MURUTRAKTORID- ostuabi, hooldus, remont...

(01-06-2025, 16:37 PM)pannkook Kirjutas:  Mis asendis peaks olema niiduorgan maapinna suhtes? Paralleelselt või esimene/tagumine ots kõrgemal?
Harilik murutraktor, kõhuall oleva agregaadiga. Ei niida enam, eks terad ka nürid... Mul on esimene ots madalamal, see lükkab kõik võililled uppi!

AI ütleb
Niiduorgani õige asend sõltub mitmest tegurist, kuid üldiselt peaks see olema paralleelselt maapinnaga. Kui esiosa on madalamal, võib see tõesti lükata taimed pikali enne lõikamist, mis võib mõjutada niidutulemust. Kui tagumine ots on kõrgemal, võib see põhjustada ebaühtlast niitmist ja isegi muru "rebimist" teradega.
Kui murutraktor enam hästi ei niida, siis tasub kontrollida:
  • Terade teravust – nürid terad ei lõika korralikult, vaid rebivad muru.
  • Niiduorgani kõrguse reguleerimist – veendu, et see oleks tasakaalus.
  • Terade kinnitust ja kulumist – kulunud või lahtised terad võivad mõjutada niidutulemust.
Kui võililled jäävad püsti, siis võib aidata terade teritamine ja niiduorgani kõrguse korrigeerimine. Kui probleem püsib, võib olla kasulik kontrollida ka niiduterade tüüpi ja vajadusel need välja vahetada.
Vasta

(01-06-2025, 22:36 PM)moscito Kirjutas:  
(01-06-2025, 16:37 PM)pannkook Kirjutas:  Mis asendis peaks olema niiduorgan maapinna suhtes? Paralleelselt või esimene/tagumine ots kõrgemal?
Harilik murutraktor, kõhuall oleva agregaadiga. Ei niida enam, eks terad ka nürid... Mul on esimene ots madalamal, see lükkab kõik võililled uppi!

AI ütleb
Niiduorgani õige asend sõltub mitmest tegurist, kuid üldiselt peaks see olema paralleelselt maapinnaga. Kui esiosa on madalamal, võib see tõesti lükata taimed pikali enne lõikamist, mis võib mõjutada niidutulemust. Kui tagumine ots on kõrgemal, võib see põhjustada ebaühtlast niitmist ja isegi muru "rebimist" teradega.
Kui murutraktor enam hästi ei niida, siis tasub kontrollida:
  • Terade teravust – nürid terad ei lõika korralikult, vaid rebivad muru.
  • Niiduorgani kõrguse reguleerimist – veendu, et see oleks tasakaalus.
  • Terade kinnitust ja kulumist – kulunud või lahtised terad võivad mõjutada niidutulemust.
Kui võililled jäävad püsti, siis võib aidata terade teritamine ja niiduorgani kõrguse korrigeerimine. Kui probleem püsib, võib olla kasulik kontrollida ka niiduterade tüüpi ja vajadusel need välja vahetada.

AI ajab mõnikord jama, seda ei tasu tõe pähe võtta. Tegelikult peab niidumasina esimene serv olema umbes 1cm madalamal kui tagumine. Pikemalt siin: https://www.husqvarna.com/ie/support/hus...-ka-70271/ Ja otse loomulikult peavad terad teritatud olema Smile
Vasta

Tsitaat:
  • Terade teravust – nürid terad ei lõika korralikult, vaid rebivad muru.
     
Minu tähelepanek elekrilise muruniitjaga, et kulub vaid see osa, mis on punasega märgitud. Samuti nürineb see osa, ülejäänud osa terast ju lõikeprotsessist osa ei võta ega kivide-kändudega kohtu. Kuidas traktoritga on, pole uudistanud.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(01-06-2025, 16:37 PM)pannkook Kirjutas:  Mis asendis peaks olema niiduorgan maapinna suhtes? Paralleelselt või esimene/tagumine ots kõrgemal?
Harilik murutraktor, kõhuall oleva agregaadiga. Ei niida enam, eks terad ka nürid... Mul on esimene ots madalamal, see lükkab kõik võililled uppi!

Partneri traktoril selline jutt:
   
Vasta

(02-06-2025, 12:58 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:
  • Terade teravust – nürid terad ei lõika korralikult, vaid rebivad muru.
 
Minu tähelepanek elekrilise muruniitjaga, et kulub vaid see osa, mis on punasega märgitud. Samuti nürineb see osa, ülejäänud osa terast ju lõikeprotsessist osa ei võta ega kivide-kändudega kohtu. Kuidas traktoritga on, pole uudistanud.

Nii on kõigi teradega ja kui nurk läheb ümaraks hakkab jätma kahe tera vahele triipe (mul sellelaadne (liikuv pilt) kolme teraga niiduk) aga see juhtub suht-koht kohe ja on paratamatus.
Vasta

Minu omal ütleb et tagumine osa 1-5mm kõrgemal.
Vasta

Üks suht vana,lükatav partneri murukas teeb sihukes värki:karbussi küljel olev kummilutt(millega külmal mootoril vaja enne paar korda vajutada)
töötamise ajal imeb kokku ja vähekese aja pärast jääb mootor seisma.
Õhu filter korras,paagi tuulutus korras.
Mida veel katsetada.
Vasta

(04-06-2025, 22:40 PM)mutikas Kirjutas:  Üks suht vana,lükatav partneri murukas teeb sihukes värki:karbussi küljel olev kummilutt(millega külmal mootoril vaja enne paar korda vajutada)
töötamise ajal imeb kokku ja vähekese aja pärast jääb mootor seisma.
Õhu filter korras,paagi tuulutus korras.
Mida veel katsetada.
Katsetada pole midagi, kusagil on ummistus ja kütus ei pääse karburaatorini.
Vasta

(04-06-2025, 22:40 PM)mutikas Kirjutas:  Üks suht vana,lükatav partneri murukas teeb sihukes värki:karbussi küljel olev kummilutt(millega külmal mootoril vaja enne paar korda vajutada)
töötamise ajal imeb kokku ja vähekese aja pärast jääb mootor seisma.
Õhu filter korras,paagi tuulutus korras.
Mida veel katsetada.

