KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Malmi ka joodetakse, ise ilmselt pole mõistlik kogu aparatuuri soetada ja ametit õppida, aga vbl leidub mõni meistrimees, kes teeb üks-kaks-kolm ära? Sellises kohas tundub parima lahendusena, liim-liite jaoks on jõud üsna pahas suunas.
Vasta

See väike tükk ei mängi mitte mingit rolli kuniks rihma jooks sirge on. Ilu mõttes võid mõne vedel metalli laadse liimiga panna tagasi(aitab tasakaalu mõttes),kuid praktilist vajadust ei ole.
Vasta

Peaks ütlema, et endal samamoodi lollusest olen tõmmitsaga käristades rihmarattaid katki teinud ja pärast seda alles tuld näidanud. Aga faasisin servad ära, malmi elektroodiga sirtsutasin tüki kinni ja treipingis lasin kärnad maha.
Vasta

(21-02-2025, 18:30 PM)Jesper Kirjutas:  Malmi ka joodetakse, ise ilmselt pole mõistlik kogu aparatuuri soetada ja ametit õppida, aga vbl leidub mõni meistrimees, kes teeb üks-kaks-kolm ära? Sellises kohas tundub parima lahendusena, liim-liite jaoks on jõud üsna pahas suunas.

Hõbejoodisega joota on hea variant. Tuleb leida meistrimees, kellel asjad olemas.
Hakkame asja uurima. Ehk ei olegi päris võimatu plaan. Ma olen isegi kusagil näinud sellist tööd tehtavat.
Vasta

igal teisel vanal masinal on rihmarattast tükk väljas.
Kõik toimetavad. 
Sellel nii väike osa puudu, et pseudoprobleem. Või no kui pole targemat teha, siis võib ju end selle taastamisega vaevata Big Grin
Vasta

Olen korra 1-1 sama reha otsa astunud.Mina töötlesin tavalisest terasest tüki murdunud kohta ja töötlesin nii palju,et jääks mill paar pilu läbikeevituse jaoks ja siis lihtsalt keevitasin need kokku.Kas mma või mig enam ei mäleta.Peale keevitust seib treipinki ja treisin siledaks,treimise ajal orbiidile midagi ei lennanud ja treipingi mootori küljes töötab see lapitud seib tänaseni...Ja sellest on siin foorumis kunagi ka juttu olnud kuskil teemas ja äkkki ka pildid kuskil.
Vasta

Lihtsalt uurin ehk teate palju uus ratas maksab ?
Vasta

(Eile, 16:00 PM)MeelisV Kirjutas:  Lihtsalt uurin ehk teate palju uus ratas maksab ?
Kui sa mõtled rihmaratast siis oluline on ju nii sise kui välismõõt.Suvalisi kindlasti leiab,aga samas mõõdus ei pruugi ja selle ajaga kui sa uut otsid keevitad selle vana 10 korda ära ja jääb aega ülegi...Tean sest olen ise läbi käinud selle tee.Kuna mul tutermaa raua kokkuost lähedal siis soovitati ka sinna uurima minna,käisin,aga tulutult ja vana sai korda alla poole tunni.
Vasta

(Eile, 17:42 PM)muska71 Kirjutas:  
(Eile, 16:00 PM)MeelisV Kirjutas:  Lihtsalt uurin ehk teate palju uus ratas maksab ?
Kui sa mõtled rihmaratast siis oluline on ju nii sise kui välismõõt.Suvalisi kindlasti leiab,aga samas mõõdus ei pruugi ja selle ajaga kui sa uut otsid keevitad selle vana 10 korda ära ja jääb aega ülegi...Tean sest olen ise läbi käinud selle tee.Kuna mul tutermaa raua kokkuost lähedal siis soovitati ka sinna uurima minna,käisin,aga tulutult ja vana sai korda alla poole tunni.

See seib sai just uus soetatud. Plaan ehitada ajam elektrimootoriga käitatavaks. Praegu on ainult traktori jõvõtu võllilt. Masin Hakkepilke 37.
Mina maksin sellest seibist 200€. See on spetsiaalne tagavara osana tellitud seib, mis ongi juba elektrimootoriga komplekteeritud masinal küljes.

Ma väga kahtlen, kas seda seibi tavalise traatkeevitusega keevitada saab? See tundub olevat mingi eriline hõredat sorti malm või ei tea mis sodi? Olen kunagi midagi sarnast proovinud ühte tükki saada, siis küll ei õnnestunud. Need tagavarana tellitud detailide materjal ongi sageli mingi "tundmatu looma nahk".

