Ma lisa selgituseks mainin,et ma mitte ei lõpetanud seda autode korrastamist ja muud abitegevust,vaid lihtsalt arusaamad ja asjad ei kattunud enam ja nii oli lihtsam.
Üritan mingi lahenduse leida,et saaks ka edaspidi kontot omada,sest ütlen ausalt,et päris ainut omadest vahenditest enam ei saa tegutseda. Võib olla teen omale eraldi konto lihtsalt,et saaks endiselt kajastada väljavõtet. Kusagile eraldi liituda enam ei plaani,sest kahjuks liitudes kusagile tekib kohe arusaam,et oled kellegi isiklik mehaanik kes 24/7 valves on. Inimestel on natuke keeruline vist aru saada,et teen seda mitte TÖÖNA,vaid peale oma igapäevast tööd abina,nii palju kui jõuan. Jah halb on see,et tavakodanikule ei laiene tulumaksuvabastus jne. Keeruline aeg,mis teha.
Jaaa.. sellest võimalusest, et kellegi teise ronte remontida me loobusime juba üsna ammu. Kui ise mingi raipe koju tood siis sellega nagu võtad vastutuse asi korda teha. Kui keegi teine tuleb mingi Mad Maxi filmist välja karanud hirmutisega siis tundub ta veidi hull. Tavaliselt kaasnes sellega veel mingi jutt, et teisipäevaks on vaja!!! Auto on selline, et ei julge hästi vastu toetadagi, et laiali ei laguneks.
Ja siis teine hea asi on, et "vii mu auto ka ära". Ühe korra võtsin oma konvoisse sellise ja Leedust kaugemale ei jõudnud. Huvitaval kombel oli Jeebil ülevaatus. Aga kui rooli oli vaja keerata paremale siis alguses keeras auto veidi vasakule ja vastupidi.
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2025, 09:59 AM ja muutjaks oli isandpauk.)
Ei ole need Põhja-Tallinna üksuse read hõrenenud midagi. Pole keegi püssi põõsasse visanud. Teotahet jahub samuti. Lihtsalt töökoormus on kõigil suur ning vahepeal on vaja omad asjad ka korda teha olgu selleks malmist käraka keevitamine või kollase traktori remont.
Täna tegin linnas paar korjet, tuli jooks kasutatud maasturirehve ja veel kast erinevaid abivahendeid. Masinate taastusremondi köögipoolelt paistab pigem nii, et peab vahele mõne kabedama masina hankima, kuni on taas aega ronte mullast üles keevitada.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Täna sai osa tööpäevast tegeletud siis UA poole minevate liikuritega. Vahetusse läks kolm täisjooksu rehve ja lisaks kõikide autode varurattad,ehk neli jooksu kokku. Suured tänud Kummiproffile,kes väga mõistliku(100.-) hinnaga rehvivahetuse ära tegi.
Siis leidsin seina äärest proua pizzakohviku vanad menüüd mis kleebitud plastikule. Joonistasin vanade karvaste polstrite järgi kontuurid peale ja voilaa.Taaskasutus mis sugune.Tagauste jaoks ei jätkunud plastikut ainult. Aga küljed olemas. Siis sain tuttava käest kätte LED riba lakke ja seda toetuse korras. Loomulikult avastasin,et laelambist(kus kohast plaanisin püsiva +12V võtta on vool kusagile kadunud jne.
Eile hakkas ksf. Telc. Soront Peipsi-kahe raami keevitama. Kiire ühe õhtu töö asemel paistab pikem projekt, mille ulatust ei hakka moraali hoidmiseks kirjeldama.
Esimene pilt, mida teha julgesin oli alles peale esimese lapi paigaldamist.
Toredat ja töörohket kevadpüha kõigile.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Eile sai Hiacesse valgus sisse ja osadele akendele perforeeritud kile peale. Nüüd veel kardin teha ja paigaldada.
Siis meenus,et transitil peale viimast õlivahetust 7.5K sõidetud,ehk uus pikem ring läheks juba lõhki välp. Sõber sebis kiirelt jupid ja tõi ka kohale. Nüüd jälle uus õi/filtrid paigas.
