kokku 10000mAh). Töötavad lisaks akupangana. Pidevat soojust kuni 12 tunniks, min.300 laadimistsüklit. Saad alati välja lülitada ja taas sisse. https://www.taskulambid.eu/et/a/ocoopa-u...jendi-blue. Laed USB-C ga kust iganes, kasutad vaid siis, millal vaja. Ja reaalselt töötavad - käes, põues, sääriku sääres, magamiskotis...

Saatsin selliseid koos vabatahtlike abistajatega eelmisel hooajal Ukrainasse prooviks koos muu abiga. Tagasiside oli positiivne. Nüüd lausa palutakse saata, sest külmas kriitiline abivahend. 

Kui on huvi, siis aitan hankida. Kasvõi näidised tasuta kaasa anda.
Vasta

(27-11-2024, 22:49 PM)Lauri_L Kirjutas:  Realiseerimiskeskuses keemilised kätesoojendajad 0,25€/tk
https://realkeskus.ee/et/muud-matkatarbe...e-1tk.html

Lisaks sõbralik soovitus, et tänapäevased elektrilised kätesoojendajad on tunduvalt efektiivsemad, paremini kasutatavad ja tulenevalt korduvkasutusvõimalustest ka kokkuvõttes odavamad. Need kotikesed on ühekordseks kasutamiseks. Võtad ja viskad varsti minema. Töökõver on ka mitte just kõige efektiivsem.

Sisuliselt parim turul saada olev seade maksab 24€/komplekt koos käibega (Ocoopa UT2s). 2tk komplektis, kummaski 5000mAh Li-ion aku sees. Töötavad akupangana. Pidevat soojust kuni 12 tunniks, min.300 laadimistsüklit. Saad alati välja lülitada ja taas sisse. https://www.taskulambid.eu/et/a/ocoopa-u...jendi-blue. Laed USB-C ga kust iganes, kasutad vaid siis, millal vaja. Ja reaalselt töötavad - käes, põues, säärikus, magamiskotis...

Saatsin selliseid koos vabatahtlike abistajatega eelmisel hooajal Ukrainasse prooviks koos muu abiga. Tagasiside oli positiivne. Nüüd lausa palutakse saata, sest külmas kriitiline abivahend. 

Kui on huvi, siis aitan hankida. Kasvõi näidised tasuta kaasa anda.

Nende realiseerimiskeskuse omadega on kevadhooajast natuke ebameeldivad kogemused. Ütleme,et ei ole harv olukord,kus näiteks üks ei soojene või soojeneb nii,et kõrvetama hakkab. Rääkimata lubatavast 8h
Need teised käte soendid on kindlasti omal kohal. Aga droonioperaatorid ei lenda nendega. Prooviti kevadel ka sellist lahendust. Öeldi,et pärast puhates hea soendada,aga töö ajal mitte. Loomulikult sobiksid väga hästi juhtmega versioonid soojendajatest,aga toimivad versioonid nendest on päris kulukad. Ja Aliexpressi omad on nagu ikka odavad hiina asjad.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Jama kuulda, et defektseid asju müüakse Sad Keemiliste puhul polegi palju vaja, kui pakend katki ja õhk sees... 

Drooni juhtimisel ja samal ajal käte soojana hoidmisel tõepoolest kotike kõige vähem segav element. Unustasin selle muutuja oma võrrandisse panna. 

Tänud selgituste eest ning jõudu ja jaksu toimetustega. Väga tänuväärt abi teie poolt.
Vasta

Siin siis näha ühe vahetuse droonide kogus. 
Kastides pidi olema kõik vajalik millega tiblasid loopida.
Vahetused on pikad ja õues vaikselt passimist palju.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Nii. Hetke seisuga oli laekunud 1200.- EUR-i sihtotstarbeliselt. Ehk panin tellimuse teele. Kokku siis tuleb 360 paari käelaba ja 560 paari jalatalla soendajaid.
Ülisuured tänud abistajatele.

Omadest vahenditest ostsin Saksast oksjonilt 8kw diisel puhureid 4tk. Koos transpordiga töökotta peaks tulema 84.- EUR/tk 
Mis peaks olema päris hea hind. Need on väga suureks abiks liinilt naasnud sõduritel eluruumi(tavaliselt mahajäetud pisikesed majad) soendamiseks ja riiete kiireks kuivatamiseks.
Nii need tallad kui puhurid on pisikesed asjad,aga mängivad suurt rolli motivatsiooni ülevalhoidmises. 