   
Vasta

Tere!
"Hõredat sorti malm" , see kõlab küll kuidagi väga ähvardatavana, see ei ole mitte sugugi enanam haakuvat  "tihedat sorti malmiga"! Aga muidugi kehtib ka siin lihtsustatud reegel, et teatud sorti subjektide käest tulebki raha ära võtta, nii on kõigile rahulikum ja kindlam - siis nad ei saa endile ega ka teistele olulist kahju põhjustada!  Cool
Vasta

See vigastus on lihtsalt kole, tehnilises mõttes ei mõju see rihmale ega töö kiirusele. Liimi kasvõi superattakiga tagasi ja värvi punaseks. Kui tükk minema lendab siis on lihtsam leida.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(Täna, 00:01 AM)tõnn Kirjutas:  See vigastus on lihtsalt kole, tehnilises mõttes ei mõju see rihmale ega töö kiirusele. Liimi kasvõi superattakiga tagasi ja värvi punaseks. Kui tükk minema lendab siis on lihtsam leida.

Tere!
Ei mõju rihmale ega töö kiirusele... kõik õige, sellist jura siit voorumist küsitaksegi ja vastataksegi, hea voorum!
Jah, liimi tagasi või viska minema! Eriti tõsistele liikmetele on variandid puurida mingitsugu tivhtid ja panna see irdunud tükk tagasi, et tagada vibratsionivaba pöörlemine, kui tõesti selline tasakaalustamine on antud teemas oluline, aga ilmselt ei ole!
Aga muidu hea voorum, kui ei oleks, siis tuleks välja mõelda - ja kes oleks veel tõesti midagi sellist suuteline välja mõtlema´´´
Vasta

(Täna, 00:01 AM)tõnn Kirjutas:  See vigastus on lihtsalt kole, tehnilises mõttes ei mõju see rihmale ega töö kiirusele. Liimi kasvõi superattakiga tagasi ja värvi punaseks. Kui tükk minema lendab siis on lihtsam leida.

Mu esimene mõte oli ka liimida, liitepind on hea ja mitmed hindavad selle tüki kohalolu üldse mittevajalikuks.
Aga liimiksin korraliku EPOga. Pitskruvi või lukktangidega vist õnnestub heas suunas survet peale anda ja siis kuumaõhupuhuriga tulisepoolseks, et liim läheks vedelaks ja liigne vahelt välja. Samas kivistub kiiresti ära ka.
Aga enne ikkagi arvutaks selle tüki joonkiiruse välja ja vbl teeks uue plaani...
Vasta

Mis on võimsused ja väänded ja muud sellised näitajad? Kas kolm rihma on vajalikud, kui panna ainult kaks normaalse tootja oma, kas siis kuluvad kohe läbi või juhtub midagi hullemat.
Kui pole korralikku kaitsekatet (soomusplaati), siis ei hakkaks üldse eksperimenteerima, kõik soovitatud liited võivad järele anda.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Kummalt poolt see murunud on?mootori poolelt või teiselt poolt?Mina keevitaks endiselt tuimalt kokku,aga kui sa kahtled siis varjant ju ka tearsest õhuke seib lisaks teha ja keevitad tüki paika ja siledaks väljast ja seib tugevduseks keevitusega rihmaratta külge ja siis ei lähe see küll mitte kuhugi...Ma kodus igasugu imenippe välja mõelnud remonttöödel.
Aga igaüks otsustab ise kui keerukaks ta oma elu teeb.
Vasta

Kas belarus, mis on esikühvliga, suudab 1,5t tõsta?
Vasta

(7 tundi tagasi)oliveer Kirjutas:  Kas belarus, mis on esikühvliga, suudab 1,5t tõsta?
 
Palun täpsusta oluliselt küsimust.

Kas sa küsid sellesama esikühvli tõstevõimekuse kohta? Või tagaripu suutlikus juhul kui ees on (koormatud) kühvel raskuseks?

Kui jutt käib esikühvlist, kas tegu on mõne "kunnilise" frontaaliga või millegi muuga?

Kas on vaja tõsta maast lahti või max kõrgele?
Vasta

(5 tundi tagasi)Telc Kirjutas:  
(7 tundi tagasi)oliveer Kirjutas:  Kas belarus, mis on esikühvliga, suudab 1,5t tõsta?
 
Palun täpsusta oluliselt küsimust.

Kas sa küsid sellesama esikühvli tõstevõimekuse kohta? Või tagaripu suutlikus juhul kui ees on (koormatud) kühvel raskuseks?

Kui jutt käib esikühvlist, kas tegu on mõne "kunnilise" frontaaliga või millegi muuga?

Kas on vaja tõsta maast lahti või max kõrgele?
Pigem arvan, et kui pump on vägev ja silindrid jämedad siis tõstab küll aga tõenäoliselt saab esisilda remontida või vahekasti vahetada kui mõni detail ülekoormuse all saluuti teeb.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: korvimees, 6 külali(st)ne