Lisaks kleepisin ka transiti küljeaknad ja tagaaknad perforeeritud kilega üle. Läigib natuke vähem
Lisan siia Põhja-Tallinna abigaraaži kontoväljavõtte
EE387700771008885941 MTÜ Toeta Ukrainat
Maksime ära aasta alguses meie käes olnud autode maksu. Pruuniga on akujaamade annetused ja ostud. Nende eest peaks laekuma ka käibeka tagastus, sest tänaseks on kõik Ukrainasse kohale jõudnud.
Tänan kõiki toetajaid ja ka neid, kes aitamiseks mutrivõtme kätte on võtnud!
Kui ei oleks paari sellist isendit juba ees ja aega oleks laialt käes, siis oleks asjal isegi jumet.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(Seda postitust muudeti viimati: 09-05-2025, 08:28 AM ja muutjaks oli nastik.)
Eile õhtul eemaldasin T4 rehvidest naelu. Kui keegi soovib naelrehve, milles naelad kõvasti sees oleks siis julgen Barumit soovitada. Kui keegi soovib neist naelu eemaldada siis seda julgen mitte soovitada. Esimesed sain tehtud siis sai igasugune isu otsa.
Mõned päevad tagasi saime soodsalt abitegevusteks kõlbuliku masina Fiat scudo.
Masin on regulaarselt hooldatud ja plaanis viia ära nagu on, isegi õlivahetuseta, mis on tehtud üsna hiljuti.
Auto hind oli 500 (+km, mille saab tagasi) ehk hea hind igati sõidukõlbuliku masina eest.
Maastur see muidugi ei ole aga selle raha eest saada uskumatult suure kongiga pirukas on igati abiks.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2025, 23:16 PM ja muutjaks oli nastik.)
Naelad said välja. Kruvitehnoloogiaga ei saanud see kord tutvuda, sest Tiktok on mul turvakaalutlustel keelatud. Aga garaaži sattunud Uudo jutustas video ümber . Järgmine kord katsetan.
Eelmisel nädalavahetusel käisin lõpuks Tartus Vivarot vaatamas. Seal pihusteid maha võttes olid need purunenud. Seega lootus kaaneremondiga piirduda langes ära, sest uued pihustid on liiga kallid. Nii et sellel nädalal tellisin Vivarole ära uue pihustitega mootori, millel üks pihusti polt on sisse ära murdunud. Mootor 440.- + tarne Tallinna 48.- €. Ilmselt uuel nädalal tarnitakse ja saab hakata polti välja meelitama. Ilma poldiprobleemita mootor oleks olnud 650.-.
Laupäeval keevitasin Vormsi Sorentole teise tagatiiva kaare. Sõjapidamise mõttes üsna mõttetu tegevus aga ülevaataja arvas, et midagi võiks seal ikka olla. Ja laupäeva õhtul tõstsime maha Rangeri kasti ja kastikuudi. Viisin need Saaremaale, et seal korda teha. Täna puurisingi kuudil murdunud nurgaposti lahti, painutasin sirgeks ja kinnitasin paika tagasi. Eest ära viimise mõte oli see, et kola vähem oleks. Raami vahetus võtab märkimisväärselt ruumi. Kabiin tuleb ka maha tõsta ja siis peavad 2 raami senikaua kõrvuti olema kuni jupid ümber visatud.
Seekordne sõit sõidetud jälle. Sellest natukese aja pärast ka väike kokkuvõte.
Koju naastes avastasin jälle,et keegi ei olegi mu isiklikke autosid korda teinud ja ainsaks sõitvaks vahendiks on Transit buss. Inspekteerides erinevaid UA projekte hoovis,et mida saaks kõige kiiremini liikvele(kõik on suuremahulised),tundus Frontera ATM-ist manuaaliks tegemine kõige valutum. Auto tõstukile,ATM maha. Teine auto hoovis kindlale pinnale ja õues sealt siis kardaanid ja käigukast ning sidurimajandusega seonduv maha. Tundus nagu lill. Siis aga hakkas selguma,et ei olegi nii lill see vahetus. Mingil ajal oli Opel arvamusel,et ATM põhi ning tulemüür peaksid ikka olema teistsugused kui manuaali omad. Ja mul just sellise "arvamuse" aja liikur see ATM kastiga. Aga ega ei peagi lihtne olema. Igaljuhul 12h kulunud nigu niuhti. Ja põrandal hunnik juppe.