Veelkord tänud kõigile,kes ikka veel abistada jõuavad.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Hea kuulda, et nii kähku käis see kampaania ja küllap võtate ka hilinenud laekumised vastu.
Kas nendele puhuritele täpsemat viidet saaks?
Vasta

Nagu ksf. Telc juba veidi varem kirjutas, sai MTÜ Toeta Ukrainat Põhja-Tallinna üksuse Kobeda Maasturi korjandus läbi ja lõppes Mazda BT-50 hankimisega.
Nüüd tuleb masin veel korralikult ära hooldada, hankida rehvid ning vajadusel kohendada veel tagavedrustust, sest masinast on plaan teha sarnane raketikandja nagu siin eelpool pildil näidatud El'Kahesajast tehti.
Ehk illustratiivselt umbes nii :
   

Algselt oli meil plaan alustada üsna kohe järgmise Kobeda Maasturi kampaaniaga, sest ühte pika-kabiinilist abivahendit vajatakse hädasti 100-nda brigaadi tankipataljonis.....
Siin nende saadetud abipalve


Siis aga selgus ootamatult, et meile annetati sobiv masin ning meil on vaja see "lihtsalt" korda teha.
Saage tuttavaks - meie koopa Ai-Suzu number kolm:
   
Mõni asi nagu kohustuslik tagavedrude vahetus paistab juba pildilt välja. Taga on kaks vedrulehte lihtsalt pooleks.
Lisaks on pusimist esisillas, peale seda sillastend muidugi, uued rehvid,  esisilla kardaani remont, mahlade-filtrite kontroll ja vahetus jms.

Kuna kulusid pritsis peale palju ja korraga, siis jätkame mitte "Kobeda maasturi" vaid hoopis "Maasturid Kobedaks" kampaaniaga. 
Täname kõiki, kes toetavad nende kahe pikapi ja ka teiste meie töökojas Ukraina heaks tehtavate masinate ettevalmistust!

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Kui teie pikupist saab katjusha ja raamile ehitatakse eraldi platform, siis korralike veokastide ja tagaluukide eest makstakse täitsa raha. Võib-olla saab vajalikud remonttööd finantseeritud. A kui ei maksta, siis igaks juhuks toetasin ka.
Vasta

(28-11-2024, 21:24 PM)Otokas Kirjutas:  Kui teie pikupist saab katjusha ja raamile ehitatakse eraldi platform, siis korralike veokastide ja tagaluukide eest makstakse täitsa raha. Võib-olla saab vajalikud remonttööd finantseeritud. A kui ei maksta, siis igaks juhuks toetasin ka.

Tuhat tänu!
Kasti eraldi turgeldamisega on kaks "ongelmat".
Esiteks võtab see aega ja vajab hoiukohta.

Teine häda, mis on natuke 2-in-1 seisneb nii seadusesilmade suhtumisest palja šassiiga Ukrainasse rallimise osas, aga samuti on kuudiga kast pakendiks, kuhu saab luku taha ja kurja silma eedt peitu panna mõnegi jooksu rehve, hulga autoga kaasa antud varuosi ja muudki väärt kraami, mida sealmaal vajatakse.
Vasta

Üks, mis tuju heaks teeb, on kasutajate tagasiside. Pokrovski juurest tuli selline sõnum

"Auto töötab, veab laskemoona, relvi, varustust, kui on kiire vajadus siis ka inimesi. Ainuüksi viimase paari päevaga 300-400km. Suurepärane ja meile väga vajalik auto. Aitäh!"

   

Selle valge Vito viisime neile kevadel.
Vasta

FB-s soront tonniga: 
https://www.facebook.com/share/p/15HnT2JcZL/
Vasta

See mingile UA tegelasele broneeritud homse õhtuni. Pidi ostma tulema.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Täna ajasime Soront Vormsi välja ning tõmbasime liistule Ai-suzu-kolme
   
Varuratta tõstuk sai pika pusimise järel käima ja ühtlasi sai üle vaadatud kogu pidruni jooks. See osakond oli üsna kulunud ning homme poes õunte pealt vaatab, mis täpselt vahetusse läheb. 
Siis lasime nõelhaamriga kogu kobrutava värvi minema, et plekiaukude lappimist ikka jaguks.
Ära sai tellitud vedrud, amordid, rehvid, filtrid jms.
Selline tõsiselt must reede oli...

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(30-11-2024, 01:38 AM)isandpauk Kirjutas:  Selline tõsiselt must reede oli...

Muutsin enda reede valgemaks poleerides samal ajal garaaži ees BT-50 tulesid. 
Ka Mazdale said tellitud rehvid ja ekstratugevad tagavedrud.
(Aeromotors on varsti vedrulehtedest lage, ka ühe Ukrainas oleva Navara jaoks aitasin tugevdatud vedrud tellida)
Vasta

Meie autopargiga liitus vahepeal veel Toyota Hiace 283AYS hinnaga 1500.- € 
Buss pidavat vana omaniku sõnul täiesti korras olema. Ise pole ma seda bussi näinud, sest selle vaatas üle, võttis endale proovisõitudeks, vajadusel parandamiseks ja kohale toimetamiseks meiega paar korda varemgi Ukrainas käinud hr P-R. Kokkulepe on selline, et toetuskontolt ostsime auto ja varuosad, kõik muu siis hr P-R poolt. Küllap 25 aastat vanal autol midagi ikka tegemist leiab kuigi siiani olevat pilt tõesti hea ja oleme ostnud talle ainult uue õli, filtrid ja rehvid. Sõjapidamiseks on bussil hea omadus, et küljeuksed on mõlemal pool.
Täna on Rehvipostis rehvivahetuses. 
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne