Postitused: 3,166
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
63
21-02-2025, 18:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2025, 18:33 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Malmi ka joodetakse, ise ilmselt pole mõistlik kogu aparatuuri soetada ja ametit õppida, aga vbl leidub mõni meistrimees, kes teeb üks-kaks-kolm ära? Sellises kohas tundub parima lahendusena, liim-liite jaoks on jõud üsna pahas suunas.
Postitused: 857
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
18
See väike tükk ei mängi mitte mingit rolli kuniks rihma jooks sirge on. Ilu mõttes võid mõne vedel metalli laadse liimiga panna tagasi(aitab tasakaalu mõttes),kuid praktilist vajadust ei ole.
Postitused: 47
Teemad: 2
Liitus: Dec 2019
Maine:
3
Peaks ütlema, et endal samamoodi lollusest olen tõmmitsaga käristades rihmarattaid katki teinud ja pärast seda alles tuld näidanud. Aga faasisin servad ära, malmi elektroodiga sirtsutasin tüki kinni ja treipingis lasin kärnad maha.
Postitused: 4,710
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Olen korra 1-1 sama reha otsa astunud.Mina töötlesin tavalisest terasest tüki murdunud kohta ja töötlesin nii palju,et jääks mill paar pilu läbikeevituse jaoks ja siis lihtsalt keevitasin need kokku.Kas mma või mig enam ei mäleta.Peale keevitust seib treipinki ja treisin siledaks,treimise ajal orbiidile midagi ei lennanud ja treipingi mootori küljes töötab see lapitud seib tänaseni...Ja sellest on siin foorumis kunagi ka juttu olnud kuskil teemas ja äkkki ka pildid kuskil.
Postitused: 2,997
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
32
Lihtsalt uurin ehk teate palju uus ratas maksab ?
Postitused: 2,740
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
23
See vigastus on lihtsalt kole, tehnilises mõttes ei mõju see rihmale ega töö kiirusele. Liimi kasvõi superattakiga tagasi ja värvi punaseks. Kui tükk minema lendab siis on lihtsam leida.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 1,589
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Mis on võimsused ja väänded ja muud sellised näitajad? Kas kolm rihma on vajalikud, kui panna ainult kaks normaalse tootja oma, kas siis kuluvad kohe läbi või juhtub midagi hullemat.
Kui pole korralikku kaitsekatet (soomusplaati), siis ei hakkaks üldse eksperimenteerima, kõik soovitatud liited võivad järele anda.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 4,710
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Kummalt poolt see murunud on?mootori poolelt või teiselt poolt?Mina keevitaks endiselt tuimalt kokku,aga kui sa kahtled siis varjant ju ka tearsest õhuke seib lisaks teha ja keevitad tüki paika ja siledaks väljast ja seib tugevduseks keevitusega rihmaratta külge ja siis ei lähe see küll mitte kuhugi...Ma kodus igasugu imenippe välja mõelnud remonttöödel.
Aga igaüks otsustab ise kui keerukaks ta oma elu teeb.