(17-05-2025, 15:14 PM)wagoneer Kirjutas: Fronteraga kerge sõit lenska maanteel kiiremas alas ei sujunud positiivselt. 4 ning 5 enda käiguga hakkab sidur libisema. Kusjuures ma üldiselt kunagi ei pane vana tundmatut ketast tagasi. Seekord aga vaatasin,et korraliku firma oma ja katet oli ikka päris palju seal peal. E
Kellegil mingeid häid ideid/kokkupuuteid,siis on need teretulnud.
PS! vaakumvoolikud vahetasin kõik juba ära.
Kui sidurikorv automaatse reguleerimisega oli ja seda ''nulli'' ei pandud enne paigaldamist siis ongi selline tulemus.
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2025, 02:00 AM ja muutjaks oli wagoneer.)
Hooratas koos ketta ja korviga tuli samalt autolt. Ehk üks komplekt. Seega ei tohiks sellist jama olla. Mis muidugi ei välista,et kui eelmine omanik uue ketta pani,jäi korv vahetamata/reguleerimata. Ausalt öeldes ei taibanud ka vaadata seda reguleerimise asja. Aga mis teha. seekord läks nii. Edaspidi hoolikam
(18-05-2025, 01:28 AM)wagoneer Kirjutas: Paar rida siis ka viimasest käigust UA-sse.
Kas Transiti taga konn ja sellel olev auto paistsid sõidu ajal normaalselt või on näha ainult konna rattad?
Saan aru, et Leedu piirivalve ega politsei ei kimbutanud?
Konn on transitist mõlemalt poolt vast 40cm laiem. Pole mõõtnud,aga peaks olema laiem kui autoveo treiler.
Eks konna legaalsus on noateral kõndimine. Ja sellega pika maa sõitmine ei ole tegevus mida tihti teha tahaks.
(18-05-2025, 01:28 AM)wagoneer Kirjutas: Seekord palusin appi Telci ja tema tiimi. Ehk Telc Sangadegajongi roolis, neiu Anete Hiace roolis ja Jako Sorento roolis.
See oli üks tore ja ladusalt kulgenud reis, aitäh kaasa kutsumast.
Ja müts maha selle eest, et sa selle Ssang il Jongi, mille soetamisel ma ilmselgelt liiga optimistlik olin, nii viisakaks masinaks vuntsisid.
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2025, 23:25 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
Eelmisel nädalal käis abis ksf. Linnuke, kes vahetas Peipsi-kahe piduritorud ära nii kiiresti, et peame leidma kiirema säriga kaamera tema pildile püüdmiseks.
Siis tuli ksf. Rene01 keevitama...
Ja täna tuli ksf. Rene01 taas keevitama.
Järgnevatel piltidel ksf. Rene01 tööl:
ja puhkehetkel:
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Sel ajal kui kaasvõitlejad rügavad Peipsikahte jalust ära saada, mille ma lahtivõetult garaaži jätsin, pidin ise minema Varssavisse ühte messiboksi püsti panema.
Teise põlve logistikuna sõitsin Varssavisse Fiat Scudo roolis ja töö valmides veeresin sealt Lvivi.
Zaporižžja omad tulevad siia autole järele ja mina sõidan rongiga tagasi Varssavisse seda messiasjandust maha võtma. Kiire ja efektiivne.
Eile jätkusid keevitustööd peipsi kahe kallal. Kui ksf. Rene01 autot keevitas, siis lasin paagi dinitrol ml-iga üle... Mille olin päev varem ära hapendanud.
Tänaseks oli paak valmis… ehk pealemääritud mögin oli niipalju kuivanud, et enam ei voolanud. Ainult kleebib pisut.
Lisaks pani Ksf. Rene 01 peale viimased lapid.... Tänaseks vähemalt. Üks kere kronsa vajab veel doonorilt ümberkleepimist.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.