1. Paagist tulev plastikvoolik on kahekorra. 2. Paagi põhjas ujub võõrkeha.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(04-06-2025, 23:06 PM)aavu Kirjutas:  
(04-06-2025, 22:40 PM)mutikas Kirjutas:  Üks suht vana,lükatav partneri murukas teeb sihukes värki:karbussi küljel olev kummilutt(millega külmal mootoril vaja enne paar korda vajutada)
töötamise ajal imeb kokku ja vähekese aja pärast jääb mootor seisma.
Õhu filter korras,paagi tuulutus korras.
Mida veel katsetada.

1. Paagist tulev plastikvoolik on kahekorra. 2. Paagi põhjas ujub võõrkeha.
Sellise "lutiga" B&S mootori karburaator on otse paagi peal ja karpa bensuvõtu kõrs läheb ülevalt paaki. Mingit voolikut seal ei ole.
Karburaatoril kruvid lahti ja puhud kõik avad mis leiad pumbaga läbi. Kõrre saab puhastamiseks samuti küljest ära tõmmata.
Puhasta ära ka see natuke suurem sõel ja sõela all olev töödüüs, mis paikneb selle natuke jämedama paagi peal olevas "kaevus" käiva bensiinivõtja ümber.
[Pilt: 38733-619aaefb-0e7f-4327-a2d3-3cf80ae85a43-.jpg]
Vasta

Ok,eks mingi päev vaatab.
Vasta

Minul on olnud ka sama viga. Sai ostetud need kaks karburaatori " membraani- tihendit" nagu ülal pildil ja ära vahetatud. Probleem kadus.
Vasta

(05-06-2025, 22:25 PM)meli666 Kirjutas:  Minul on olnud ka sama viga. Sai ostetud need kaks karburaatori " membraani- tihendit" nagu ülal pildil ja ära vahetatud. Probleem kadus.
Membraani ülesanne selle konkreetse karburaatori juures on pumbata bensiini (alumisest)suurest paagist sellesse karburaatori all olevasse kaevu. See vajaks vahetust juhul kui ta on väga välja veninud.
Vasta

Küsimus :  Kas 2,5hj muruniiduki mootor on asendatav 3,5 hj muruniiduki mootoriga , silma järgi on 3,5 hj mootor suurema "kerega" .
Vasta

Ma olen ühte mootorit mitmele kerele tõstnud, kinnitusavad on kõik samad olnud olenemata tootjast. Erineda võib see kaugel terahoidja tera hoiab mootori suhtes. Ehk siis kõige madalam niiduaste niidukil võib osutuda kõrgemaks või madalamks originaalist, kuid minu kogemusel on ka terahoidja 1:1 ringi tõstetav, kui on olemas. Võimsuses pole vahet, jõudu rohkem ja raskem lükata.
Vasta

Tere
Mcculloch 115-77t
Kus asub käigukasti õlivalamis kork?

Võtsin akukasti maha aga ei märka mitte seda kohta kust kallata või on selle suure rihmaratta all see kork?
Vasta

Tere!
Murukas Cub Cadet, mootor 2 sil Kawasaki ajab sinakasvalget suitsu ja õli tasapind vaikselt kerkib. Millest alustada otsinguid? Õhufilter korras.
Vasta

Karburaatori nõelklapp tõenäoliselt ei pea ning karpa ujutab (peamiselt seisva mootoriga) üle ning bensiin lekib silindrisse muudab õli vedelaks ning see omakorda sellise üli vedelana satub läbi rõngaste põlemiskambrisse ning põleb tugevalt suitsedes.
Esimese asjana peaks õli ära vahetama ning karpa üle vaatama.
Vasta

[Pilt: attachment.php?aid=98050]


vana jama - ei taha heasti niita. sobilike pöörete saavutamiseks tuleb mootor ülemäära pöörde ajada.
On ehk kellelgi vallalist väiksemat rihmaratast, mida katsetada pildil näidatud keskmise ratta asemel?
praeguse rihmaratta välisdiameeter 146mm, võll 17,6mm (+- 0,2mm) kiilu laius 6mm, kiilrihma laius 14mm

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(13-06-2025, 16:30 PM)qwerty009 Kirjutas:  Karburaatori nõelklapp tõenäoliselt ei pea ning karpa ujutab (peamiselt seisva mootoriga) üle ning bensiin lekib silindrisse muudab õli vedelaks ning see omakorda sellise üli vedelana satub läbi rõngaste põlemiskambrisse ning põleb tugevalt suitsedes.
Esimese asjana peaks õli ära vahetama ning karpa üle vaatama.
Õli vahetasin kolmap peale seda niitsin äli tase veidi tõusis nädalavahetus läheb edasi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Mahno, 2 külali(st)ne