Küsimused T-40 kohta

Pesas ei pruugigi kõvasti olla, aga tihend võib ootamatult kõvasti seda võllijuppi kinni hoida.
Kui ei taha tihendit rikkuda, siis ma keevitusega pigem ei läheneks. Keskele auk ja poldieemaldaja võib ka toimida. Need võllid ei tohiks seest überkõvad olla.
PS. Selle võlli purunemisel tuleb esisilla kinnitused väga kriitiliselt üle vaadata, pahatihti on põhjus just seal.
Ärge nüüd küsige, kuskohast ma seda tean. Wink
Vasta

Teleskoop magnetiga ei õnnestunud,proovisin ka puurida,aga tundub väga kõva materjal olevat,peab mingi spets puurid muretsema,kõige lihtsam variant on ikka keevitus,tihendid on uued juba tellitud.
Vasta

(11-01-2025, 19:53 PM)tcumen Kirjutas:  Kui ei taha tihendit rikkuda, siis ma keevitusega pigem ei läheneks.

Keevitamine on võimalik ka leebelt läbi viia, pole vaja kogu reduktorit võimisiganes punaseks ajada. Läbi torujupi on see jah keerulisem. Siiski jupikaupa saab ka torusse.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kogenud keevitaja laseb elektroodi võlli jupi külge kinni ning selle elektroodi abil tõmmatakse võll esisillast välja.
Vasta

(12-01-2025, 00:08 AM)gruppen Kirjutas:  Kogenud keevitaja laseb elektroodi võlli jupi külge kinni ning selle elektroodi abil tõmmatakse võll esisillast välja.

Olen isegi seda varianti mitu korda kasutanud, näiteks löökkruvikeeraja padrunist murdunud otsikut kätte saada. Elektrood auku ja siis korraks käpaga vool peale.
Vasta

(12-01-2025, 00:08 AM)gruppen Kirjutas:  Kogenud keevitaja laseb elektroodi võlli jupi külge kinni ning selle elektroodi abil tõmmatakse võll esisillast välja.

Algajal võib see elektroodi kinni jäämine vaat et pareminigi välja tulla. Smile
Kindlasti sõltub elektroodist ka, pigem võiks olla kuivatamata.
Igatahes tasub proovida, aga võllile tuleb kindlasti pihta saada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne